به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 22
  1. #11
    کارشناس افتخاری

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1390-1-25
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,231
    امتیاز
    15,345
    سطح
    79
    Points: 15,345, Level: 79
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,934

    تشکرشده 5,973 در 1,154 پست

    Rep Power
    148
    Array

    RE: از کجا میفهمید همسرتون دوستون داره

    نقل قول نوشته اصلی توسط farnaz3211
    دوست داشتن یعنی آزاد گذاشتن طرف مقابل ..
    یعنی سعی اتو بکنی واسه آرامشش
    یعنی به چیزایی که اون دوست داره احترم برازی
    یعنی ارزشهاشو نابود نکنی
    یعنی نخوای عوضش کنی
    یعنی اونو فقط واسه خودت نخوای
    یعنی اون تیکه مرغ سالم رو واسش بزاری!!!! نه اونی که وا رفته!!!!
    یعنی گرسنگی رو تحمل کنی تا بیاد خونه و با هم شام بخوریم..
    یعنی خودتو خوشگل کنی و منتظر شنیدن زنگ در باشی!
    یعنی واسه رسیدن به خونه اونقد عجله کنی که تصادف کنی!!!
    و.......
    نه خانوم فرناز موافق نيستم...
    (البته دقيق نمي دونم اينها رو كه نوشتي مثل همون حق و حقوق آقايون نوشتي كه تو تاپيكت بود يا نه؟ )
    اما
    اگر بخواي كسي رو دوست بداري اول بايد خودت رو دوست داشته باشي!
    و اگر بخواي بفهمي همسرت دوستت داره... بايد ببني چقدر خودش رو دوست داره...
    اين به هيچ وجه بهمعني خود شيفتگي و خودخواهي نيست...
    ازدواج جمع دو نفر هست... دو نفر با سليقه مختلف كه همديگر رو دوست دارند و گاهي عاشق هم هستند (نه البته الزاما)
    يكديگر رو باور دارند... خودشون رو دوست دارند!!
    اگر قرار باشه يكي از تمام چيزهايي كه داره سلامتي/ آرزو/ خواسته / خانواده/و هر چيز ديگه اش بگذره از عشقش هم مي گذره!!!‌ از خودش گذشته.. از عشقش نمي گذره؟؟؟
    پس دوست داشتن شايد يه خورده متفاوت با اين كلام شما باشه!

  2. کاربر روبرو از پست مفید sci تشکرکرده است .

    sci (دوشنبه 09 خرداد 90)

  3. #12
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 21 تیر 99 [ 21:50]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,339
    امتیاز
    22,823
    سطح
    93
    Points: 22,823, Level: 93
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 527
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger First ClassOverdrive
    تشکرها
    3,264

    تشکرشده 3,442 در 1,036 پست

    Rep Power
    151
    Array

    RE: از کجا میفهمید همسرتون دوستون داره

    دوست داشتن یعنی
    اگه هزار بار گفتی دوستت دارم و هیچی نشندی بازم بگی دوستت دارم
    دوست داشتن یعنی هر چی داری و نداری برای عزیزت بذاری اگه هیچی ندیدی بازم به راحت ادامه بدی
    دوست داشتن یعنی ....
    [align=center]خوشبخت کسی نیست که مشکلی ندارد
    بلکه کسی است که با مشکلاتش مشکلی ندارد .[/align]

  4. کاربر روبرو از پست مفید eghlima تشکرکرده است .

    eghlima (سه شنبه 10 خرداد 90)

  5. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 اردیبهشت 91 [ 08:31]
    تاریخ عضویت
    1390-2-13
    نوشته ها
    77
    امتیاز
    1,848
    سطح
    25
    Points: 1,848, Level: 25
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 52
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    110

    تشکرشده 110 در 52 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: از کجا میفهمید همسرتون دوستون داره

    sci عزیز..
    مشکل من و شما اینه که ما توی نوشتار کمی متفاوتیم .. اگه نوشته هامون رو یه خورده مقایسه کنین قلب نوشته ها یکیه .. فقط شما فلسفه رو هم قاطیش می کنین.. همسر من هم وقتی پای صحبت به میون میاد تموم کتابهای فلسفی رو که خونه میاره جلوی چشم آدم .. اما اونا فقط کتابن .. زندگی اونطوری که تو فیلما و کتابا میگن نیست .. بله آدم باید خودشو دوست داشته باشه... مثل همسر من .. من واسش کیک درست میکنه و از لحظه ای که درستش کردم تا وقتی میاد لب بهش نمیزنم تا بیاد و با هم بخوریمش.. اون زودتر از من از سر کار بر میگرده و تا من بیام اون همه کیک رو خورده و یه تیکه هم واسه من نزاشته ... چیز کوچیکیه اما واسه دل ما زنا بزرگه.. همسر من خودشو دوست داره!!!! منم دوست داره دیگه!!!

