به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 13 از 27 نخستنخست ... 34567891011121314151617181920212223 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 121 تا 130 , از مجموع 262
  1. #121
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 04 مرداد 93 [ 18:17]
    تاریخ عضویت
    1389-10-29
    نوشته ها
    221
    امتیاز
    3,401
    سطح
    36
    Points: 3,401, Level: 36
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 99
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    465

    تشکرشده 473 در 146 پست

    Rep Power
    38
    Array

    RE: واسه سبکتکین

    سلام سبکتکین جان،
    امیدوارم حالت خوب باشه، خدا رو شکر می بینم که از اون آشفتگی در اومدی و دوباره آرومتر شدی. توی این شرایط بهتر می تونی تصمیم بگیری و راحتتر فکر کنی.
    اگه اجازه بدی می خواستم نظر خودم رو بهت بگم. به نظر من اصرارهای قبلی شوهرت اون رو شرطی کرده، فکر کنم همه ما آزمایش "پاولف" رو می دونیم، شما با تماسهای مکررت با شوهرت اون رو شرطی کردی و شوهرت به صورت ناخودآگاه همیشه در انتظار تماس تو هست، گرچه مستقیما بهش فکر نکنه ولی در ضمیرناخودآگاهش این قضیه وجود داره. در این حالت تماسها و اصرارهای تو محرک هست و جوابهای همیشگی شوهرت پاسخ به محرک. حالا چه اتفاقی می افته؟اگه شما بخوای عادت شوهرت رو بشکنی، یعنی دیگه زنگ نزنی یا اصرار نکنی یا حرفهای قبلی رو تکرار نکنی و خونسرد باشی، شوهرت دیگه محرکی دریافت نمی کنه!! ولی همیشه منتظر تماسهات هست، بعد کم کم احساس می کنه یه چیزی کم داره، بعد کنجکاو می شه که چرا تو دیگه رفتارهای قبلیت رو نداری!!! و شاید شاید شاید خودش سمتت بیاد و تو بتونی با تغییر محرک، پاسخ دلخواهت رو ازش بگیری. (اینجا رو نمی شه با قاطعیت گفت ولی می شه امیدوار بود)
    من فکر می کنم اگه صبور باشی و عجله نکنی همه چیز مطابق میلت پیش خواهد رفت.
    موفق باشی

  2. 4 کاربر از پست مفید lonely sky تشکرکرده اند .

    lonely sky (دوشنبه 26 اردیبهشت 90)

  3. #122
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 26 اسفند 90 [ 01:46]
    تاریخ عضویت
    1388-9-01
    نوشته ها
    262
    امتیاز
    4,329
    سطح
    41
    Points: 4,329, Level: 41
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    876

    تشکرشده 872 در 206 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: واسه سبکتکین

    به نام خدا
    سلام
    اميدوارم كه در سلامت باشيد و آرامش .

    نكته اي كه احساس كردم مطرح كنم و تجربه اش كرده بودم اين قسمت هست : هر چند كه نميدونم براي شما پيش بياد يا نياد ولي خب گفتنش ميتونه مفيد باشه :

    در آن زمان كه بحث دادگاه ما شروع شد ، در ابتدا درون من پريشاني و ويران شدن خيلي توهم ها و تخيل ها شروع شد و بجاي كار كردن و زندگي كردن معمولي سيستم بدني بنده ، ناخواسته در اون بخش فعال شد و هزاران هزار قصه براي خودم تعريف ميكردم تا بتونم به تمركزي كه ميخوام برسم .
    بخشي از اون قصه ها در تايپيكي كه داشتم وجود داره . به مرور زمان و طولاني شدن زمان دعوت جلسات قصه ها تبديل ميشدن به خوش خيالي ها و تعريف داستان هايي جذاب براي آرامشي بيشتر .
    يكي از اون داستان ها كه براي خودم ميساختم دقيقا همين بخش صحبت هاي شما بود :‌
    بعد نيم ساعت زنگ زد و تشكر كرد و گفت هنوز نامه دادگاه نيومده گفتم نه . گفت من مي دونم تاريخش 25 خرداده ساعت 9 صبح و جاش رو هم گفت . گفت حتما اگه خونه نباشي نامه رو مي دن به همسايه ها . منم گفتم آره ديگه حتما مي دن به اونا و هيچي نگفتم و بازم خيلي عادي باهاش برخورد كردم و خداحافظي كردم .
    اصلا نمي دونم چرا دوباره اين حرفو زد . خب اگه قراره به وقتش نامه بياد كه مياد ديگه . مخصوصا مي خواد با من كل كل كنه . منم ديگه سعي مي كنم حساس نباشم .
    بله بخش قرمز رنگي كه مشخص كردم دقيقا قسمتي بود كه سيستم بدن بنده هم به اون رسيد و براي خودش پيش گويي ميكرد تا بتونه راهي براي آرامش من بسازه ، كه البته با اومدن نوبت جلسات خود به خود خوش خيالي ها بيشتر يا كمتر ميشد .
    اميدوارم كه در عين حال كه به فكر زندگيت هستي و داري زندگيت رو سر و سامان ميدي و با انرژي به بهبود زندگيت مي انديشي در گوشه هاي سيستم بدن هم آمادگي روبرو شدن با هر اتفاقي رو داشته باشي و با قصه ها و داستان هاي زيبا در ذهن ، شبي خون نخوري و بري توي شوك .

