
نوشته اصلی توسط
asaman
سلام ، بچه ها خوبید ؟ یه سوال داشتم موقعی که میخواهیم وارد تاپیک ها بشیم 5ستاره جلوی تمام تاپیکها هست که همه ستاره ها بدون رنگ است اما چرا ستاره های تاپیک من زرداست ؟ دلیل خاصی داره ؟ یعنی چی ؟
یعنی بختت باز میشه دختر !
یعنی دنیا بهت رو کرده
یعنی اینجا همه دوست دارن خواهر اسمان !!
احتمالا بچه ها ستاره دادن دیگه حالا اگه خیلی ناراحتی ستاره هاتو بده من
واسه اینکه حسابی کیفور شی منم یکی اضافه میکنم !
یه دنیا تشکر ، منم همه ی شما ها را دوست دارم و امیدوارم که مشکلات همگیتون حل بشه ، بابت ستاره ات هم خارپشت جان مرسی . مرسی . مرسی
علاقه مندی ها (Bookmarks)