    اگه گذشتن از خود به معنای گذشتن از عشق و دوست داشتنه پس معنی از خودگذشتگی کذبه..
    پس از خود گذشتگی یه مادر برا فرزندش از پایه بی اساسه..

    اگه کسی از آرزوی خودش به خاطر آروزی دیگری بگذره ، اگه از سلامت خودش برای سلامت دیگری بگذره ، یعنی اون شخص رو دوست نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  6. 2 کاربر از پست مفید farnaz3211 تشکرکرده اند .

    farnaz3211 (دوشنبه 09 خرداد 90)

  7. #14
    کارشناس افتخاری

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1390-1-25
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,231
    امتیاز
    15,345
    سطح
    79
    Points: 15,345, Level: 79
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,934

    تشکرشده 5,973 در 1,154 پست

    Rep Power
    148
    Array

    RE: از کجا میفهمید همسرتون دوستون داره

    سلام خواهرم فرناز/
    منظورم از خود دوست داشتن خودخواهي نيست/
    و ارتباط زن و شوهر هم با مادر و فرزند كمي متفاوت هست.. زن من مادرم نيست! منم باباش نيستم!
    وقتي دو نفر با هم ازدواج مي كنند بي شك مهر و علاقه اي در ميان هست يا ايجاد مي شود
    دو نفر كه ازدواج مي كنند با هم به تعالي مي روند... با هم سقوط مي كنند... با هم و در كنار هم هستند
    حالا اگر فرض رو بر اين بگذاريم كه با هم به تعالي نمي روند و سقوط نمي كنند!
    فرض رو بر اين بگذاريم كه ازدواج مجموع دو عدد با هم هست مثلا 1 + 1 = ؟
    دو جواب خواهيم داشت: 2 و ديگري 11
    جواب 2 يك هويت جديد است.. يك مفهوم خوشحال كننده است! الزاما مجموع دو عدد يك نيست!
    جواب 11 دو عدد يك هستند كه كنار هم به هويتي دست نيافته اند! صرفا كنار هم ايستاده اند! حتي دستت رو روي يكي بگيري ديگري يك هست! اما 2 اينطوري نبود!!!
    اما به مرور زمان چند حالت امكان داره پيش بياد:
    --يكي از همه خواسته هاش مي گذره... زندگيش رو مي زاره پاي ديگري! جوونيش رو ! وقتش رو! خودش رو! سلامتيش رو! عشقش رو! مي شه صفر... خب دوباره برگرديم به بالا 1 + 0 جواب چي ميشه؟‌ مي شه 1 !!!! يعني ديگري احساس مي كنه هيچ چيزي بهش اضافه نشده! بابا يكي نيست بگه اين خانوم يا آقا همه چيش رو داده به پاي تو!!! ولي اون احساس هويت جديدي به نام 2 رو نداره... دقت كنيد! جمع سالمه!‌جواب 10 نيست! جمع سالمه...هر دو عاشق هم هستند!‌علامت + داره كار مي كنه!!!! اما نه اونكه صفر شده احساس خوبي داره نه اونكه يك مونده!!!
    - حالتي هست نسبت به ديگري بي تفاوته... اصلا جمعشون كامل نيست! يكي شده 4 اون يكي 1 مونده! حتي صفر شده... كه اين حالت هم به درد نمي خوره
    -- حالت ديگه اون كه همه زندگيش زنشه... همه زندگيش شوهرشه! به خودش مي رسه... به شوهرش مي رسه تلاش مي كنه زندگيشون يا 2 اونها به هويتي جديد برسه... بشه 4 بشه 10.. اين حالت ايده آله! اون دو تلاش مي كنند هر دو براي هم باشند و براي خودشون
    اينجاست كه از خود گذشتگي مفهوم پيدا مي كنه... يك اتوبان يك طرفه نيست از شما به سوي شوهرتون يا از من به سوي همسرم! دوست داشتن اينجا به جايگاه واقعي خودش بر مي گرده!

