به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 18 , از مجموع 18
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مهر 91 [ 19:39]
    تاریخ عضویت
    1390-3-24
    نوشته ها
    45
    امتیاز
    1,442
    سطح
    21
    Points: 1,442, Level: 21
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 58
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    91

    تشکرشده 92 در 34 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نیازمند کمک فوری هستم

    با سلام خدمت جناب گام به گام عزیز!(اسم شما یاد کتاب های حل تمرین دروس راهنماییم انداخت )
    بنده مشاور نیسم اما ،
    در صورتی که برای شما ممکن هست با یک متخصص زنان هماهنگ کنید و از خانم بخواهید به صورت صادقانه موضوع رو در مطب دکتر برای دکتر شرح بده(شما یا خانم شما به عنوان مترجم حتما میتونید کمک کنید).بعد از معاینه دکتر به راحتی میتونه تشخیص بده و برای شما گواهی صادر کنه.البته به نظر من بهتر برای بار اول این اقا همراه خانم نباشند.
    در صورتی که صداقت خانم مشخص شد ،به راحتی برای اقای مورد نظر قابل شرح هست که دوشیزگی ایشون به چه دلیلی(توسط خود فرد،تفاوت در نوع بکارت که بعضی اوقات قابل تشخیص نیست توسط غیر متخصص،...)از بین رفته.

    از طرف دیگر شما هم بهتر هست با اقا در مکانی خلوت کرده و به احساس پدرانه متوجهشون کنید که شک و تردید عامل تیرگی و بدبختی هست و باید به هر نحوی شده کنارش گذاشت.باید سعی کنید با نشان دادن تجربه بیشترتون در زندگی در کشور دیگه، بهش ثابت کنید که با توجه به اینکه در کشور دیگری زندگی میکنند و محدودیت هایی که این برای خانمشون وضع کردند به زودی باید با یک فرد افسرده مواجه بشند و راه برگشت سخت وسخت تر خواهد شد در حالی که می تونند با گذشت و رفتن راه منطقی یه زندگی زیبا در کشور مورد نظر درست کنند.متاسفانه یا خوشبختانه مردان ایرانی در این قضایا بسیار بدبین هستند و بهتره شما روی رفع این بدبینی خیلی کار کنید.

  2. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 31 تیر 90 [ 15:37]
    تاریخ عضویت
    1390-4-29
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    1,286
    سطح
    19
    Points: 1,286, Level: 19
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نیازمند کمک فوری هستم

    دکتر عزیز. به چند دلیل بخش اول توصیه شما را نمی توانیم به کار ببریم
    1- ما هم زمان زیادی نیست در اینجا هستیم و این تصور درست نیست که ما امکان ترجمه، آن هم در حد ترجمه پزشکی داریم!!
    2- حتی نمی دانیم با خود دختر صلاح هست چنین چیزی را مطرح کنیم یا خیر! رودربایستی ما ایرانی ها!
    3- اگر فردا شازده پسر یقه من و همسرم را بگیرد که به چه حقی همسرم را بردید دکتر چه باید پاسخ دهیم؟

    به این دلایل مصلحت نمی بینم دخالت عملی بیشتری بکنیم. ولی بخش دوم سخنانتان در حقیقت همان چیزی است که من دنبالش هستم. ما از راه گفتگو(نه پلیس بازی عملی که صلاحیت آن را نداریم) چگونه می توانیم اعتماد را به این پسر بازگردانیم؟

    در این راه البته چیزهایی به فکر خودمان رسیده که عملی هم کرده ایم. مثلا از دختر خواسته ایم وقتی با همسرش بیرون می رود به هیچ وجه آرایش نکند، در عوض در منزل خود را بیاراید. ولی ظاهرا کافی نبوده است. در این زمینه ها شاید بتوانیم دخالت و نصیحت عملیاتی بکنیم. ولی بردن یک خانم شوهر دار به نزد دکتر زنان با زبان الکن ما و احتمال لو رفتن قضیه و با توجه به اینکه به تازگی حتی ارتباط با ما نیز جزء محدودیت ها قرار گرفته....... صلاح نیست. ضمن آنکه بعد از گذشت چند ماه از ازدواج و اینکه در حال حاضر دوطرف از رابطه جنسی خود راضی هستند، من نمی دانم دکتر قرار است چه چیزی را تشخیص دهد؟ تاریخ زدودن بکارت با ذکر روز و ماه و سال؟؟؟ بعید است!

  3. #13
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array

    RE: نیازمند کمک فوری هستم

    ببخشید راستی خواستم بگم که نمیدونم در دین چند بار اون خانم باید قسم بخوره تا این تهمت از روش برداشته بشه. فکر می کنم 4 یا 40 بار بود. دقیق یادم نیست.

