به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 53
  1. #41
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 09 اسفند 97 [ 15:39]
    تاریخ عضویت
    1389-6-20
    نوشته ها
    223
    امتیاز
    7,354
    سطح
    57
    Points: 7,354, Level: 57
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 196
    Overall activity: 28.0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    209

    تشکرشده 280 در 139 پست

    Rep Power
    38
    Array

    RE: فوبیا و اضطراب اجتماعی

    نقل قول نوشته اصلی توسط ki@rash
    نقل قول نوشته اصلی توسط saeed teh
    دوست عزیز فرمایشات شما هم درسته روانپزشکان برای دفعات اول با تجویز داروهای ssri سعی دارند اضطراب

    افراد رو کاهش بدهند اما هیچ رابطه مستقیمی بین سروتونین و اظطراب اجتماعی وجود نداره بلکم فقط در افسردگی

    کاربرد داره


    منم کاملا با این حرف شما موافقم.ssri ها بیشترروی شاخصه افسردگی فرد تاثیر میذاره ولی روی اضطراب اجتماعی خیلی تاثیر خاصی نداره.حداقل برای من که اینجوری بوده.البته اگراضطراب فرد خفیف باشه ssri ها بهترین گزینه است ولی وقتی شدید باشه بی نتیجه است.البته داروهای دوپامینرژیک اعتیاد آوره و نمیشه خیلی ازشون استفاده کرد
    برای من برعکس بوده.SSRI با دوز بالا مثل سرترالین با دوز 100 میل و نهایت 125 میل در یک نوبت صبح اضطراب رو در من بسیار بسیار ناچیز کرد.ولی اگر دوز کافی نباشه مثلا حتی 75 میلی گرم روی من هیچ تاثیری نداشت ولی وقتی 25 تا 50 میل اضافه کردیم دیدیم که فوق العاده اثر داره.
    البته اگر افسردگی هم در فرد وجود داره بهترین سه حلقه ای شب مصرف بشه با دوز معمول.مثل نورتریپتیلین.
    ولی SSRI ها در من و چند نفر از دوستانم به بهبود افسردگی کمکی نکرد تا زمانی که سه حلقه ای از نوع نورتریپتیلین در شب مصرف کردیم.
    خیلی پزشکی شد بحث ما

  2. کاربر روبرو از پست مفید footer تشکرکرده است .

    footer (یکشنبه 09 مرداد 90)

  3. #42
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 بهمن 91 [ 15:23]
    تاریخ عضویت
    1390-2-27
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    1,682
    سطح
    23
    Points: 1,682, Level: 23
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 18
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    8

    تشکرشده 8 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: فوبیا و اضطراب اجتماعی

    footer جان این قرص آسنترا قیمتش چنده و آیا بیمه هم قبول میکنه؟
    شما چند وقته دارید استفاده میکنید؟قبل از استفاده میزان اضطرابتون در چه حدی بود؟

  4. #43
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 12 مرداد 90 [ 08:07]
    تاریخ عضویت
    1390-5-07
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    1,214
    سطح
    19
    Points: 1,214, Level: 19
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: فوبیا و اضطراب اجتماعی

