به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 53

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 09 اسفند 97 [ 15:39]
    تاریخ عضویت
    1389-6-20
    نوشته ها
    223
    امتیاز
    7,354
    سطح
    57
    Points: 7,354, Level: 57
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 196
    Overall activity: 28.0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    209

    تشکرشده 280 در 139 پست

    Rep Power
    38
    Array

    RE: فوبیا و اضطراب اجتماعی

    نقل قول نوشته اصلی توسط ghalam63
    سلام راستش منم مثل شما تحت نظر دکتر روانپزشک هستم داروی سرترالین رو هم مصرف میکنم البته مشکل من افسردگی دوقطبیه اما گاهی جاهای شلوغ دچار حالات وحشت و استرس میشم تو این حالات مصرف آلپروزولام خیلی برام خوب بوده به نظر من شما یاید درمانتون تکمیل کنید چون درمان بیماریهای روحی زمان میبره و منم الان بعد از چند سال مراجعه به دکتر خیلی نتیجه گرفتم امیدوارم بهتر بشید
    درود
    بله مخصوصا سرترالین اثراتش توی دراز مدت نمایان میشه.نظر من اینه که بعد از 100 روز تازه اثرش احساس میشه و تا قبل از این مدت مثل گچ و داروی خواب آور هست.
    در مورد آلپرازولام هم که با اسم زاناکس یا زانکس معروفه قاعدتا نباید با سرترالین مصرف بشه.ولی من افرادی رو میشناسم که مثل شما از آلپرازولام همراه با سرترالین استفاده میکنند.
    اما پیشنهاد اینه که سرترالین رو هر روز صبح به همراه پروپرانولول 20 میلی گرم مصرف کنید و عصر ها هم 20 میل دیگر پروپرانولول و شب نصف آلپرازولام و دوز سرترالین که پزشک تجویز میکنه.
    سرترالین توی روز خوب جواب میده و آلپرازولام توی شب که برای دیرخوابی و حفظ آرامش تجویز میشه.
    اما پروپرانولول + سرترالین معجزه میکنه برای روز.


  2. کاربر روبرو از پست مفید footer تشکرکرده است .

    footer (یکشنبه 09 مرداد 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. میخوام یه زن واقعی باشم. یک زن کامل یک انسان کامل
    توسط عاشق خانواده در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: چهارشنبه 25 شهریور 94, 16:55
  2. اضطراب اجتماعی شدیدم زندگیم را مختل کرده
    توسط ranaaa در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 15 مهر 91, 15:32
  3. سخت بودن انتظار واسه گرفتن جواب مثبت قطعی
    توسط larg.62 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 15 آبان 89, 09:53
  4. فکر می کنم خود واقعی اش را پنهان می کند
    توسط صفورا33 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: یکشنبه 17 مرداد 89, 19:43
  5. * صداقت واقعی
    توسط escarlet در انجمن تنش و دعوا در ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 اردیبهشت 88, 12:22

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.