RE: اگه به جای من بودین چه کار میکردین؟
عزیزم تو هر معامله ای یه چیزی می دن یه چیزی می گیرنم شما در قبال مهریه ، حقوقت، زمین و بقیه چیزهایی که دادی و می خواهی بدی چی گرفتی یا قراره بگیری؟
محبت؟ مال و منال؟ احترام؟ .....؟
یه کم بهتره بیای بیرون گود.
من نمی دونم شرایط زندگی شما چیه که داری ادامه می دی ولی اگر کسی برای خودش ارزش قائل نباشه و خودشو دوست نداشته باشه نباید از دیگران چنین انتظاری داشته باشه. بیشتر هوای خودتو داشته باش عزیزم.
یه کمی هم بهتر فکر کن. مثلا شما 2 سال از بهترین و پر انرژی ترین دوران عمرت رو اینجوری طی کردی و به اینجا رسیدی ( که دیگه هیچ انرژی ای نداری) ایا می تونی چند سال دیگه 10 سال؟ 20 سال ؟ دیگه رو همینطور سپری کنی؟
موفق باشی و با عزت. امیدوارم بهترین تصمیمات رو بگیری . یه سری هم به تاپیک خانم تلافی بزنی بد نیست تا ببینی همیشه ممکنه اینقدر مقاوم نمونی و یه روزی باید بهترین تصمیمم رو بگیری.
هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند
علاقه مندی ها (Bookmarks)