    دوست عزیز...اتفاقی اینجا رو دیدم و یه پیشنهاد دارم...اگه خواستی می تونی یه مدت امتحانش کنی....بعد خودت کلاتو قاضی کن....ولی جواب میده...باور کن
    فقط برا یه مدت بیخیال دوا و درمون شو.....حتی فکرشم نکن..خودتو از فکر اینکه یه عیبی داری و باید حتما برطرفش کنی رها کن..(اینکه با بقیه فرق داری...نمی تونی مثل دیگرون راحت باشی و...فلانی خوش صحبت ولی من نه....با بهمانی چه جوری رفتار کنم که تحت تاثیر قرار بدمش....حالا در مورد من چی فکر میکنن...نکنه از من خوششون نیاد...باید اینجوری باشم...نه اونجوری باشم...چرا چه جوری باشم)..
    اصن بهشون فکر نکن...بابتش نارحت نشو...فقط باهاش کنار بیا...خودتو همین جوری که هستی قبول کن...تا همه همین جوری قبولت کنن..برای بهتر شدن که نباید با خودت بجنگی...به خودت بقبولون که ممکنه اشتباه کنی....ممکنه در برخورد هات ایده آل نباشی...ممکنه همه چی اون جور پیش نره که دوس داری.ممکنه یه عده ازت خوششون نیاد...اه بابا...بذار خوششون نیاد..ببین هیچ کس کامل نیس...همه آدمها حتی با اعتماد به نفس ترینشون یه مواقعی دچار اضطراب میشن...منتها یه چیزی هست که نباید فراموش کرد...و اون اینکه با اضطراب نباید جنگید....چون همیشه برندس...مقابلش وایستی قوی تر میشه...تو بهترین کارو انجام میدی...همین که سعی می کنی بیشتر تو جامعه باشی...حالا وقتشو با افکارت کنار بیای...
    بعد اینکه تحلیل نکن...نه خودتو ...نه دیگرانو...اینکه چرا این حرفو زدم...چرا اون کارو نکردم..یارو چه منظوری داش به من اون حرف زد..بنداز دور این حرفا رو....تو 23 سالته...بهترین سالهای عمرتو با این حرفها هدر نده که بعدن بدجوری پشیمون میشی...تو فقط زندگی کن...حیف تو نیس به این فکر کنی که دیگرون چه نظری نسبت به تو دارن...ولشون کن بذار هر جور دوس دارن در مورد تو فکر کنن...تو فقط به فکر آیندت باش...آرزو هاتو دنبال کن....هر وقت افکار منفی اومد نه تسلیمشون شو نه جلوشون وایسا....عوضشون کن...با افکار سازنده تر و مفید تر...کتاب بخون...زبان بخون...برو دنبال چیزی که بلد نیستی یادش بگیر...مهارت هاتو زیاد کن....زندگی سخت نیس...ما سختش میکنیم...
    من جای تو بودم زین پس مسیر زندگیمو دستم میگرفتم...حتی سراغ این صفحه رو دیگه نمی گرفتم...چون نیازی بهش ندارم...این لغاتم از فرهنگ لغات ذهنم بکل پاک میکردم...استرس...اضطراب...فوبیا...افزا ش مهارتهای اجتماعی...چگونه محبوب قلوب شویم وووووووووووووووووووووواینا..چقدر حرف زدم من....امیدوارم موفق باشی

  5. کاربر روبرو از پست مفید عسل.م.ق تشکرکرده است .

    عسل.م.ق (سه شنبه 11 مرداد 90)

  6. #44
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 09 اسفند 97 [ 15:39]
    تاریخ عضویت
    1389-6-20
    نوشته ها
    223
    امتیاز
    7,354
    سطح
    57
    Points: 7,354, Level: 57
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 196
    Overall activity: 28.0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    209

    تشکرشده 280 در 139 پست

    Rep Power
    38
    Array

    RE: فوبیا و اضطراب اجتماعی

    نقل قول نوشته اصلی توسط ki@rash
    footer جان این قرص آسنترا قیمتش چنده و آیا بیمه هم قبول میکنه؟
    شما چند وقته دارید استفاده میکنید؟قبل از استفاده میزان اضطرابتون در چه حدی بود؟
    50 میلی گرمی هر قرص بصورت آزاد 1000تومان
    بسته ای فکر کنم 27 هزار تومان
    بله بیمه قبول میکنه.داروی سرترالین با نام تجاری آسنترا.
    نامهای زولوفت هم هست که محصول آلمان و سوئد و غیره نیز هست ولی من قیمتش رو نمیدونم ولی همین حدود باید باشه.

  7. کاربر روبرو از پست مفید footer تشکرکرده است .

    footer (سه شنبه 11 مرداد 90)

  8. #45
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 بهمن 91 [ 15:23]
    تاریخ عضویت
    1390-2-27
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    1,682
    سطح
    23
    Points: 1,682, Level: 23
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 18
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    8

    تشکرشده 8 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: فوبیا و اضطراب اجتماعی

