به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 39 , از مجموع 39
  1. #31
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 22 مرداد 90 [ 12:11]
    تاریخ عضویت
    1389-10-30
    نوشته ها
    214
    امتیاز
    3,330
    سطح
    35
    Points: 3,330, Level: 35
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    184

    تشکرشده 186 در 103 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: کمکم کنید

    سلام
    با تشکر از دوستای خوبم
    من پیامی رو که برادر خوبم sci گفتن برای همسرم فرستادن بهم گفتش که توام هروقت و هرجا هرسوالی داشتی ازم بپرس نه مزاحمم هستی و نه ناراحت میشم ، منم وقتی خواستم برم باهاش تماس گرفتم و گفتم نوبت خیاطی دارم و میخوام با مامان برم خیاطی گفت باشه مواظب خودت باش .

    دیشبم چند تائی پیام بهم دادیم و آخرشب که گفتم میخوام بخوابم زنگ زد و تلفنی باهام صحبت کرد دیگه در مورد این موضوع هیچ حرفی نزد و بیشتر از خودم پرسید . وقتی تموم شد یه چیزی به ذهنم رسید چون عصر که باهام صحبت کرد گفتش که چون پیشت نیستم و ازت دورم اینطوری شدم و مدام دلشوره دارم و نگرانم که اگه کسی اذیتت کنه یا برات مزاحمت درست کنه من چیکار کنم اینجا با این راه طولانی تا من بخوام خودمو بهت برسونم از غصه دق میکنم . پیام دادم که اگه بعدا پیشت باشم بازم بهم شک داری ؟ جواب داد که من الآنم بهت شک ندارم فقط یک کم حساس شدم .

    نمیدونم چی بگم دیگه .

  2. کاربر روبرو از پست مفید ailara77 تشکرکرده است .

    ailara77 (پنجشنبه 23 تیر 90)

  3. #32
    کارشناس افتخاری

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1390-1-25
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,231
    امتیاز
    15,345
    سطح
    79
    Points: 15,345, Level: 79
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,934

    تشکرشده 5,973 در 1,154 پست

    Rep Power
    148
    Array

    RE: کمکم کنید

    خواهرم،‌آيلارا:
    مطابق با همون توصيه اي كه بهت گفتم رفتار كن... آداب گفتگو رو بخون! بيشتر حرف بزن تا اس ام اس...
    بابت ديشب كه مي شه گفت يه موفقيت حرفه اي بود بهت تبريك مي گم!
    در آغوش هم،‌ موفق و سربلند باشيد

  4. کاربر روبرو از پست مفید sci تشکرکرده است .

    sci (پنجشنبه 23 تیر 90)

  5. #33
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 22 مرداد 90 [ 12:11]
    تاریخ عضویت
    1389-10-30
    نوشته ها
    214
    امتیاز
    3,330
    سطح
    35
    Points: 3,330, Level: 35
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    184

    تشکرشده 186 در 103 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: کمکم کنید

    مرسی از راهنمائیهای خوب شما واقعا ممنونم

  6. کاربر روبرو از پست مفید ailara77 تشکرکرده است .

    ailara77 (پنجشنبه 23 تیر 90)

  7. #34
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 22 مرداد 90 [ 12:11]
    تاریخ عضویت
    1389-10-30
    نوشته ها
    214
    امتیاز
    3,330
    سطح
    35
    Points: 3,330, Level: 35
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    184

    تشکرشده 186 در 103 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: گزارش گرفتن های همسرم .... (کمکم کنید)

    سلام
    ممنون از اینکه اسم تاپیکم رو اصلاح کردین
    روز پنجشنبه وقتی تعطیل شدم یه موضوع عجیب پیش اومد توی تاکسی نشسته بودم داشتم میرفتم خونه که دیدم یه پیام از گوشیه شوهرم به گوشیم اومد که نوشته بود :
    تبسم جان ازت خواهش کردم قول بده و خداحافظی کن به خدا داری تو حق - اسم دختری شبیه اسم من - ظلم میکنی من دوست دارم عصبانیم میکنی باهاش دعوا میکنم زود جوابمو بده زنگ نزنم دفتر .
    مات و مبهوت فقط پیام رو نگاه میکردم دیدم اسم پدرشوهرم روی گوشتم افتاده و درحال تماسه ، جواب دادم دیدم همسرمه البته اینم بگم همسرم با پدرشوهرش کار میکنه ، به محض اینکه اومد حرف بزنه گفتم این چی بود به گوشیم فرستادی گفت چی بوده و براش توضیح دادم ، گفتش که پسر همسایشون گوشیش رو جا گذاشته و اومده گفته گوشیت رو بده میخوام یه پیام بدم منم گشی رو بهش دادم بابا گفته بیا با گوشیه من زنگ بزن به خانمت بهش بگو گوشی دست خودت نیست پیامی چیزی نده منم اومدم زنگ بزنم که دیدم اینطوری میگی و اون اختمالا اشتباه فرستاده ، ولی من داشتم روانی میشدم و تا خود دیشب باهاش جروبحث کردم تا یک کم باور کردم که راست میگه ، نمیدونم چطوری مطمئن باشم اصلا لازمه مطمئن بشم ؟
    توروخداراهنمائیم کنین

  8. کاربر روبرو از پست مفید ailara77 تشکرکرده است .

    ailara77 (شنبه 25 تیر 90)

