آخی که چقدر این رسم و مراسم ها استرس داره و دردسر!!! عزیزم اصلا نگران نباش تقریبا همه کسانیکه ازدواج می کنند و مراسم می گیرند سر این مسائل بحث می کنند، حالا یکی یکم کمتر، یکی یکم بیشتر، بعدها به این قضایا می خندید.
اتفاقا قبل از اینکه تاپیک شما رو بخونم با شوهرم داشتیم در مورد دوندگیهای قبل از عروسی حرف می زدیم و اینکه چقدر استرس داشتیم تا اون مراسم شکل گرفت.
خودت رو ناراحت نکن، همه چیز به خوبی پیش می ره، مطمئن باش
راستی مبارک باشه










علاقه مندی ها (Bookmarks)