به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 42
  1. #31
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 18 مرداد 90 [ 10:03]
    تاریخ عضویت
    1389-11-30
    نوشته ها
    132
    امتیاز
    2,424
    سطح
    29
    Points: 2,424, Level: 29
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    198

    تشکرشده 198 در 76 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: روزی فقط 5 دقیقه

    قابل توجه آقایان:
    سلام

    ضمن احترام به نظرات دوستان، صحبت بر سر 5 دقیقه و 1 ساعت و 5 ساعت نیست، اگر این توجه از صمیم قلب و صادقانه باشه، حداقل من به عنوان یه خانم درک می کنم و اون رو حس می کنم و نیاز منو برآورده می کنه و حتی نیاز به صحبت و بغل نیست فقط یک نگاه و یا احساس عمیق و از ته دل کافیه. البته عموما وقتی کسی نسبت به همسر خود از ته دل احساس کند که او زیباست، مهربان است، قابل احترام است، برای زندگی زحمت می کشد، ناخودآگاه در رفتار، نگاه و کلام اش تاثیر می گذارد.

  2. 5 کاربر از پست مفید negar_a تشکرکرده اند .

    negar_a (پنجشنبه 05 خرداد 90)

  3. #32
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 شهریور 90 [ 15:20]
    تاریخ عضویت
    1389-12-20
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    1,434
    سطح
    21
    Points: 1,434, Level: 21
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 66
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    30

    تشکرشده 31 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: روزی فقط 5 دقیقه

    سلام دوستان .
    من امروز این تاپیک رو دیدم و متوجه شدم که باز آقای تسوکه گل کاشتن .
    می خواستم نظرم رو به عنوانه یک فرد مجرد که بویی از زندگیه زناشویی نبرده بدم .
    به نظر من.....
    این 5 دقیقه می تونه معجزه کنه . چون ایجوری خانم ها متوجه میشن که همسرشون هنوز دوسشون داره و بهش توجه می کنه و دیگه شروع به غر زدن نمی کنن و به قول یکی از آقایون موقعی که داره برنامشو می بینه خانم صورتشو نمیاره جلو تا آقارو کفری کنه . (جون خانم ها البته فکر می کنم که تا یه مدت به ابراز علاقه ای که همسرش کرده فکر می کنه و لذت می بره )
    اینجوری مثلا اگه آقا داره برنامه ی 90 می بینه خانم میاد پیشش می شینه و باهاش همراه می شه ( البته بدونه حرف زدن ) اگه من باشم که حرفی نمی زنم و باهاش همراه می شم تا بفهمه اونم واسم مهمه و تنهاش نمیذارم حتی در برنامه دیدنش .
    چرا وقتی می شه با یه ابراز علاقه ی ساده( چه از طرفه مرد و چه از طرفه زن )زندگی رو شیرین تر کرد اینو از هم دریغ کنیم ؟!

  4. 3 کاربر از پست مفید parpar تشکرکرده اند .

    parpar (پنجشنبه 05 خرداد 90)

  5. #33
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 05 خرداد 91 [ 16:23]
    تاریخ عضویت
    1389-12-19
    نوشته ها
    2
    امتیاز
    1,428
    سطح
    21
    Points: 1,428, Level: 21
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 5 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: روزی فقط 5 دقیقه


    با سلام

    نظریه ی عالی هست
    موفق باشید

  6. 3 کاربر از پست مفید بانوی شرقی تشکرکرده اند .

    بانوی شرقی (پنجشنبه 26 اسفند 89)

  7. #34
    روانشناس تربیتی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 17 تیر 95 [ 12:21]
    تاریخ عضویت
    1389-5-26
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    5,221
    سطح
    46
    Points: 5,221, Level: 46
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 129
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    404

    تشکرشده 451 در 101 پست

    Rep Power
    28
    Array

    RE: روزی فقط 5 دقیقه

    نقل قول نوشته اصلی توسط blue sky
    tesoke عزیز مطلب شما رو به همسرم نشون دادم که بلکه یاد بگیره، راستش شاکی شد!

    گفت پس 5 دقیقه آقایون چی می شه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خلاصه که تازه بهش بدهکار شدم!!
    حالا خواهشا یه نسخه 5 دقیقه ای هم برای آقایون بپیچید که این همسر ما بیشتر از این طلبکار نشه...
    سلام
    وقتی به مردی مستقیم این مطلب رو نشون میدین اون این پیام رو دریافت میکنه که من تاحالا نتونستم به زنم برسم و احساس شکست میکنه. باید غیرمستقیم نشونش میدادید و حرفی هم دراین باره که یاد بگیر و اینا نمیزدید!!

    مگه ما مردها رو نمیشناسید؟!