    ميخوام بهت بگم كه فعلا شما مثل يك سرباز وظيفه ات آماده باش و خبردار هست شايد هيچ كسي هم حركتي نكنه ولي خب وظيفه وظيفه هست .

    ----
    يادآوري ميكنم نظر شخصي بنده هست و هيچ گونه الزامي جهت اجرايي كردن يا قبول آن وجود ندارد . با تشكر
    ----
    يامولاعلي

  4. 3 کاربر از پست مفید m25teh تشکرکرده اند .

    m25teh (سه شنبه 27 اردیبهشت 90)

  5. #123
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 مرداد 92 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1389-10-15
    نوشته ها
    600
    امتیاز
    6,453
    سطح
    52
    Points: 6,453, Level: 52
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,919

    تشکرشده 1,958 در 415 پست

    Rep Power
    77
    Array

    RE: واسه سبکتکین

    ممنون از شما دوستان خوبم
    lonely sky عزيز
    من الان حدود يكماه دوماهي ميشه اصلا باهاش تماس نگرفتم و اون تماس مي گيره و فكر نكنم اين قسمت حرفات درست از آب در بياد. ( شاید شاید شاید خودش سمتت بیاد و تو بتونی با تغییر محرک، پاسخ دلخواهت رو ازش بگیری) البته من هنوز اميدمو از دست نمي دم .
    آقاي m25teh
    ممنون از اينكه تجربه هاتون رو در اختيارم مي ذارين . دقيقا الان همون حسي رو دارم كه شما تو تاپيكتون اون لحظات داشتين ولي همونطور كه گفتين خودمو براي همه چي آماده مي كنم . در عين اينكه مي خوام اميدوار باشم حتما به اين هم فكر مي كنم كه هر واكنش همسرم تو دادگاه مي تونه چقدر منو بهم بريزه و همينطور نتيجه نهايي دادگاه .
    خيلي غمگينانه است كه فكر كني اين همه تلاش مي كني و آخرش نتيجه مورد دلخواه تو نباشه .
    اميدوارم همه چي خوب پيش بره ( يعني مطابق ميل من )
    نيازمند دعاهاي سبزتون هستم .با مشورت بزرگترهاي تالار امروز قراره يه سيخونكي من به شوهر محترمم بزنم . اميدوارم جواب بده . دعا كنين حالم گرفته نشه البته خودمو آماده كردم .
    دوستتون دارم همگيتون رو .

  6. 6 کاربر از پست مفید saboktakin تشکرکرده اند .

    saboktakin (سه شنبه 27 اردیبهشت 90)

  7. #124
    مدیران انجمن آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array

    RE: واسه سبکتکین

    سبک تکین با امید و عشق و علاقه جلو برو و نتیجه اش رو هم بسپار به خدا هرچی شد؛ شد
    مهم اینکه تو واقعا تصمیم گرفتی که از همسرت به عنوان مرد خونه درخواست داشته باشی
    احترام و عاطفه رو چاشنی کن اما احساست رو نه

    تاکید می کنم نگران طرز برخورد همسرت نباش وقتی توکلت به خدا باشه و قدم هایت رو درست برداری هر اتفاقی که بیفته صلاح تو درش هست


  8. 12 کاربر از پست مفید بالهای صداقت تشکرکرده اند .

