سلام دوست خوبم. عزيزم آنچه كه عشق رو در زندگي نگه ميداره، از خود گذشتگي و مشورته. خب معلومه ديگه! شما ميگي من! همسرتون هم ميگه من! اينجاست كه كلاهتون ميره تو هم. اما غافل از اين كه وقتي حرف از زندگي مشترك ميشه، منيت مفهومي نداره. اينجا ديگه تصميم دو نفره است. افراد براي هم دلايلشون رو ارائه ميدن، اونوقت بهترين راه رو انتخاب ميكنند. بدون اينكه دعوا كنند، داد بزنند، يا تحميل و اجباري در كار باشه. تو اين قضيه، هم شما و هم همسرتون، هر دو مقصريد. جايي كه با هم نميتونيد به نتيجه برسيد، يك شخص رو كه هر دوتون قبولش داريد به ميانجيگري و مشورت بطلبيد و به اين بحث و جدال ها پايان بدين. به نظرم بهتره هر دو به مشاوره بريد و قبل از ازواج به اين مشاجره ها خاتمه بدين. بحث يكي دو روز نيست. صحبت يه عمر زندگيه. عاقلانه تر و جدي تر با زندگيتون برخورد كنيد.









علاقه مندی ها (Bookmarks)