سلام ، ببین من هم قد برایم خیلی مهم است داشتم موردهایی که ازلحاظ شغل و رشته وهمه چیزمناسب بوده اند واما قد کوتاهتری ازمن داشتند با این که سنم سی است و دخترم وهمه میگند اشتباه می کنی اما جون قدبرام مهم است اصلا ریسک نمی کنم وخیلی راحت میگم نه نه نه !
چون خودم را بهترمیشناسم اگه هرچیزی دیگران بگند قیافه نداره و ... میتونم دفاع کنم اما اگه بگند قدش کوتاهه ، چون برام مهم بوده ، کم میارم واین میشه اول اختلاف و برروخ هم دیگه آوردن و شاید بکشم کنار باهاش بیرون نخوام برم ، تا کی میتونم اینرا ادامه بدهم و هزار تا مشکل دیگه وبهانه دیگه
پس اگه مثل من برات مهمه ولش کن اما خیلی ها هستند براشون مهم نیست حتی زن هستند و شوهرهاشون کوتاهند و باهم کناراومده اند و خوشبختند .