دوستای گل همدردی
منم واسه ی همه ی کسایی که توی این تالار میشناسم و از حضور گرمشون استفاده کردم تا به به اندیشه ای روشن برای بهتر زیستن برسم و کسانی که حضور خاموش دارن و من توفیق اشنایی زیادی باهاشون رو نداشتم دعا میکنم در شبی که خداوند بهترین هاشو نصیب بنده هاش میکنه برای بچه های خوب همدردی هم بهترین ها رو رقم بزنه
سبکتکین ، آقای mta ،سابینا ، موعود ، مینا چ ، تسوکه ، بی دل ، بلو اسکای ، del، باران 68، شاپرک جون ، خارپشت ، 100maah، tell me، sahar و همه ی برو بچ این محل که به نوعی با مشکلات زندگی دست و پنجه نرم میکنن
همچنین مدیر محترم و کارشناسای محبوب این تالار از جمله ani , baby، فرشته مهربان ، باران 68، بالهای صداقت و...
و امیدوارم در پرتو رحمت وسیعش به همه به من و زندگی من هم نیم نگاهی بندازه و ...
[color=#FFA500]دوستتون دارم عاشقانه...
![]()







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)