برای من برعکس بوده.SSRI با دوز بالا مثل سرترالین با دوز 100 میل و نهایت 125 میل در یک نوبت صبح اضطراب رو در من بسیار بسیار ناچیز کرد.ولی اگر دوز کافی نباشه مثلا حتی 75 میلی گرم روی من هیچ تاثیری نداشت ولی وقتی 25 تا 50 میل اضافه کردیم دیدیم که فوق العاده اثر داره.نوشته اصلی توسط ki@rash
البته اگر افسردگی هم در فرد وجود داره بهترین سه حلقه ای شب مصرف بشه با دوز معمول.مثل نورتریپتیلین.
ولی SSRI ها در من و چند نفر از دوستانم به بهبود افسردگی کمکی نکرد تا زمانی که سه حلقه ای از نوع نورتریپتیلین در شب مصرف کردیم.
خیلی پزشکی شد بحث ما![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)