  8. 4 کاربر از پست مفید mohsenazizi تشکرکرده اند .

    mohsenazizi (پنجشنبه 26 اسفند 89)

  9. #35
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 24 مرداد 93 [ 22:12]
    تاریخ عضویت
    1390-1-04
    نوشته ها
    166
    امتیاز
    3,467
    سطح
    36
    Points: 3,467, Level: 36
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteranTagger Second Class
    تشکرها
    386

    تشکرشده 356 در 119 پست

    Rep Power
    32
    Array

    RE: روزی فقط 5 دقیقه

    با سلام به دوستان
    من فکر میکنم نوع ابراز این علاقه نباید همیشه روتین و تکراری باشه چون تبدیل به یک کار کلیشه ای میشه به نظر من تنوع تو ی کار هم بد نیست که دوستان کم و بیش اشاره کردن مثل جملات متفاوت عاشقانه ای که میتونه از ته دل گفته بشه
    در ضمن واقعا تاپیک ارزنده و قابل تحسینیه: 1) داغ و پر شوره 2) مطالبش مفیده
    ممنونم

  10. 3 کاربر از پست مفید سبزه تشکرکرده اند .

    سبزه (دوشنبه 08 فروردین 90)

  11. #36
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array

    RE: روزی فقط 5 دقیقه

    یه سئوالی مدتهاست که ذهنم رو بهش مشغول کرده
    کاش بشه جوابی واسش پیدا کنم

    عکس العمل خانم ها در مقابل ابراز علاقه و محبت آقایون چگونه باید باشه که این حس خوشایند در وجود هر دو طرف ایجاد بشه

    منظورم اینه که آقایون وقتی این ابراز علاقه رو نشون می دهند ما خانم ها چه برخوردی داشته باشیم تا اونها رو

    1- تشویق به ادامه ابراز علاقه کنیم
    2- بازخوردی بگیرند که با انرژی بیشتر و خلاقیت بیشتر ابراز علاقه بکن
    ند

    =======
    من در مورد خودم معمولا به همسرم می گم مرصی ، منم همین طور و ...
    که واقعا الان کلیشه ای شده برام ، اما همسرم عمق احساستش رو به من ابراز می کنه و من رو خیلی خوشحال می کنه ولی من چیز جدیدی به ذهنم نمیرسه که بهش بگم

    اگه کسی چیزی به ذهنش میرسه ممنون می شم

  12. 4 کاربر از پست مفید بالهای صداقت تشکرکرده اند .

    بالهای صداقت (پنجشنبه 05 خرداد 90)

  13. #37
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 21 تیر 99 [ 21:50]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,339
    امتیاز
    22,823
    سطح
    93
    Points: 22,823, Level: 93
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 527
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger First ClassOverdrive
    تشکرها
    3,264

    تشکرشده 3,442 در 1,036 پست

    Rep Power
    151
    Array

    RE: روزی فقط 5 دقیقه

    سلام
    به نظر من ما هم باید کارایی که اونا علاقه دارند رو در مقابل ابراز محبت اونها انجام بدیم
    در ضمن اگه این 5 دقیقه تکراری نباشه و همیشگی نباشه و تنوع داشته باشه خیلی خیلی تاثیر گزاره
    مثلا همسر من هر روز چند بار بهم زنگ می زنه که برام عادت شده و اگه نباشه خل میشم
    به خاطر همینم همیشه منتظرم
    یعنی بیشتر عادت کردم تا....
    ولی همیشه پیش خودم میگم کاش یه روزش به جای زنگ زدن مثلا یه sms عاشقانه بهم می داد
    [align=center]خوشبخت کسی نیست که مشکلی ندارد
    بلکه کسی است که با مشکلاتش مشکلی ندارد .[/align]

  14. کاربر روبرو از پست مفید eghlima تشکرکرده است .

    eghlima (چهارشنبه 01 تیر 90)

  15. #38
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 دی 91 [ 15:50]
    تاریخ عضویت
    1389-3-20
    نوشته ها
    614
    امتیاز
    10,182
    سطح
    67
    Points: 10,182, Level: 67
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 268
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered10000 Experience Points
    تشکرها
    2,396

    تشکرشده 2,459 در 516 پست

    Rep Power
    79
    Array

    RE: روزی فقط 5 دقیقه

    نقل قول نوشته اصلی توسط بالهای صداقت
    چي كار كنيم تا شوهر را:
    1- تشویق به ادامه ابراز علاقه کنیم.
    2- بازخوردی بگیرند که با انرژی بیشتر و خلاقیت بیشتر ابراز علاقه بکنند.
    البته من هنوز زن ندارم كه بخوام روي تجريه حرف بزنم. اما چيزي كه مي تونم حدس بزنم جواب بده اينه:

