درود
به همدردی خوش آمدید.
من خودم یک مرد هستم.اولا در زمان عقد سعی میکنم با خانواده همسرم مسافرت جایی نرم.چون به هر حال دوران عقد با دوران عروسی و ازدواج متفاوته.
مسئله دیگه اینه که اگر با من هم به این شکل رفتار میشد به هیچوجه دیگه با خانواده همسرم روابطی نداشتم!همسرتون کاملا حق داره و درست میگه.به ایشون حق بدید.شما اگر یکی رو از توی کوچه هم بیارید بگید شب رو بخوابید اینجا بعد به این شکل باهاش برخورد کنید میره و پشت سرش رو هم نگاه نمیکنه.علاوه بر این دلش میشکنه!
همسر شما سکوت کرده و خانواده شما هرچیزی که تونستند بهش گفتند.در این دوران واقعا خیلی خیلی زشته که خواهر شما این حرف رو زده و حالا دست پیش رو هم میگیره!
حق بدید به همسرتون که تا همین الان هم با پدرتون رابطه داره!![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)