مبارک باشه:R، چون وقت نداری می خوام سریع نظرم رو بگم. ببخشید که رک می گم.
شما که به شغل همسرت واقفی آیا واقعا نمی تونه بیاد یا می تونه بیاد و نمی خواد؟
اگر واقعا نمی تونه بیاد باید درک اش کنی و بدونی که حتی اگر بله برون برادر خودش هم باشه نمیاد.
ولی اگه می تونه بیاد و نمی خواد، با این صحبتی که شما باهاش کردی شاید لج کنه و نیاد.
در هر صورت شما همین الان باهاش تماس بگیر و بگو که خیلی دوست داری که پیشت باشه و وقتی اون کنارت هست احساس غرور و افتخار می کنی و می تونی سرت رو پیش بقیه بالا بگیری. بگو که کسی به جز اون رو نداری و خیلی دوست داری که با اون باشی. سعی کن خودت رو توی جبهه اون نشون بدی و بقیه رو غریبه بدونی.
یه چیزی در گوشی بهت بگم: " اگه همسرت نیاد بله برون خیلی هم مهم نیست و نباید شما انقدر خودت رو بخاطرش ناراحت کنی. توی زندگی انقدر چیزهای مهم تر از این هست که باورت نمی شه. خیلی از مردها در مراسم ازدواج فرزندشون هم نمی تونن حاضر بشن!"
اگر همسرت قبول نکرد بیاد خودت رو ناراحت نکن و بهش بگو که به حضور اش نیاز داشتی و از نیومدنش ناراحت هستی و ای کاش حتی شده برای یک ساعت در اواخر مراسم حضور پیدا کنه...
موفق باشییییییییییی و خوش بگذره![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)