    بالهای صداقت (شنبه 31 اردیبهشت 90)

  9. #125
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 25 اردیبهشت 92 [ 09:40]
    تاریخ عضویت
    1389-7-21
    نوشته ها
    715
    امتیاز
    7,206
    سطح
    56
    Points: 7,206, Level: 56
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 144
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,662

    تشکرشده 1,673 در 522 پست

    Rep Power
    87
    Array

    RE: واسه سبکتکین

    جی شد سبکتکین جان؟؟؟؟؟؟
    خوبی؟
    [align=center]خدايا آن گونه زنده ام بدار كه نشكند دلي از زنده بودنم
    و آن گونه بميران كه كسي به وجد نيايد از نبودنم...
    [/align]

  10. کاربر روبرو از پست مفید آفتاب همدرد تشکرکرده است .

    آفتاب همدرد (چهارشنبه 28 اردیبهشت 90)

  11. #126
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 مرداد 92 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1389-10-15
    نوشته ها
    600
    امتیاز
    6,453
    سطح
    52
    Points: 6,453, Level: 52
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,919

    تشکرشده 1,958 در 415 پست

    Rep Power
    77
    Array

    RE: واسه سبکتکین

    نقل قول نوشته اصلی توسط مینا چ
    جی شد سبکتکین جان؟؟؟؟؟؟
    خوبی؟
    ممنون مينا جان
    متاسفانه ديروز مهمون داشتم و نتونستم جلوي اون با شوهرم تماس بگيرم . افتاد واسه امروز .


    خوبم كه بعععععععععععله هستم . خدا رو شكر .

  12. 7 کاربر از پست مفید saboktakin تشکرکرده اند .

    saboktakin (پنجشنبه 29 اردیبهشت 90)

  13. #127
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 مرداد 92 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1389-10-15
    نوشته ها
    600
    امتیاز
    6,453
    سطح
    52
    Points: 6,453, Level: 52
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,919

    تشکرشده 1,958 در 415 پست

    Rep Power
    77
    Array

    RE: واسه سبکتکین

    ديروز تازه فهميدم كه چقدر هنوز وابسته ام و با يه تلنگري بازم مثل سابق به هم مي ريزم . فكر مي كردم خوب شدم فكر مي كردم آروم شدم فكر مي كردم اشكالي نداره من سعيمو مي كنم اگه هم نشد خودمو آماده كردم براي طلاق . ولي ديروز فهميدم همه اينا حرفه . چون با كوچكترين اتفاقي كه ديروز افتاد تمام شبم خراب شد و گريه كردم .
    ديروز از بعداز ظهر به سركار شوهرم زنگ زدم و اون نبود حتي شبا هم كه براي خواب مي ره سركارش برنگشته بود . دلشوره و نگراني مثل خوره افاتد به جونم باز . عين مرغاي پركنده بال بال مي زدم و كاري از دستم برنمي اومد . موبايلشم كه خدا رو شكر عوض كرده و شماره جديدشو به من نمي ده .
    اون تو اين 5 سال هيچ دوستي نداشت كه بگم با اون رفته بيرون . هيچ جا نمي رفت . خونه مادرشم اگه مي خواست بره مرخصي نمي گرفت . تا حالا همچين اتفاقي نيفتاده تو اين همه سال . اگه مي خواست بره اونجا بعد از سركارش مي رفت يا روز تعطيل مي رفت . الانم كه ماشالله سرش خلوته و هر وقت بخواد مي تونه بره اونجا مرخصي لازم نداره .
    خيلي افكار منفي اومده تو سرم و خيلي از ديروز دارم به اين فكر مي كنم كه نكنه دوباره ....
    هر كاري مي كنم اين فكرا رو نمي تونم از سرم بيرون كنم و يه فكر مثبت جايگزينش كنم . حالا اينا همش به جهنم . از اين حرصم مي گيره كه اين همه خودمو كشتم كه مثلا ديگه بيخيالش بشم و از وابستگي به اون در بيام . اونوقت بازم اينجوري .
    اگه قرار باشه طلاق بگيريم مي خوام چيكار كنم نمي دونم . امروزم فكر نمي كنم بتونم باهاش تماس بگيرم چون تا ظهر كه سركارم و اگه بخوام بهش زنگ بزنم منشيشون گوشي رو برمي داره (همون دختره دوست خودم كه همه زندگيمو به هم ريخت ) و دوست ندارم صداي نحسشو بشنوم . و بعداز ظهرم مهمون دارم . دوباره از صبح تصميم گرفتم كه خودمو آروم كنم و ناراحت نباشم . و همين كه نمي تونم امروز باهاش تماس بگيرم رو غنيمت مي شمرم و خودم رو دوباره آروم نگه مي دارم .
    چقدر از خودش نااميد مي شه آدم وقتي مي بينه انقدر وابسته كسي شده كه محل .... هم بهت نمي ذاره . از خودم بدم مي ياد ديگه .
    خدا جونم كي اين روزا تموم مي شه .
    (صرفا جهت درد دل بود . تو چند تا پست قبليم گفتم كه دوستاي خوبم نااميد نشين من موفق مي شم . ولي حالا خودم نااميد شدم از خودم )

