نه خانوم فرناز موافق نيستم...نوشته اصلی توسط farnaz3211
(البته دقيق نمي دونم اينها رو كه نوشتي مثل همون حق و حقوق آقايون نوشتي كه تو تاپيكت بود يا نه؟ )
اما
اگر بخواي كسي رو دوست بداري اول بايد خودت رو دوست داشته باشي!
و اگر بخواي بفهمي همسرت دوستت داره... بايد ببني چقدر خودش رو دوست داره...
اين به هيچ وجه بهمعني خود شيفتگي و خودخواهي نيست...
ازدواج جمع دو نفر هست... دو نفر با سليقه مختلف كه همديگر رو دوست دارند و گاهي عاشق هم هستند (نه البته الزاما)
يكديگر رو باور دارند... خودشون رو دوست دارند!!
اگر قرار باشه يكي از تمام چيزهايي كه داره سلامتي/ آرزو/ خواسته / خانواده/و هر چيز ديگه اش بگذره از عشقش هم مي گذره!!! از خودش گذشته.. از عشقش نمي گذره؟؟؟
پس دوست داشتن شايد يه خورده متفاوت با اين كلام شما باشه!







یه مرد ممکنه عاشق زنش باشه، اما تولد زنش یادش نباشه.
یا ممکنه یه بار هم بهش نگه دوستت دارم.
یه چیزهایی را در مورد مردها می فهمی که ممکنه شاخ دربیاری. 
علاقه مندی ها (Bookmarks)