به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 53

Threaded View

  1. #28
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 09 اسفند 97 [ 15:39]
    تاریخ عضویت
    1389-6-20
    نوشته ها
    223
    امتیاز
    7,354
    سطح
    57
    Points: 7,354, Level: 57
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 196
    Overall activity: 28.0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    209

    تشکرشده 280 در 139 پست

    Rep Power
    38
    Array

    RE: فوبیا و اضطراب اجتماعی

    نقل قول نوشته اصلی توسط ki@rash
    نقل قول نوشته اصلی توسط saeed teh
    دوست عزیز فرمایشات شما هم درسته روانپزشکان برای دفعات اول با تجویز داروهای ssri سعی دارند اضطراب

    افراد رو کاهش بدهند اما هیچ رابطه مستقیمی بین سروتونین و اظطراب اجتماعی وجود نداره بلکم فقط در افسردگی

    کاربرد داره


    منم کاملا با این حرف شما موافقم.ssri ها بیشترروی شاخصه افسردگی فرد تاثیر میذاره ولی روی اضطراب اجتماعی خیلی تاثیر خاصی نداره.حداقل برای من که اینجوری بوده.البته اگراضطراب فرد خفیف باشه ssri ها بهترین گزینه است ولی وقتی شدید باشه بی نتیجه است.البته داروهای دوپامینرژیک اعتیاد آوره و نمیشه خیلی ازشون استفاده کرد
    برای من برعکس بوده.SSRI با دوز بالا مثل سرترالین با دوز 100 میل و نهایت 125 میل در یک نوبت صبح اضطراب رو در من بسیار بسیار ناچیز کرد.ولی اگر دوز کافی نباشه مثلا حتی 75 میلی گرم روی من هیچ تاثیری نداشت ولی وقتی 25 تا 50 میل اضافه کردیم دیدیم که فوق العاده اثر داره.
    البته اگر افسردگی هم در فرد وجود داره بهترین سه حلقه ای شب مصرف بشه با دوز معمول.مثل نورتریپتیلین.
    ولی SSRI ها در من و چند نفر از دوستانم به بهبود افسردگی کمکی نکرد تا زمانی که سه حلقه ای از نوع نورتریپتیلین در شب مصرف کردیم.
    خیلی پزشکی شد بحث ما

  2. کاربر روبرو از پست مفید footer تشکرکرده است .

    footer (یکشنبه 09 مرداد 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. میخوام یه زن واقعی باشم. یک زن کامل یک انسان کامل
    توسط عاشق خانواده در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: چهارشنبه 25 شهریور 94, 16:55
  2. اضطراب اجتماعی شدیدم زندگیم را مختل کرده
    توسط ranaaa در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 15 مهر 91, 15:32
  3. سخت بودن انتظار واسه گرفتن جواب مثبت قطعی
    توسط larg.62 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 15 آبان 89, 09:53
  4. فکر می کنم خود واقعی اش را پنهان می کند
    توسط صفورا33 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: یکشنبه 17 مرداد 89, 19:43
  5. * صداقت واقعی
    توسط escarlet در انجمن تنش و دعوا در ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 اردیبهشت 88, 12:22

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:31 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.