درودنوشته اصلی توسط سابینا
مرسی شما خوبین کجایین پیداتون نیست؟
آره منم همینطور فکر میکنم فقط موردی که هست اینه که این دختر خانم فامیل ما هستند و از جهتی حالا چه درست و چه غلط که من فکر میکنم غلط هست چون فامیل هستن اگر پا پیش بذاریم نمیشه بهمش زد و باید جلو رفت.به همین خاطر باید خیلی دقیق برم جلو برای همین نیاز به روش و کمک دارم.










علاقه مندی ها (Bookmarks)