دیشب با همسرم صحبت کردم، بهش گفتم وقت داری یک جمله جدی بهت بگم؟ گفتم قول می دی عصبانی نشی و فقط راجع به همین موضوع صحبت کنیم؟ مسائل دیگه رو که هیچ ربطی نداره رو نمی کشی وسط؟
ازاش پرسیدم چرا دعوا راه انداختی؟ گفت اون حرفی که به من زدی ناراحتم کرد. (البته من می دونم که عصبانیت اش ربطی به حرف من نداره و فقط چون اون لحظه ناراحت بود می خواست به یه چیزی گیر بده)
اصلا بذارید واضح بگم.........
چند وقت پیش گفته بود بیا بچه دار شیم منم گفتم هزینه هاش رو چیکار کنیم؟ اونم جواب داده بود که خب کم تر خرج می کنیم (درحالیکه الان با وجود درآمد من ما داریم در نهایت صرفه جویی زندگی می کنیم)
همین حرف باعث شده بود من نگران هزینه های بچه بشم و اون روز صبح ازاش پرسیده بودم اگه من سر کار نرم برای هزینه های من، بچه، لباس، دکتر و ... چطور می خواد هزینه هامون رو تامین کنه؟
اونم دعوا راه انداخت که که دفعه آخرت باشه اینجوری با من حرف می زنی، اصلا بچه ازات نمی خوام، خودم یه کاریش می کنم.....
دیشب هم نتونستم متقاعدش کنم و با اینکه قول داده بود ولی آخرش داشت حرف به بیراهه کشیده می شد که من دیگه دنبالشو نگرفتم
حامد عزیز لینکت خیلی خوب بود مممممممممنننننووووووووننن ننننن![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)