    اما میتونید در عین حال از اون اقا بخواهید که دلایل اینکه هنوز شک داره رو بگه و شما از جملات خودش برای رفع شک استفاده کنید و یه جوری از حرفها و خاطرات خودش استفاده کنید تا به خودش ثابت کنید که اشتباه می کنه.

    ضمن اینکه من فکر میکنم هر اتفاقی بوده حتی اگر اون اقا درست فکر کرده باشه مربوط به زمان قبل از ازدواج این دو میشه و ایشون بعد از ازدواج که موردی از خانمشون ندیدند که بخواهند روی اون قضاوت کنند. درسته؟

    اهان پیداش کردم:

    در سوره نور ایات 6 و 7 و 8 خداوند متعال چنین میفرماید :


    وَ الَّذِينَ يَرْمُونَ أَزْوَاجَهُمْ وَ لَمْ يَكُن لهَُّمْ شهَُدَاءُ إِلَّا أَنفُسُهُمْ فَشَهَادَةُ أَحَدِهِمْ أَرْبَعُ شهََدَاتِ بِاللَّهِ إِنَّهُ لَمِنَ الصَّادِقِينَ(6) وَ الخَْامِسَةُ أَنَّ لَعْنَتَ اللَّهِ عَلَيْهِ إِن كاَنَ مِنَ الْكَاذِبِينَ(7)وَ يَدْرَؤُاْ عَنهَْا الْعَذَابَ أَن تَشهَْدَ أَرْبَعَ شهََادَاتِ بِاللَّهِ إِنَّهُ لَمِنَ الْكَاذِبِينَ(8)وَ الخَْامِسَةَ أَنَّ غَضَبَ اللَّهِ عَلَيهَْا إِن كاَنَ مِنَ الصَّادِقِينَ(9)


    و كسانى كه همسران خود را (به عمل منافى عفّت) متّهم مى‏كنند، و گواهانى جز خودشان ندارند، هر يك از آنها بايد چهار مرتبه به نام خدا شهادت دهد كه از راستگويان است (6)و در پنجمين بار بگويد كه لعنت خدا بر او باد اگر از دروغگويان باشد. (7)آن زن نيز مى‏تواند كيفر (زنا) را از خود دور كند، به اين طريق كه چهار بار خدا را به شهادت طلبد كه آن مرد (در اين نسبتى كه به او مى‏دهد) از دروغگويان است. (8)
    و بار پنجم بگويد كه غضب خدا بر او باد اگر آن مرد از راستگويان باشد. (9)

    هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
    و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند

  4. 4 کاربر از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده اند .

    deljoo_deltang (پنجشنبه 30 تیر 90)

  5. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مهر 91 [ 19:39]
    تاریخ عضویت
    1390-3-24
    نوشته ها
    45
    امتیاز
    1,442
    سطح
    21
    Points: 1,442, Level: 21
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 58
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    91

    تشکرشده 92 در 34 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نیازمند کمک فوری هستم

    دوست عزیز من اصلا حرفی از مخفی کاری یا پلیس بازی نزدم.منظور من هم دقیقا با همکاری طرفین بود.
    موارد 1 تا3 که گفتید دیگر بستگی به موقعیت شما ومیزان صمیمیت شما با طرفین داره...
    در مورد صحبت شما
    دکتر قرار است چه چیزی را تشخیص دهد؟ تاریخ زدودن بکارت با ذکر روز و ماه و سال؟؟؟ بعید است!
    به نظر منظور من درست متوجه نشدید.این خانم میتونند با توضیح دقیق اولین رابطه شون با شوهر (با ذکر جزئیات)و اتفاقات قبل ازدواج(که امکان صدمه به بکارت بوده) به متخصص و معاینه و تشخیص نوع اولیه بکارت به راحتی شما رو اگاه کنند.البته شاید درست نباشد اینجا خیلی موضوع باز شود اما بکارت انواع مختلف دارد و ممکن هنوز این خانم حتی با داشتن رابطه ،همچنان باکره باشند.در ضمن عوامل خارجی مثل ورزش ،حتی سوار شدن به دوچرخه هم میتونه به از بین رفتن این موضوع کمک کنه که تمام این موارد توسط یک معاینه سطحی دکتر قابل تشخیص است.البته با توجه به اینکه گفتید مشکل ترجمه و عواقب بد بعدی این کار(که شما ازش به عنوان پلیس بازی یاد کردید!) زیاد هست ،پس امکان این مورد نیست و بهتره با اقای مورد نظر بیشتر نزدیک بشید و ایشون رو از مسائلی که بنده در چند خط بالاتر گفتم اگاه کنید.
    در ادامه هم بهشون گوشزد کنید که صحبت های خانم احتمالا از روی لج بازی،بی اعتمادی شوهرشون بوده و بهتر هست برای زندگی زیبا تر برنامه ریزی کنند و با فکر به گذشته اینده خودشون رو به خطر نندازند.


