سلام
و چقدر خوب که تا به مشکل برخوردی سریع اومدی اینجا تا با همفکری دیگران بتونی از پس این مشکل بربیایی
جناب احمد آقا شما مشکل به اون بزرگی را پشت سر گذاشتی زندگی ات را دوباره ساختی
پس خوشحال و امیدوار باش که این مشکلات جزئی نمی تونه شما را مایوس کنه
این احساس شما رو من در اوایل حل مشکلم دقیقا لمس کردم
و چقدر احساس بدی هست
تاپیکی دارم به نام دانه که دقیقا گویای همین حس و حال هست ... حتما بخونش
راستی نمی خواهی بگویی چی شده؟










علاقه مندی ها (Bookmarks)