خیلی خیلی خیلی بده
شاید تو جنگ جواب توپ و با بمب اتم بدن وی اینجا که میدن جنگ نیست
دقیقاً شما جواب بدی رو با بدی میدید که اصلاً درست نیست
اگه یه بار جواب بدی رو با خوبی بدی خودت نتیجش رو میبنی
امتحان کن![]()
تشکرشده 77 در 40 پست
خیلی خیلی خیلی بده
شاید تو جنگ جواب توپ و با بمب اتم بدن وی اینجا که میدن جنگ نیست
دقیقاً شما جواب بدی رو با بدی میدید که اصلاً درست نیست
اگه یه بار جواب بدی رو با خوبی بدی خودت نتیجش رو میبنی
امتحان کن![]()
mohammad_1369 (یکشنبه 01 خرداد 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)