  14. #128
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 اسفند 95 [ 19:50]
    تاریخ عضویت
    1389-3-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    792
    امتیاز
    10,009
    سطح
    66
    Points: 10,009, Level: 66
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,528

    تشکرشده 4,871 در 817 پست

    Rep Power
    97
    Array

    RE: واسه سبکتکین

    اشکالی نداره عزیزم برای هممون پیش میاد که فکر می کنیم هرکاری کردیم و هرچی رشته کردیم بر باد رفته. خب این موقعیت خوبی بود که خودتو بسنجی. اینو بدون که فعلا شما نباید در کار همسرت تجسس کنی. خودتو بی خیال کن!

  15. 4 کاربر از پست مفید سرافراز تشکرکرده اند .

    سرافراز (شنبه 31 اردیبهشت 90)

  16. #129
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 مرداد 92 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1389-10-15
    نوشته ها
    600
    امتیاز
    6,453
    سطح
    52
    Points: 6,453, Level: 52
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,919

    تشکرشده 1,958 در 415 پست

    Rep Power
    77
    Array

    RE: واسه سبکتکین

    عموم امروز زنگ زده كليد كرده كه من بايد بهش زنگ بزنم . هرچي هم گفتم نكن حريفش نشدم . آخرش ديگه ديد خيلي اصرار مي كنم گفت بزار يه استخاره بگيرم اگه بد بود زنگ نمي زنم . اعصابمو امروز بهم ريخته . گفت مگه قرار نبود بياين برين پيش مشاور گفتم فعلا كه ميگه دادخواست طلاق داده . فكر كنم اينو شنيد نگران شد . كاش نمي گفتم البته اگه الان نمي گفتم بعدا خيلي ناراحت مي شد . اون هميشه جاي پدرم بوده .
    ولي خيلي ناراحتم نمي دونم چي مي شه . خدا كنه شوهرم آبروريزي نكنه .
    سرافراز جان ممنونم .
    همش از صبح مي گفتم زنگ بزنم ببينم كجا بوده ولي خودمو آروم كردم و الان آرومم خدا رو شكر . بي خيالش شدم .

  17. 5 کاربر از پست مفید saboktakin تشکرکرده اند .

    saboktakin (سه شنبه 17 خرداد 90)

  18. #130
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 31 اردیبهشت 90 [ 17:33]
    تاریخ عضویت
    1389-12-11
    نوشته ها
    40
    امتیاز
    1,690
    سطح
    23
    Points: 1,690, Level: 23
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    87

    تشکرشده 87 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: واسه سبکتکین

    آفرین عزیزم که خودتو آروم کردی..
    بخاطر دیروزم ناراحت نباش کاملا" طبیعیه که یه وقتایی آدم بهم بریزه ولی مهم اینه که این بهم ریختگیت موقتی و گذرا بوده و امروز دوباره تونستی علیرغم مسئله ناخوشایندی که دیروز برات پیش اومد آرامش خودتو حفظ کنی پس نگو هر چی تلاش کردم بیفایده بوده که اصلن و ابدا"اینطور نیست تو در کل خیلی فرق کردی و فهمیده تر و منطقی تر شدی و به نسبت قبل خیلی خیلی بهتر میتونی کنترل احساسات و هیجاناتت رو دستت بگیری دختر گل

    انتظار نداشته باش که دیگه هیچوقت بهم نریزی و بیقرار نشی اما مهم اینه که هر بار که اینطور شدی مثل دیروز زود به خودت بیایی و دوباره بتونی آرامشتو بدست بیاری .

    خودتو دست کم نگیر ،نا امید نشو و این روند رو به رشدتو با امید و اعتماد به نفس ادامه بده عزیزم..

    در ضمن این قضیه عموتم به فال نیک بگیر شاید یه خیری توشه

  19. 5 کاربر از پست مفید باران5656 تشکرکرده اند .

    باران5656 (سه شنبه 17 خرداد 90)


 
صفحه 13 از 27 نخستنخست ... 34567891011121314151617181920212223 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.