من کی گفتم خواهرم رو حسود میدونماصلا اینطور نیست اتفاقا ما خیلی با هم خوبیم اما تو این مورد و وقتی برای من خواستگار میاد رفتارش عوض میشه
در ضمن من نمیخوام مثل خواهرم موقعیت های خوبم و از دست بدم و انگشت ندامت به دندان بگیرم تازه اگه زودتر هم ازدواج کنم نمیذارم هیچ کس از این موضوع مطلع بشه (اینطوری موقعیتم رو حفظ کردم) یعنی یه عقد ساده در محضر تا عروسی و....یکی . 2 سال طول میکشه
خواهر من مطمین باشید اگه میخواست به خاطر من بله رو بگه خیلی زودتر این کار رو میکرد اما متاسفانه با بهانه گیری هاش هم خودشو هم منو درگیر کرده.27 سالگی فکر نمیکنم سنی باشه که برای ازدواج زود باشه بلکه مناسبه










علاقه مندی ها (Bookmarks)