  6. کاربر روبرو از پست مفید DR_BINGO تشکرکرده است .

    DR_BINGO (چهارشنبه 29 تیر 90)

  7. #15
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: نیازمند کمک فوری هستم

    گام به گام محترم سلام

    ضمن خوش آمد گويي .




    به نظر من ، بر اساس محدوديتهاي و شرايط اين دو نفر و شما و همسرتان ، روش مناسبي را براي كمك كردن به اين زوج جوان انتخاب نكرده ايد .

    آيا راهي نيست كه از نفوذ و اعتبار خود استفاده كنيد و اين تالار را به يكي از اين دو نفر معرفي كنيد تا ما مستقيما مشكلات را از زبان خودشان بخوانيم و بشنويم ؟!‌

    و......


  8. 2 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (پنجشنبه 30 تیر 90)

  9. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 31 تیر 90 [ 15:37]
    تاریخ عضویت
    1390-4-29
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    1,286
    سطح
    19
    Points: 1,286, Level: 19
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نیازمند کمک فوری هستم

    لطفا عنوان را به

    سوءظن و بدبینی مرد به همسر و راه حل آن

    تغییر دهید. متشکرم

    نقل قول نوشته اصلی توسط deljoo_deltang
    ببخشید راستی خواستم بگم که نمیدونم در دین چند بار اون خانم باید قسم بخوره تا این تهمت از روش برداشته بشه. فکر می کنم 4 یا 40 بار بود. دقیق یادم نیست.

    اما میتونید در عین حال از اون اقا بخواهید که دلایل اینکه هنوز شک داره رو بگه و شما از جملات خودش برای رفع شک استفاده کنید و یه جوری از حرفها و خاطرات خودش استفاده کنید تا به خودش ثابت کنید که اشتباه می کنه.

    ضمن اینکه من فکر میکنم هر اتفاقی بوده حتی اگر اون اقا درست فکر کرده باشه مربوط به زمان قبل از ازدواج این دو میشه و ایشون بعد از ازدواج که موردی از خانمشون ندیدند که بخواهند روی اون قضاوت کنند. درسته؟

    اهان پیداش کردم:

    در سوره نور ایات 6 و 7 و 8 خداوند متعال چنین میفرماید :


    وَ الَّذِينَ يَرْمُونَ أَزْوَاجَهُمْ وَ لَمْ يَكُن لهَُّمْ شهَُدَاءُ إِلَّا أَنفُسُهُمْ فَشَهَادَةُ أَحَدِهِمْ أَرْبَعُ شهََدَاتِ بِاللَّهِ إِنَّهُ لَمِنَ الصَّادِقِينَ(6) وَ الخَْامِسَةُ أَنَّ لَعْنَتَ اللَّهِ عَلَيْهِ إِن كاَنَ مِنَ الْكَاذِبِينَ(7)وَ يَدْرَؤُاْ عَنهَْا الْعَذَابَ أَن تَشهَْدَ أَرْبَعَ شهََادَاتِ بِاللَّهِ إِنَّهُ لَمِنَ الْكَاذِبِينَ(8)وَ الخَْامِسَةَ أَنَّ غَضَبَ اللَّهِ عَلَيهَْا إِن كاَنَ مِنَ الصَّادِقِينَ(9)


    و كسانى كه همسران خود را (به عمل منافى عفّت) متّهم مى‏كنند، و گواهانى جز خودشان ندارند، هر يك از آنها بايد چهار مرتبه به نام خدا شهادت دهد كه از راستگويان است (6)و در پنجمين بار بگويد كه لعنت خدا بر او باد اگر از دروغگويان باشد. (7)آن زن نيز مى‏تواند كيفر (زنا) را از خود دور كند، به اين طريق كه چهار بار خدا را به شهادت طلبد كه آن مرد (در اين نسبتى كه به او مى‏دهد) از دروغگويان است. (8)
    و بار پنجم بگويد كه غضب خدا بر او باد اگر آن مرد از راستگويان باشد. (9)

    متشکرم. حتما در اولین فرصت از این آیات برای مستند کردن حرفم استفاده خواهم کرد

    نقل قول نوشته اصلی توسط ani
    گام به گام محترم سلام

    ضمن خوش آمد گويي .




    به نظر من ، بر اساس محدوديتهاي و شرايط اين دو نفر و شما و همسرتان ، روش مناسبي را براي كمك كردن به اين زوج جوان انتخاب نكرده ايد .

