ممنون دوست گلم ایشاله شما هم موفق باشی همیشهدوست عزیز امیدوارم بیشتر از این در زندگی به کمالات و .. برسید.تحصیلات شما؟
به نظرتون میاد شما نمونه خاص از یک مجموعه باشید؟...چند درصد از اطرافیان شما (هم سن و سال های شما) مانند شما هستند؟....
اکثر جوان های 18 ساله الان سعی میکنند وارد دانشگاه بشند که دانشگاه و ادامه تحصیل به شکل واقعی (نه فقط گرفتن مدرک) واقعا اجازه نمیده که یک جوان توی این سن به پول و حقوق و کار انچنانی برسه !.پس بهتره شما واقع بین تر باشید.
واقع بین هستم ادامه تحصیل به شکل واقعی؟!میشه بفرمائید کسی که از دانشگاه در ایران فارغ التحصیل میشه چی یاد میگیره که فورا بره سر کار؟
پس تقریبا" بین دیپلم با لیسانس در شرایط فعلی(شرایط فعلی)تفاوت چندانی نمیکنه.
تحصیلات منم فوق دیپلمه که میخوام به کارشناسی ادامه تحصیل بدم برای اینکه تنوعی باشه والا مهندس ماکروسافت هستم و سیسکو و غیره هم مدرک دارم پس احتیاجی به مدرک دانشگاه آزاد ایران ندارم که با یه خواهش نمره 10 رو بهت میدن!
شما نباید همه رو با هم بسنجین.
پنج تا انگشت مثل هم نیستند.من زحمتهایی کشیدم که ده کارمند در طول کل کارشون تا زمان بازنشستگیشون نکشیدن!شاید بگید دروغ میگم ولی باید ببخشید که نمیتونم اسمی از خودم ببرم
در کل حرفم اینه که جوان میتونه ازدواج کنه فقط کمی جدیت و مسئولیت پذیری میخواد که متاسفانه بعضی از خانواده ها به بچه هاشون یاد نمیدن.











علاقه مندی ها (Bookmarks)