نه دوست عزيزمنوشته اصلی توسط alireza59
زندگي زناشويي فرق زيادي با ديگر روابط انساني ندارهاگر بزرگان دين ما ميگن جواب بدي رو با بدي ندين فقط زندگي زناشويي را نگفتند آنها كليه ي روابط انساني رو گفتند.
انسان بايد در همه و هر لحظه از زندگيش فقط و فقط به كمال مطلق انساني نگاه كنه و جايگاهي كه در شان يك انسانه. هر رفتاري كه با اين كمال انطباق داشت پسنديده است و مطمئنا از نظر علوم مربوطه مثل روانشناسي هم مورد تاييده و هر رفتاري كه انسان رو از كمال دور كرد به روابط انساني ضرر ميرسونه ...
به مشكلات اين تالار نگاه كنيد تا متوجه بشين كه اكثرشون مثل شما فكر ميكنن انسان بايد جواب بدي رو با بدي بده
خانمه با مادرشوهرش ..
با خواهر شوهرش ...
زن و شوهر با هم ...







اگر بزرگان دين ما ميگن جواب بدي رو با بدي ندين فقط زندگي زناشويي را نگفتند آنها كليه ي روابط انساني رو گفتند.

علاقه مندی ها (Bookmarks)