RE: نمیدونم مشکل از چیه
نازی جان خیلی مواظب زندگیت باش. با کم طاقتیهات خرابش نکن. بهتره حرفهای مهم رو بنویسی و اون ها روتو اولویت قرار بدی. بعضی از آقایون این حس را دارن که حق با اونها هست. و در ظاهر خیلی کم اعتراف میکنند.
خودت میگی مسایل خنده داری هست. پس قائدتا مشکلتون نباید زیاد حاد باشه.
من خودم و همسرم بیشتر مسائل را با هم حل میکنیم و خانواده ها رو در جریان قرار نمیدیم. چون اینطوری بهتره و جواب میده. مگر مسئله ای باشه که لازم بدونی به خانواده همسرت بگی تا در جریان باشن.
من به شخصه خانواده اونها رو در جریان کاستی ها قرار میدم تا خانواده خودم. بالاخره اگه تصمیم به زندگی با همسرت رو داری با مسائل به شکل صحیح و حساب شده برخورد کن. زیاد ناامید نباش.
[size=x-large]کاش خدا صدا داشت[/size]
علاقه مندی ها (Bookmarks)