به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 28 , از مجموع 28
  1. #21
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 بهمن 92 [ 23:55]
    تاریخ عضویت
    1389-10-14
    نوشته ها
    2,086
    امتیاز
    11,615
    سطح
    70
    Points: 11,615, Level: 70
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    12,283

    تشکرشده 12,257 در 2,217 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ابتدای رابطه خوبه بعدش انگار همه فقط تحمل ام می کنن؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط negar_a
    ديديد دوستان...........

    تاپيك هاي من اصلا ادامه ندارن و فقط تا صفحه 2 پيش مي رن.... چرا من نمي تونم رابطه برقرار كنم؟ چرا ابتدا خوبه ولي بعد........
    سلام خانم نگار،

    خوشحالم باز هم اومدید.

    شما در پست قبلیتون نوشته بودید:

    نقل قول نوشته اصلی توسط negar_a
    دوستان سلام

    من دارم روی خودم کار می کنم ولی خیلی سخت تر از اونیه که فکرش رو می کردم. امیدوارم امسال عید با راهنمایی های شما بین اقوام و دوستان اوقات بهتری رو داشته باشم. امیدوارم شما هم عید خیلی خیلی خوبی داشته باشید و به هر چی که می خواید برسید.

    پس یا صحبت شما یعنی اینکه شما می خواهید روی خودتون کار کنید.
    ما هم منتظر هستیم که نتیجه اش رو برایمون بنویسید!

  2. کاربر روبرو از پست مفید hamed65 تشکرکرده است .

    hamed65 (چهارشنبه 22 تیر 90)

  3. #22
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 18 مرداد 90 [ 10:03]
    تاریخ عضویت
    1389-11-30
    نوشته ها
    132
    امتیاز
    2,424
    سطح
    29
    Points: 2,424, Level: 29
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    198

    تشکرشده 198 در 76 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ابتدای رابطه خوبه بعدش انگار همه فقط تحمل ام می کنن؟

    ممنون از شبنم، شکوفه، tell me و hamed65 عزیز

    وقتی جواب هاتون رو شنیدم شرمنده شدم.


    کارهایی هم که گفتید دارم سعی می کنم ولی خیلی خیلی سخته. سعی می کنم تاریخ تولدها یادم بمونه، عمیق تر نگاه کنم تا حرفی برای گفتن داشته باشم و....
    ولی هنوز مشکل دارم و سرگردونم. تا حالا چندین بار این تاپیک رو از اول تا آخر خوندم و خیلی چیزها یاد گرفتم و اوضاع کمی بهتر شده ولی هنوز نمی تونم صمیمی بشم. ارتباط عمومی و به اصطلاح سلام علیک رو خوب بلدم ولی نمی تونم صمیمی بشم، برای همین هم ابتدای رابطه خوبه ولی چون نمی تونم صمیمی بشم بعدش همه فقط تحمل ام می کنن.

    شاید باورتون نشه ولی علیرغم اینکه من با همه حرف می زنم به همه کمک می کنم و وسیله قرض می دم و وقت می ذارم و مهمونی می دم ، ولی هیچ کس این کارها رو برای من انجام نمی ده، تا به حال هیچ کس سر حرف رو با من باز نکرده. هر وقت هم از کسی کاری می خوام یا انجام نمی ده یا انقدر بد انجام می ده که پشیمون می شم. وقتی مردم رو می بینیم که یک دفعه این می ره برای اون یکی خرید و یک دفعه برعکس یا به هم وسیله قرض می دن یا موهای همدیگرو درست می کنن و... خیلی حسرت می خورم و دلم می خواد من هم می تونستم اینطوری باشم

    کاش می دونستم یه رابطه واقعا چطور صمیمی می شه؟

    راستی یه اتفاقی افتاد خیلی خوب بود......

    با فامیل دسته جمعی بودیم و من پیشنهاد اسم فامیل دادم و هر کی یه جوری با بی میلی سرشو تکون داد (نمی دونم من اینطور فکر کردم یا واقعا بی میل بودن)

    با این وجود من رفتم دنبال قلم و کاغذ ولی وسط کار با خودم فکر کردم اونها که اصلا اهمیتی ندادن و شاید اصلا متوجه رفتن من هم نشده باشن، برای همین بی خیال شدم. ولی با کمال تعجب دیدم اومدن دنبالم و سراغ قلم و کاغذ رو گرفتن. (باورم نمی شد اصلا شنیده باشن که گفتم می رم قلم و کاغذ بیارم). وقتی برگشتم پیششون دیدم خودشون هم یه چیزهایی جور کردن و کلی بازی کردیم و خوش گذشت.

    البته من انقدر ذوق زده شده بودم که خیلی حرکات ضایع از خودم نشون دادم و زیادی هیجان به خرج دادم و مثل یک بچه 14 ساله رفتار کردم. نمی دونم پیش خودشون چه فکری می کنن...