    نقل قول نوشته اصلی توسط عسل.م.ق
    دوست عزیز...اتفاقی اینجا رو دیدم و یه پیشنهاد دارم...اگه خواستی می تونی یه مدت امتحانش کنی....بعد خودت کلاتو قاضی کن....ولی جواب میده...باور کن
    فقط برا یه مدت بیخیال دوا و درمون شو.....حتی فکرشم نکن..خودتو از فکر اینکه یه عیبی داری و باید حتما برطرفش کنی رها کن..(اینکه با بقیه فرق داری...نمی تونی مثل دیگرون راحت باشی و...فلانی خوش صحبت ولی من نه....با بهمانی چه جوری رفتار کنم که تحت تاثیر قرار بدمش....حالا در مورد من چی فکر میکنن...نکنه از من خوششون نیاد...باید اینجوری باشم...نه اونجوری باشم...چرا چه جوری باشم)..
    اصن بهشون فکر نکن...بابتش نارحت نشو...فقط باهاش کنار بیا...خودتو همین جوری که هستی قبول کن...تا همه همین جوری قبولت کنن..برای بهتر شدن که نباید با خودت بجنگی...به خودت بقبولون که ممکنه اشتباه کنی....ممکنه در برخورد هات ایده آل نباشی...ممکنه همه چی اون جور پیش نره که دوس داری.ممکنه یه عده ازت خوششون نیاد...اه بابا...بذار خوششون نیاد..ببین هیچ کس کامل نیس...همه آدمها حتی با اعتماد به نفس ترینشون یه مواقعی دچار اضطراب میشن...منتها یه چیزی هست که نباید فراموش کرد...و اون اینکه با اضطراب نباید جنگید....چون همیشه برندس...مقابلش وایستی قوی تر میشه...تو بهترین کارو انجام میدی...همین که سعی می کنی بیشتر تو جامعه باشی...حالا وقتشو با افکارت کنار بیای...
    بعد اینکه تحلیل نکن...نه خودتو ...نه دیگرانو...اینکه چرا این حرفو زدم...چرا اون کارو نکردم..یارو چه منظوری داش به من اون حرف زد..بنداز دور این حرفا رو....تو 23 سالته...بهترین سالهای عمرتو با این حرفها هدر نده که بعدن بدجوری پشیمون میشی...تو فقط زندگی کن...حیف تو نیس به این فکر کنی که دیگرون چه نظری نسبت به تو دارن...ولشون کن بذار هر جور دوس دارن در مورد تو فکر کنن...تو فقط به فکر آیندت باش...آرزو هاتو دنبال کن....هر وقت افکار منفی اومد نه تسلیمشون شو نه جلوشون وایسا....عوضشون کن...با افکار سازنده تر و مفید تر...کتاب بخون...زبان بخون...برو دنبال چیزی که بلد نیستی یادش بگیر...مهارت هاتو زیاد کن....زندگی سخت نیس...ما سختش میکنیم...
    من جای تو بودم زین پس مسیر زندگیمو دستم میگرفتم...حتی سراغ این صفحه رو دیگه نمی گرفتم...چون نیازی بهش ندارم...این لغاتم از فرهنگ لغات ذهنم بکل پاک میکردم...استرس...اضطراب...فوبیا...افزا ش مهارتهای اجتماعی...چگونه محبوب قلوب شویم وووووووووووووووووووووواینا..چقدر حرف زدم من....امیدوارم موفق باشی
    سلام دوست عزیز و ممنون از راهنماییتون.
    راستش فکرمیکنم شما اطلاعات زیادی درمورد اضطراب اجتماعی ندارید.در مورد خودم باید بگم که من اهمیتی برای نظر دیگران و اینکه چی فکرمیکنند قائل نیستم ولی این چیزا تغییری توی اصل قضیه که اضطرابه نداره وزندگیه فرد رو جهنم میکنه .قبلا این روش رو امتحان کردم ولی نتیجه ای نداشته.
    باز هم ممنون

  9. کاربر روبرو از پست مفید ki@rash تشکرکرده است .

    ki@rash (سه شنبه 11 مرداد 90)

  10. #46
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 بهمن 91 [ 15:23]
    تاریخ عضویت
    1390-2-27
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    1,682
    سطح
    23
    Points: 1,682, Level: 23
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 18
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    8

    تشکرشده 8 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: فوبیا و اضطراب اجتماعی

    2 هفته پیش رفتم پیش یک دکتر دیگه با توضیحاتی که بهش دادم این داروها رو برام تجویز کرد.faxil 50 شبی یکبار(همون پاروکستینه) بوسپیرون10 روزی 2بار پروپرانول 40 روزی 2بار و الانزپین که این آخری رو برای مشکل بی اشتهاییم داده.الان 2 هفته ای میشه که دارم مصرف میکنم ولی هنوز که تاثیری نداشته البته میدونم زوده ولی امیدوارم نتیجه بده

  11. #47
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 20 دی 90 [ 02:46]
    تاریخ عضویت
    1390-5-09
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    1,151
    سطح
    18
    Points: 1,151, Level: 18
    Level completed: 51%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: فوبیا و اضطراب اجتماعی

    سلام...من هم مشکل ترس ار جتماع رو دارم و همچنین حملات پانیک..

