
نوشته اصلی توسط
deljoo_deltang
من فکر می کنم اگر به گزینه ازدواج با کسی که شرایط شما رو داره فکر کنید بهتر باشه. فقط کسی می تونه شرایط شما رو درک کنه که خودش هم این شرایطو داشته باشه. مثلا یک همکار از محل کارتون. البته بعد از اومدن بجه شرایط زندگی فرق می کنه. شاید اونموقع همسرتون کمتر کار کردند. به هر حال شما همیشه پیششون خواهی بود. دوری و دست تنها بودن برای بچه داری سخته. مثل اینکه یک مادر طلاق گرفته باشی.
نمی خوام ذهنتون رو خراب کنم اما زنها به عاطفه زیاد نیاز دارند. اگر شما از همسرتون دور باشید مجبورید وقتی پیشش هستید بیشتر از مردهای دیگه براشون سنگ تموم بذارید.
مثلا من زندگی یک پزشک که شبها همیشه کشیک بود و دیدم. زن و شوهر بعد از یک مدتی به این نتیجه رسیدند که اگر اون آقا با یک همکار مثل خودش ازدواج می کرد موفق تر بود . چون شرایطشو درک می کرد.
علاقه مندی ها (Bookmarks)