  8. کاربر روبرو از پست مفید sci تشکرکرده است .

    sci (سه شنبه 10 خرداد 90)

  9. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 آذر 91 [ 15:38]
    تاریخ عضویت
    1389-3-03
    نوشته ها
    309
    امتیاز
    4,602
    سطح
    43
    Points: 4,602, Level: 43
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 148
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    953

    تشکرشده 977 در 191 پست

    Rep Power
    48
    Array

    RE: از کجا میفهمید همسرتون دوستون داره

    4ماهی میشه که عقد کردیم.و جشن عروسیمون رو هم گرفتیم ولی هنوز خونه خودمون نرفتیم و خونه بابام اینا هستیم و هسرم هم پیش ماست چون فقط بابا و مامان هستنو بقیه ازدواج کردن .از روز عقدمون تاحالا هرشب پیش هم بودیمو توی آغوش هم میخوابیدیم. هر روز صبح قبل اینکه بره سرکار چنددقیقه منو میبوسه بعد میره.وقتی از سرکار میاد و همدیگرو میبینیم محکم بغلم میکنه. وقتی تنها میشیم خیلی ابراز محبت میکنه.خدایا شکرت ....دوستش دارم با تمام وجود

  10. 2 کاربر از پست مفید پریماه تشکرکرده اند .

    پریماه (دوشنبه 09 خرداد 90)

  11. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 مهر 90 [ 13:59]
    تاریخ عضویت
    1390-2-11
    نوشته ها
    145
    امتیاز
    1,878
    سطح
    25
    Points: 1,878, Level: 25
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    308

    تشکرشده 310 در 114 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: از کجا میفهمید همسرتون دوستون داره

    وقتی که بهم میگه تو خوشگل ترین دختر روی زمینی وقتی که هر چیزی میخوره یادش هست که برای منم بیاره یا نگه داره وقتی یه چیزی واسه خودش میخره یادش هست واسه منم یه چیزه بخره ، وقتی که از ترس اینکه منو از دست نده گریه میکنه، وقتی که یه شب که خونه نیستم میگه دیگه هیچوقت شب جایی نمون وقتی که توی اتاقم هی صدام میزنه بیا پیشم بشین میفهمم که دوستم داره.

  12. کاربر روبرو از پست مفید 100maah تشکرکرده است .

    100maah (دوشنبه 09 خرداد 90)

  13. #17
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 03 آبان 98 [ 02:40]
    تاریخ عضویت
    1390-2-27
    نوشته ها
    480
    امتیاز
    12,382
    سطح
    72
    Points: 12,382, Level: 72
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 66.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    645

    تشکرشده 634 در 321 پست

    Rep Power
    64
    Array

    RE: از کجا میفهمید همسرتون دوستون داره

    [quote=eghlima]
    دوست داشتن یعنی
    اگه هزار بار گفتی دوستت دارم و هیچی نشندی بازم بگی دوستت دارم
    دوست داشتن یعنی هر چی داری و نداری برای عزیزت بذاری اگه هیچی ندیدی بازم به راحت ادامه بدی
    دوست داشتن یعنی ....
    [/quشما واقعا" می تونی اینجوری ادامه بدی ؟؟؟؟؟!!!!!
    خسته نمیشی؟

    بچه ها بهتر دیدم یکم شکل سوالم تغییر بدم

    یگید چی کار می کنید که همسرتون دوستتون داره ؟؟؟[size=medium]

    (البته گفتن زبونی نمی گم چون زیاد ازین دوست دارمای الکی شنیدم )

  14. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 مهر 90 [ 13:59]
    تاریخ عضویت
    1390-2-11
    نوشته ها
    145
    امتیاز
    1,878
    سطح
    25
    Points: 1,878, Level: 25
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    308

    تشکرشده 310 در 114 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: از کجا میفهمید همسرتون دوستون داره

    خوب من مثلا وقتی شوهرم یک چیزی ازم میخواد براش تهیه میکنم یا وقتی هوس خوردنی میکنه براش درست میکنم. یا وقتهایی که یک کمکی ازم میخواد و کمکش میکنم عشقو میتونم توی چشمهاش ببینم. اما بهترین کار برای شما اینه که ببینید زبان عشق شوهرتون چیه. وقتی کشفش کردید اونوقت از همون در وارد بشید.

  15. کاربر روبرو از پست مفید 100maah تشکرکرده است .