  9. #35
    کارشناس افتخاری

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1390-1-25
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,231
    امتیاز
    15,345
    سطح
    79
    Points: 15,345, Level: 79
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,934

    تشکرشده 5,973 در 1,154 پست

    Rep Power
    148
    Array

    RE: گزارش گرفتن های همسرم .... (کمکم کنید)

    خواهرم
    آرام باشيد و حرف ايشون رو باور كنيد و اصلا به موضوع فكر نكنيد
    اشتباه شده بود...
    موفق باشيد

  10. 2 کاربر از پست مفید sci تشکرکرده اند .

    sci (شنبه 25 تیر 90)

  11. #36
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 اسفند 95 [ 19:50]
    تاریخ عضویت
    1389-3-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    792
    امتیاز
    10,009
    سطح
    66
    Points: 10,009, Level: 66
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,528

    تشکرشده 4,871 در 817 پست

    Rep Power
    97
    Array

    RE: گزارش گرفتن های همسرم .... (کمکم کنید)

    بنظرم يه كم قضيه بوداره! شايدم براي همين انقدر تورو چك مي كرده كه ببينه دقيقا كجايي و چيكار مي كني! البته در حد يك حدس خامه. اميدوارم غلط باشه. اما تو به روي خودت نيار و بگو كه حرفشو پذيرفتي. بنظرم اسمس نشون مي ده اگرم پاي كسي درميونه داره محترمانه ردش مي كنه. هي به پر و پاش نپيچي! اينجوري كني اگر راست باشه برمي گرده مي گه خوب كردم بازم مي كنم! مثلا سعي كن بگذري... اگر از اشتباهات مردها بگذري جاهاي ديگه برات جبران مي كنن اما اگر هي پاپيچ شي بيشتر لج مي كنن.

  12. 4 کاربر از پست مفید سرافراز تشکرکرده اند .

    سرافراز (شنبه 25 تیر 90)

  13. #37
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 بهمن 90 [ 16:01]
    تاریخ عضویت
    1390-4-06
    نوشته ها
    294
    امتیاز
    1,794
    سطح
    24
    Points: 1,794, Level: 24
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    762

    تشکرشده 768 در 239 پست

    Rep Power
    45
    Array

    RE: گزارش گرفتن های همسرم .... (کمکم کنید)

    آیلار جان،

    نمی شه به این راحتی زندگیت را رها کنی. نمی گم آخر دنیاست.

    ولی 99 درصد دروغ می گه و یک درصد شااااااااااااااااااااااای د راست بگه.

    همون موقع زنگ می زدی ببینی کی گوشیش را جواب می ده. دست کیه.
    تا send کرده فهمیده چه اشتباهی کرده ....

  14. کاربر روبرو از پست مفید شب نم تشکرکرده است .

    شب نم (شنبه 25 تیر 90)

  15. #38
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 22 مرداد 90 [ 12:11]
    تاریخ عضویت
    1389-10-30
    نوشته ها
    214
    امتیاز
    3,330
    سطح
    35
    Points: 3,330, Level: 35
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    184

    تشکرشده 186 در 103 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: گزارش گرفتن های همسرم .... (کمکم کنید)

    با تشکر از دوستای خوبم
    اصلا تا حالا همچین موردی از همسرم ندیده بودم از وقتی این اتفاق افتاده همش سعی میکرد آرومم کنه گفتم نمیتونم دارم روانی میشم اگه خودت بودی با این اوضاع که به من گیر الکی میدی میگی چرا دوش میگیری چیکار میکردی ؟ گفتش که اگه من بودم الآن توی راه بودم که بیام اونجا گفتم پس من باید چیکار کنم ؟

    همش میگفتش که میدونم چی میگی و چه حالی داری بهت حق میدم درکت میکنم ولی بهم اعتماد کن بهم شک نداشته باش من توی دوران مجردیم از اینکارا نکردم حالا که متاهل شدم بیام خطا کنم و از این حرفا و گفتش که یعنی بابای من اینقدر دورازجونش بی وجوده که ببینه پسرش 2 ماه دیگه عروسیشه که نگاش کنه که داره از اینکارا میکنه تازه بهش بگه با گوشم پیام بده که گند منو درست کنه ؟

    واقعا موندم الان آشتی هستیم 3 مردادم بلیط دارم برم پیشش ولی ته ته دلم یه جوریه

  16. کاربر روبرو از پست مفید ailara77 تشکرکرده است .

    ailara77 (شنبه 25 تیر 90)

  17. #39
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 اسفند 95 [ 19:50]
    تاریخ عضویت
    1389-3-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    792
    امتیاز
    10,009
    سطح
    66
    Points: 10,009, Level: 66
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,528

    تشکرشده 4,871 در 817 پست

    Rep Power
    97
    Array

    RE: گزارش گرفتن های همسرم .... (کمکم کنید)

    خب تا همين حد فعلا قبول كن. اينجوري به نفع تو شد. چون قبل تو در مقام اتهام بودي حالا خودش رفت توي اون جايگاه. خيلي عادي برو پيشش. يادت باشه براي چنين اشتباهي بهش جايزه ندي! منظورم اينه كه نه با اخم و تخم برخورد كن و نه قربون صدقه اش برو. خيلي عادي رفتار كن تا خودش به سمت تو بياد.

  18. 3 کاربر از پست مفید سرافراز تشکرکرده اند .

    سرافراز (دوشنبه 27 تیر 90)


 
صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.