  4. 2 کاربر از پست مفید negar_a تشکرکرده اند .

    negar_a (چهارشنبه 22 تیر 90)

  5. #23
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 بهمن 92 [ 23:55]
    تاریخ عضویت
    1389-10-14
    نوشته ها
    2,086
    امتیاز
    11,615
    سطح
    70
    Points: 11,615, Level: 70
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    12,283

    تشکرشده 12,257 در 2,217 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ابتدای رابطه خوبه بعدش انگار همه فقط تحمل ام می کنن؟

    چه کار جالبی کردید!
    حتماً خیلی خوش گذشته!


    به نظر من شما باید مطالعات خودتون رو در زمینه مهارتهای ارتباطی بالا ببرید.
    در این زمینه حتماً می توانید کتاب و مقاله پیدا کنید.
    چند تا تاپیک من به شما معرفی می کنم:

    نکته های طلایی جهت برقراری ارتباط سازنده با دیگران

    مهارت گوش دادن و مهارتهای ارتباطی(به همراه لینک مقالات برگزیده)
    مهارت های ارتباطی «خصوصا ارتباط کلامی»
    مهارت های ارتباطی ...
    ارتباط کلامی و غیر کلامی

    امیدوارم کمکتون کنه.

  6. کاربر روبرو از پست مفید hamed65 تشکرکرده است .

    hamed65 (شنبه 08 مرداد 90)

  7. #24
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 بهمن 92 [ 23:55]
    تاریخ عضویت
    1389-10-14
    نوشته ها
    2,086
    امتیاز
    11,615
    سطح
    70
    Points: 11,615, Level: 70
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    12,283

    تشکرشده 12,257 در 2,217 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ابتدای رابطه خوبه بعدش انگار همه فقط تحمل ام می کنن؟

    در ضمن همینطور که قبلاً هم گفتم، اعتماد به نفس خودتون رو خیلی بالا ببرید.
    کتابهای زیادی در این رابطه هستند.
    در همین تالار و در اینترنت هم مقاله های زیادی داریم.
    فکر می کنم در این انجمن تاپیکهای مختلفی پیدا کنید.

    نمی دونم من اینطور فکر کردم یا واقعا بی میل بودن
    فکر می کنم خودتون جواب سوالتون رو گرفتید. اگر واقعاً بی میل بودند، کسی دنبال قلم و کاغذ نمی آمد!

    با این وجود من رفتم دنبال قلم و کاغذ ولی وسط کار با خودم فکر کردم اونها که اصلا اهمیتی ندادن و شاید اصلا متوجه رفتن من هم نشده باشن، برای همین بی خیال شدم.
    این هم یک دلیل دیگر برای اینکه شما باید اعتماد به نفستون رو بالا ببرید و خودتون رو باور کنید!
    شما مخلوق خدا هستید. شما این ارزش رو دارید که دوستتون بدارند.
    شما این ارزش رو دارید که خودتون خودتون رو دوست داشته باشید.

    به نظر من شما اول از همه باید یاد بگیری که خودت رو دوست داشته باشی.
    بیشترین محبت و توجه رو خود انسان می تواند به خودش هدیه کند.
    وقتی این کار رو بکنید، دیگر اینقدر محتاج و تشنه محبت و توجه دیگران نخواهید بود.

    کم کم با یادگیری مهارتهای ارتباطی می توانید نحوه برقراری ارتباط با دیگران رو هم یاد بگیرید.

    نمی دونم قبلاً این رو گفتم یا نه. ولی آدم هایی جذاب هستند که خودشون رو باور دارند.
    برای خودشون ارزش قائل هستند و به خودشون اطمینان دارند.

    پس خودتون رو بسازید!

  8. 2 کاربر از پست مفید hamed65 تشکرکرده اند .

    hamed65 (شنبه 08 مرداد 90)

  9. #25
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 18 مرداد 90 [ 10:03]
    تاریخ عضویت
    1389-11-30
    نوشته ها
    132
    امتیاز
    2,424
    سطح
    29
    Points: 2,424, Level: 29
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    198

    تشکرشده 198 در 76 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ابتدای رابطه خوبه بعدش انگار همه فقط تحمل ام می کنن؟

    با این لینک هایی که گذاشتید کلی مطالعه، تفکر و تمرین دارم که انجام بدم

    ممنون



    ( مثلا همین الان........ واقعا نمی دونستم باید چه جوابی به پستتون می دادم، فقط احساس کردم باید یه چیزی گفته باشم :( )

  10. 2 کاربر از پست مفید negar_a تشکرکرده اند .

    negar_a (دوشنبه 27 تیر 90)

  11. #26
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 دی 92 [ 09:56]
    تاریخ عضویت
    1389-1-24
    نوشته ها
    191
    امتیاز
    3,121
    سطح
    34
    Points: 3,121, Level: 34
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    445

    تشکرشده 379 در 146 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ابتدای رابطه خوبه بعدش انگار همه فقط تحمل ام می کنن؟