    100maah (سه شنبه 10 خرداد 90)

  16. #19
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 03 آبان 98 [ 02:40]
    تاریخ عضویت
    1390-2-27
    نوشته ها
    480
    امتیاز
    12,382
    سطح
    72
    Points: 12,382, Level: 72
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 66.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    645

    تشکرشده 634 در 321 پست

    Rep Power
    64
    Array

    RE: از کجا میفهمید همسرتون دوستون داره

    نقل قول نوشته اصلی توسط 100maah
    خوب من مثلا وقتی شوهرم یک چیزی ازم میخواد براش تهیه میکنم یا وقتی هوس خوردنی میکنه براش درست میکنم. یا وقتهایی که یک کمکی ازم میخواد و کمکش میکنم عشقو میتونم توی چشمهاش ببینم. اما بهترین کار برای شما اینه که ببینید زبان عشق شوهرتون چیه. وقتی کشفش کردید اونوقت از همون در وارد بشید.
    راستش منم همه این کارهارو انجام میدم ولی نهایتا" به اینجا میرسم که اون فقط به خودش اهمیت میده و فقط به روش خودش میخواد به زور خوشحال شم البته هرچند که اگرم خوشحال نشم فکر کنم براش خیلی هم مهم نیست
    میخوام بدونم ایراد کجاست؟ پیدا نمی کنم

  17. #20
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 دی 91 [ 15:50]
    تاریخ عضویت
    1389-3-20
    نوشته ها
    614
    امتیاز
    10,182
    سطح
    67
    Points: 10,182, Level: 67
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 268
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered10000 Experience Points
    تشکرها
    2,396

    تشکرشده 2,459 در 516 پست

    Rep Power
    79
    Array

    RE: از کجا میفهمید همسرتون دوستون داره

    نقل قول نوشته اصلی توسط sahra100
    فقط به روش خودش میخواد به زور خوشحال شم
    خب آفرین. خودت داری میگی که داره به روش خودش تو رو خوشحال می کنه. ببین، یکی از دلایل، در تفاوت نگاه زن و مرد به عشقه. یه مرد ممکنه عاشق زنش باشه، اما تولد زنش یادش نباشه. یا ممکنه یه بار هم بهش نگه دوستت دارم. چرا؟ چون یه مرده و دنیای مردها و زن ها خیلی با هم فرق داره. اون می خواد به روش خودش شما را شاد کنه. پس دوستت داره که می خواد شادت کنه. حالا به روش خودش، درسته. شما هم داری به روش خودت شوهرت را شاد می کنی. این که شما داری براش کیک می پزی و نمی خوری تا اون هم بیاد، یه ابراز علاقه ی زنانه است. اما این که شوهرت همشو می خوره یا برات صبر نمی کنه، دلیلش اینه که اون این اصلا به فکرش هم نمی رسه که تو با این کار خوشحال بشی. چرا؟ چون اون یه مرده. ابراز علاقه ی مردانه و زنانه با هم فرق داره. باید بیشتر در مورد جنس مردها تحقیق کنی تا بفهمی مردها چه موجوداتی هستند. کم کم می تونی تو این سایت بفهمی که باید جای خودت تو قلب شوهرت را از روش هایی غیر از روش های زنانه پیدا کنی.

    نقل قول نوشته اصلی توسط sahra100
    البته هرچند که اگرم خوشحال نشم فکر کنم براش خیلی هم مهم نیست
    اشتباهه. همین که تلاش میکنه یعنی براش مهمه. اگه مهم نبود که اصلا تلاش نمی کرد.

    نقل قول نوشته اصلی توسط sahra100
    میخوام بدونم ایراد کجاست؟ پیدا نمی کنم
    ایراد کار در اونجاست که شما هنوز یه مرد را و روحیات اونو نمی شناسید. به شما خواندن کتاب "رازهایی در باره ی مردان" را توصیه می کنم. تو این کتاب چیزهایی یاد میگیری که چند سال جلو می افتی. یه چیزهایی را در مورد مردها می فهمی که ممکنه شاخ دربیاری.

  18. 6 کاربر از پست مفید tesoke تشکرکرده اند .

    tesoke (جمعه 13 خرداد 90)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. (توهم همه چیز دانی ) استفاده نادرست از شبکه های اجتماعی و توهم دانش
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مهارتهای ارتباطی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 10 بهمن 94, 17:26
  2. +شما دخترا چطوری یه پسری رو که دوستون داره امتحان میکنین؟؟؟؟؟؟
    توسط asheqh در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: سه شنبه 23 فروردین 90, 19:58
  3. +کسی که دوسش دارید؟یا کسی که دوستون داره؟
    توسط محمدرضا در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 31 فروردین 87, 09:08
  4. +کسی که دوسش دارید؟یا کسی که دوستون داره؟
    توسط محمدرضا در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 بهمن 86, 15:25

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.