احمد آقا من در شرایطی نیستم که براتون بنویسم، اوضاعم ناجوره
ولی نوشته هاتونو خوندم
این یه سال جدایی و اینکه اختلافتونو همه فهمیدن کار خودشو کرده و حالا دلخوری های این یه سال گذشته و شایعات مردم نمیذاره نهال عشق شما رشد کنه
خانومتون هم بعضا مقصره و شما هم ولی خوب معلومه هر دوتا زندگیتونو میخواین و اگر اشتباهی هم بکنید فوری پشیمون میشید
من پیشنهاد میکنم کلا مشکلتونو در چند خط خلاصه کنید که دوستان بتونن راحتتر نظرشونو بگن
این نیز بگذرد برادر من ...









علاقه مندی ها (Bookmarks)