سلام erfan25
البته لازم میدانم پیرامون متن زیبای erfan25 ، خدمت شما سروران گرامی عرض کنم که درست است که گاو بودن در مقاطع خاصی از زندگی آرامش انسان را بیمه میکند ولی در اکثر مواقع باید انسان باشیم و از هویت، اصالت ، شخصیت واقتدار خودمان دفاع کنیم
مثلا(ما در زندگی مثل گاو نباشیم تا هر کس از راه رسید حقی از ما بخورد یا بهتر بگویم ما را استثماار کند و ما هیچ واکنشی نشان ندهیم . اگر اجازه دهیم شیر و پشم ما را ببرند از گوشت و پوست ما هم نمی گذرند )







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)