شما بايد بگوييد اينترنتي بوده اين عيب نيست اگر خوب باشه اشكالي نداره چون معرف و فاميلي هم صد درصد دليل نيست
تشکرشده 0 در 0 پست
شما بايد بگوييد اينترنتي بوده اين عيب نيست اگر خوب باشه اشكالي نداره چون معرف و فاميلي هم صد درصد دليل نيست
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)