نه راستش من اینو نگفتم که ایشان فرق میکنه منظورم این بود که دوست ندارم مهریه چیزی باشه که ما را در کنار هم نگه میداره
راستش من طرز فکر شما را در این مورد قبول ندارم چون باز هم معتقدم این حرفی را که شما میزنید برمیگرده به حرف من اگر در زندگی من طرف مقابلم عجولانه و زود تصمیم گرفت در مورد زندگیمون و تصمیم به جدایی گرفت خب اصلا اهمیتی نداره که بخواهد بمونه همین که این فکر در ذهنش ایجاد شده و به چنین درجه ای رسیده که مطمئن شده نمیتونه در کنار من زندگی کنه پس همون بهتر که بره و من اصلا تمایل ندارم این وسط مهریه باعث بشه که بخواهد به این موضوع بیشتر فکر کنه .








علاقه مندی ها (Bookmarks)