به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 101

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 18 مرداد 90 [ 10:03]
    تاریخ عضویت
    1389-11-30
    نوشته ها
    132
    امتیاز
    2,424
    سطح
    29
    Points: 2,424, Level: 29
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    198

    تشکرشده 198 در 76 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خودم براي خودم اعصاب خوردي درست كردم (فوري)

    مبارک باشه:R، چون وقت نداری می خوام سریع نظرم رو بگم. ببخشید که رک می گم.

    شما که به شغل همسرت واقفی آیا واقعا نمی تونه بیاد یا می تونه بیاد و نمی خواد؟

    اگر واقعا نمی تونه بیاد باید درک اش کنی و بدونی که حتی اگر بله برون برادر خودش هم باشه نمیاد.
    ولی اگه می تونه بیاد و نمی خواد، با این صحبتی که شما باهاش کردی شاید لج کنه و نیاد.

    در هر صورت شما همین الان باهاش تماس بگیر و بگو که خیلی دوست داری که پیشت باشه و وقتی اون کنارت هست احساس غرور و افتخار می کنی و می تونی سرت رو پیش بقیه بالا بگیری. بگو که کسی به جز اون رو نداری و خیلی دوست داری که با اون باشی. سعی کن خودت رو توی جبهه اون نشون بدی و بقیه رو غریبه بدونی.

    یه چیزی در گوشی بهت بگم: " اگه همسرت نیاد بله برون خیلی هم مهم نیست و نباید شما انقدر خودت رو بخاطرش ناراحت کنی. توی زندگی انقدر چیزهای مهم تر از این هست که باورت نمی شه. خیلی از مردها در مراسم ازدواج فرزندشون هم نمی تونن حاضر بشن!"

    اگر همسرت قبول نکرد بیاد خودت رو ناراحت نکن و بهش بگو که به حضور اش نیاز داشتی و از نیومدنش ناراحت هستی و ای کاش حتی شده برای یک ساعت در اواخر مراسم حضور پیدا کنه...

    موفق باشییییییییییی و خوش بگذره

  2. 11 کاربر از پست مفید negar_a تشکرکرده اند .

    negar_a (سه شنبه 29 فروردین 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. همسرم عصبی هست و فکر میکنه همه حقش رو خوردن.
    توسط tanha67 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: چهارشنبه 17 شهریور 95, 16:43
  2. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 02 اردیبهشت 94, 20:15
  3. کسی هست درباره درمان ضعف اعصاب اطلاعات داشته باشه؟
    توسط shabnam22 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 25 فروردین 94, 19:09
  4. پدرم تندخو و همیشه عصبانی است. چکار کنیم
    توسط aye در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 15 مهر 93, 00:17
  5. عصبی شدن مادرم از دست ما به خاطرمشکلات
    توسط srr72 در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 17 دی 91, 19:34

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:36 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.