درودنوشته اصلی توسط ghalam63
بله مخصوصا سرترالین اثراتش توی دراز مدت نمایان میشه.نظر من اینه که بعد از 100 روز تازه اثرش احساس میشه و تا قبل از این مدت مثل گچ و داروی خواب آور هست.
در مورد آلپرازولام هم که با اسم زاناکس یا زانکس معروفه قاعدتا نباید با سرترالین مصرف بشه.ولی من افرادی رو میشناسم که مثل شما از آلپرازولام همراه با سرترالین استفاده میکنند.
اما پیشنهاد اینه که سرترالین رو هر روز صبح به همراه پروپرانولول 20 میلی گرم مصرف کنید و عصر ها هم 20 میل دیگر پروپرانولول و شب نصف آلپرازولام و دوز سرترالین که پزشک تجویز میکنه.
سرترالین توی روز خوب جواب میده و آلپرازولام توی شب که برای دیرخوابی و حفظ آرامش تجویز میشه.
اما پروپرانولول + سرترالین معجزه میکنه برای روز.









علاقه مندی ها (Bookmarks)