    آيا راهي نيست كه از نفوذ و اعتبار خود استفاده كنيد و اين تالار را به يكي از اين دو نفر معرفي كنيد تا ما مستقيما مشكلات را از زبان خودشان بخوانيم و بشنويم ؟!‌

    و......

    متاسفانه وقایعی هم اکنون اتفاق افتاد که اندکی قضیه قامض تر شد. پسر صراحتا اعلام کرد که مایل نیست دختر با ما رابطه داشته باشد. ما نیز اصراری نکردیم، چرا که این اصرار ممکن بود به قطع رابطه ما با پسر نیز منجر شود.
    نکته دیگر واهمه شدیدی است که پسر نسبت به ترک شدن و رها شدن توسط دختر احساس می کند و ما امروز به عمق این واهمه پی بردیم. پسر شدیدا می ترسد که دختر رهایش کند. می ترسد که دختر نقشه ای برای جدایی از وی داشته باشد. ریشه دقیق تر این سوءظن را پیدا نکردیم. حتی ارتباط منطقی مستقیمی میان این سوءظن و توهین و تحقیرهای پسر به دختر با رفتار اشتباه دختر در روزهای اول ازدواج نیافتیم.

    به عبارت دیگر پس از رفتار اشتباه دختر و جنگ و دعوای ابتدایی میان آنان، دوره فطرتی وجود داشته که این دو با یکدیگر خوب و خوش زندگی کرده و ارتباط خود را مستحکم کرده اند. ولی پس از آن پسر دچار سوء ظن ترک شدن توسط دختر شده و برای مقابله با آن، شروع به تحقیر و توهین به دختر نموده است.

    اکنون با گفتگوی امروز با پسر، می دانیم که همه تحقیرها و توهین هایی که به دختر می کند، با هدف این است که دختر اعتماد به نفس خود را از دست بدهد تا نتواند در آینده تصمیم به جدا شدن یا ترک پسر بگیرد. بدیهی است که پسر صراحتا چنین چیزی به ما نگفته، بلکه برداشت ما از فحوای کلام او این است. منتظر راهنمایی های بیشتر هستیم

  10. #17
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: نیازمند کمک فوری هستم

    گام به گام گرامی

    به تالار همدردی خوش آمدید


    دلسوزی توجه شما به زندگی دوستانتان قابل تحسین است . اما این دلسوزی و توجه باید همراه با مهارت باشد .

    شما به هیچ وجه در امور این زوج دخالت نکنید و تا خود نخواهند و با شما وارد گفتگو نشوند حتی اظهار نظر و راهنمایی هم ندهید ، فقط دوستان خوبی برایشان باشید
    . هر وقت خود ایشان خواست که راهنمایی گرفته و مشورت داشته باشد ، می توانید تالار همدردی را به وی معرفی کرده و پیشنهاد کنید که بهره بگیرد .

    تحلیل شما از علل رفتار استناد مطمئنی ندارد ، لذا ممکن است ذهن خوانی باشد .این وضعیت نیاز به تشخیص بالینی دارد .

    موفق باشید

  11. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 31 تیر 90 [ 15:37]
    تاریخ عضویت
    1390-4-29
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    1,286
    سطح
    19
    Points: 1,286, Level: 19
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نیازمند کمک فوری هستم

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان
    گام به گام گرامی

    به تالار همدردی خوش آمدید


    دلسوزی توجه شما به زندگی دوستانتان قابل تحسین است . اما این دلسوزی و توجه باید همراه با مهارت باشد .

    شما به هیچ وجه در امور این زوج دخالت نکنید و تا خود نخواهند و با شما وارد گفتگو نشوند حتی اظهار نظر و راهنمایی هم ندهید ، فقط دوستان خوبی برایشان باشید
    . هر وقت خود ایشان خواست که راهنمایی گرفته و مشورت داشته باشد ، می توانید تالار همدردی را به وی معرفی کرده و پیشنهاد کنید که بهره بگیرد .

    تحلیل شما از علل رفتار استناد مطمئنی ندارد ، لذا ممکن است ذهن خوانی باشد .این وضعیت نیاز به تشخیص بالینی دارد .

    موفق باشید
    با سپاس
    چشم


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. سوء تفاهم های کوچک اما تاثیر گذار
    توسط majid_k در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 09 فروردین 94, 19:08
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 19 شهریور 93, 17:41
  3. سوال از خانم های متاهلللللللل
    توسط amykate در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 شهریور 90, 14:47
  4. یک سوال در مورد دخالت خانواده ها در زندگی فرزندانشان از خانم های متاهل؟
    توسط amykate در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 22 تیر 90, 21:43
  5. سانسور ...خودسانسوری...بی سانسوریه محض؟؟؟
    توسط NIM-KHAK در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 07 شهریور 87, 10:43

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:20 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.