    1)‌ نشون دادن خوشحالي: مرد وقتي تلاش ميكنه كه زنش را خوشحال كنه، دلش مي خواد به هدقش برسه. بنابراين اگر شوهر شما به شما ابراز علاقه ميكنه، شما بايد نشون بدين كه از اين كارش خيلي خوشحال شدين. البته نمي شه در مقابل يه دوستت دارم الكي، كلي فيلم بازي كنين و بالا و پايين بپرين. اما هر چي خوشحال ميشين همونو نشون بدين و حتي بگين كه اين حرفت خيلي منو شاد ميكنه. مثلا مي تونين بهش بگين: امروز كلي از سر كار خسته بودم، اما وقني بوسم كردي،‌ همه خستگي يادم رفت. يا مثلا: عصر وقتي به حرفام گوش دادي و تلوزيون را خاموش كردي تا كاملا به من گوش كردي، من خيلي احساس ارزش كردم و خوشحال شدم.

    2) تشكر كردن: مرد از اين كه زنش ازش تشكر كنه، خوشش مياد و احتمالا دوباره اون كار را براي اين كه تشكر شما را بشنوه، انجام ميده. مثلا: ممنون كه وقتي باهات حرف مي زنم، مثل بعضي از اين مردها به تلوزيون خيره نمي شي و به من توجه مي كني.

    3) فانتزي سازي: همون روشي كه سارا بانو از فرشنه مهربان ياد گرفنه بود.

    4) ابراز نياز عاشقانه: مثلا مي تونين از شوهرتون بپرسيد: همسري، من يه سوال برام پيش اومده. شوهر: بگو. خانم: نمي دونم توي اون دستاي مردونه ات چه رازي نهفته است كه وقتي يه بار در روز بغلم مي كني و نازم ميكني، همه خستگي از تنم ميره. در اين مورد مرد از ابراز نياز زنش خوشش مياد و اگه شانس بيارين نتيجه هم ميده. فقط نبايد اين ابراز نياز تبديل به قرزدن بشه، و گرنه واي به حالتون.



  16. 4 کاربر از پست مفید tesoke تشکرکرده اند .

    tesoke (چهارشنبه 01 تیر 90)

  17. #39
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 مهر 92 [ 14:57]
    تاریخ عضویت
    1390-3-06
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    1,869
    سطح
    25
    Points: 1,869, Level: 25
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    74

    تشکرشده 71 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: روزی فقط 5 دقیقه

    منم کاملا با ابراز کردن احساسات و وقت گذاشتن واسه خانوما به شدت موافقم و تاثیر فوق العاده و معجزه آسایی داره اما به نظر منم نباید هر روز 1مدل باشه تا تنوع همیشگی اش حفظ بشه و عادی نشه و از روی عادت تکرار بشه.یکم اگه مثل آقای تسوکه خلاقیت داشته باشن می تونن لحظات کوتاه و 5 دقیقه ای پر از تنوع و قشنگ و به یاد موندنی ای رو خلق کنن و خانومش رو تا چند روز تو کف بذارن:) آقای تسوکه همینکه اینقدر به فکر 1 ارتباط خاص و پر از عشق هستین و سعی می کنین رابطه رو جالبتر و خانومتون رو راضی نگه دارین و حتی این همه مطالعه و تحقیق راجع به این قضایا می کنید برای خانومتون دنیا دنیا ارزش خواهد داشت.موفق باشید

  18. 2 کاربر از پست مفید camelia تشکرکرده اند .

    camelia (چهارشنبه 01 تیر 90)

  19. #40
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 دی 90 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1389-8-01
    نوشته ها
    47
    امتیاز
    2,373
    سطح
    29
    Points: 2,373, Level: 29
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 4 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: روزی فقط 5 دقیقه

    خوب بفرمایید که چطور این کارو انجام بدیم که تکراری نشود ؟


 
صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. * روزی فقط 5 دقیقه
    توسط tesoke در انجمن مشکلات ارتباطی
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: سه شنبه 11 آبان 89, 09:06
  2. طنز نوروزی(1)برای افراد باحال
    توسط کنجکاو در انجمن عیدانه های همدردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 20 اسفند 88, 22:01
  3. +وای به روزی که بگندد نمک
    توسط stranger007 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: یکشنبه 16 فروردین 88, 19:37
  4. خانواده امروزی و فرزند سالاری
    توسط گلایل در انجمن مقالات آموزشی روانشناسی کودک
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 14 اسفند 87, 22:39
  5. نقش مادر در زبان اموزی کودکان
    توسط Niloo55 در انجمن مقالات آموزشی روانشناسی کودک
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 07 بهمن 87, 23:10

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:50 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.