    سلام نگار جان به همین راحتی می تونی با دیگران رابطه برقرار کنی ولی سعی کن اون رابطه رو تجریه و تحلیل نکنی و روی مسائل حاشیه ای ریز نشوی در کل اعتماد به نفستون رو خیلی خیلی خیلی بالا ببرید . شما رابطه رو برقرار کن ولی اینکه چه استقبالی می شه رو حساس نشو شاید همه از صحبتهای شما لذت ببرند ولی به هزار و یک دلیل اون موقع شما متوجه نشوید. به خودت بگو که من انسان موفقی هستم و خصوصیات مثبتت رو برای خودت مرور کن. موفق باشید

  12. کاربر روبرو از پست مفید mamosh تشکرکرده است .

    mamosh (شنبه 08 مرداد 90)

  13. #27
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 07 مرداد 90 [ 12:41]
    تاریخ عضویت
    1390-5-06
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    1,169
    سطح
    18
    Points: 1,169, Level: 18
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ابتدای رابطه خوبه بعدش انگار همه فقط تحمل ام می کنن؟

    من تاپیکتونو خوندم
    خودم هم شاید مشکلاتی شبیه شما داشته باشم، (یعنی خود من یه مراجعه کننده مثل شما هستم با مشکلی شبیه شما) ولی چیزی که از شخصیتتون به نظرم میاد اینه که فرد کمالگرائی هستین. و این یعنی که راحت صمیمی نمیشین چون کمال گرائین ، صمیمی شدن یه راهکار داره: صمیمی بشین اینهمه طول و تفسیر نداره.
    اعتماد به نفس هم مهمه ولی هیچوقت نمیتونین یه شربت واسه درست شدن اعتماد به نفستون پیدا کنید به این مسئله به چشم یه فرآیند نگاه کنین، به تدریج خودتون رو می سازید و اعتماد به نفستون بالا میره اما اینکه دنبال یه راهکار واسه این مسائل باشین که نسخه ی درمانتون باشه و تمام! نه دنبالش گشتن بهیوده است.

    دیگه اینکه به خاطر مسائل بالا زیادی فکر میکنید، مثلا پستای تاپیک رو میشمارین، احتمالا توی رابطه هم همینجورین به جزئیاتش خیلی فکر میکنین، کلی نقشه میریزین و همه شون نقش برآب میشن .... خوب طبیعی هست چون رابطه های انسانی خیلی پیچیده هستند شما باید به شکل ناخودآگاه و با احساستون اینو پیش ببرین نه با تحلیل ریاضی وار! چرا نتونستین اینو انجام بدین؟ چون اعتماد به نفستون پائین بوده، پائین بودن اعتماد به نفس یعنی پائین بودن هوش هیجانی! و این یعنی اینکه در رابطه ها خوب عمل نمیکنین.
    هوش هیجانی هم با رشد شخصیتتون بالا میره.

    در مورد فروم هم هیچوقت اینو با رابطه مقایسه نکنید. اینجا یه انجمن هست که آدما ممکنه به هم برسن ولی به ندرت رابطه ای ایجاد میشه مثلا من اینجام واسه مشکل خودم بعد از مدتی ممکنه دیگه اینجا هم سر نزنم حتی ادامه ی تاپیک خودم رو هم دنبال نکنم.....پس این طرز فکر که تعداد پستای این تاپیک نشانی از موفقیت در یک رابطه است درست نیست. شما ممکنه با تاپیک خودتون رابطه داشته باشین اما کسائی که اینجا میان چنین رابطه ای رو ندارن

    رابطه های جدید رو شکل بدین و بیشتر امتحان کنین، درست مثل یه بچه، شکست و شکست و شکست و کم کم درصد پیروزیها بالا میره....البته عمل کردن به اینا سخته (نمونه اش خود من ولی در دراز مدت ممکنه)

    خود من هم زیاد نمیتونم سر صحبت رو باز کنم، اینجا به خاطر اینه تایپم خوبه کلی کلمه رو مینویسم ولی در حرف زدن مدیریت مکالمه رو (مگر در بحثهای خاص مثلا تخصصی چیزائی که خوب بلدم) نمیتونم در دست بگیریم بیشتر دوست دارم طرف سر صحبت رو باز کنه یا موضوع جدید پیش بندازه.
    البته اگه با کسی صمیمی باشم این مشکل کمتره ولی منم این مشکل رو دارم، ولی کم و بیش روش کار کردم و نسبت به قبل خیلی بهترم

  14. 2 کاربر از پست مفید NimaV تشکرکرده اند .

    NimaV (شنبه 08 مرداد 90)

  15. #28
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 18 مرداد 90 [ 10:03]
    تاریخ عضویت
    1389-11-30
    نوشته ها
    132
    امتیاز
    2,424
    سطح
    29
    Points: 2,424, Level: 29
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    198

    تشکرشده 198 در 76 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ابتدای رابطه خوبه بعدش انگار همه فقط تحمل ام می کنن؟

    توضیحتون خیلی آرومم کرد، خیلی ممنون


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:39 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.