    من یه انجمن ترس از اجتماع پیدا کردم http://www.socialanxietysupport.com/forum

    ولی حیف که انگلیسی زبان هستند همشون من هم فقط یه زره انگلیسی بلدم ولی خیلی لذت می برم از انجمنشون همه اونجا دچار ترس از اجتماع هستند اینقدر قشنگ با هم همدردی می کنند که باورتون نمیشه
    دیشب تا ساعت 5 صبح داشتم تاپیکاشونو می خوندم و خودمم شرکت میکردم....با کمک گوگل ترنسلیت..

    کاش یه انجمن ایرانی فارسی زبان به این شکل داشتیم....

  12. کاربر روبرو از پست مفید saeed teh تشکرکرده است .

    saeed teh (چهارشنبه 10 خرداد 91)

  13. #48
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 06 تیر 91 [ 00:19]
    تاریخ عضویت
    1390-1-24
    نوشته ها
    42
    امتیاز
    1,678
    سطح
    23
    Points: 1,678, Level: 23
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    31

    تشکرشده 31 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: فوبیا و اضطراب اجتماعی

    دوستان سلام

    داشتم تاپیک رو میخوندم رسیدم به بخشی که از داروی سیتالوپرام صحبت شده بود

    راستشو بخوای من مدتی افسردگی داشتم و دکتر هم نرفتم اما یکی از آشناهامون گفت که این دارو خوبه و میتونه کمی شادت کنه

    من تقریبا 1 هفته مصرف کردم اما سر درد شدیدی گرفتم و میل جنسی هم به صفر رسید.میخواستم بدونم سردردها به خاطر مصرف این قرص بود یا اینکه دلیل دیگه ای داشت

    در ضمن موقع امتحانات هم یکی از دوستام گفت که برای اینکه بتونی دیرتر بخوابی این قرص رو مصرف کن.میخواستم بدونم حرفش درست بود

  14. #49
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اسفند 90 [ 23:00]
    تاریخ عضویت
    1390-12-23
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    688
    سطح
    13
    Points: 688, Level: 13
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: فوبیا و اضطراب اجتماعی

    من برا اولین بار رفتم روانپزشک اینارو داده
    گاپنتین 100
    سیتالوپرام(سیتالوتد 20)
    اولی نمیدونم برا چیه
    گفت دو سه ما دیگه بیا بهتر شدی بعد مشاوره روانشناسی رو شروع کن

  15. کاربر روبرو از پست مفید samak تشکرکرده است .

    samak (چهارشنبه 10 خرداد 91)

  16. #50
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 23 آذر 92 [ 11:39]
    تاریخ عضویت
    1391-3-09
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    1,219
    سطح
    19
    Points: 1,219, Level: 19
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    22

    تشکرشده 22 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: فوبیا و اضطراب اجتماعی

    سلام کیارش


    من هم فوبی داشتم.از کودکی.بااینکه خیلی اجتماعی بودم باید از اجتماع فرارمیکردم .عذابش این بود.من وقتی متوجه شدم این بیماری چیه خودم دست به کار شدم.یه بار بادکترمشورت کردم گفت باید دارو بخوری ...اما خوشبختانه با یه سری اقدامات اساسی و کمک خدای بزرگ برطرف شد.اگه مایل باشی از تجربه های شخصیم میتونم بگم شاید برای شما هم مفید باشه

  17. کاربر روبرو از پست مفید فریادخدا تشکرکرده است .

    فریادخدا (چهارشنبه 10 خرداد 91)


 
صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. میخوام یه زن واقعی باشم. یک زن کامل یک انسان کامل
    توسط عاشق خانواده در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: چهارشنبه 25 شهریور 94, 16:55
  2. اضطراب اجتماعی شدیدم زندگیم را مختل کرده
    توسط ranaaa در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 15 مهر 91, 15:32
  3. سخت بودن انتظار واسه گرفتن جواب مثبت قطعی
    توسط larg.62 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 15 آبان 89, 09:53
  4. فکر می کنم خود واقعی اش را پنهان می کند
    توسط صفورا33 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: یکشنبه 17 مرداد 89, 19:43
  5. * صداقت واقعی
    توسط escarlet در انجمن تنش و دعوا در ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 اردیبهشت 88, 12:22

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.