من از اینجایی می فهمم که همسرم خدا وکیلی خیلی گذشت تو زندگیمون به خرج می ده ( تا جایی که من خودم شرمنده می شم ) و اصلا حساب کتاب مالی از من نمی خواد و هر کاری که خیلی به مشورت نیاز نداشته باشه انجام می دهم استقبال می کنه و در همه موارد نظر منو می پرسه و از همه مهتر همیشه هم شب ها منو محکم محکم تا صبح بغل می کنه و می خوابه!![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)