سلام تارا
مسائل خوبی را اشاره کردی و بعضی مسائل هم مبهم شد، ای کاش بتونی خلاصه ای را به تفکیک از پست شماره 12 خود بدهی و در آن دقیقا محورهایی را که مورد انتقادت هست را مشخص کنی، و بعد پیشنهادهای عملی و صحیح خود را در زیر هر کدام بیاوری، تا ما هم بتوانیم در بحث شرکت کنیم. اگر همه چیزها را در هم بنویسیم ، نمی توانیم به هم در پیدا کردن راه حل کمک زیادی بکنیم. البته این موضوع دو دلی و تردید در ازدواج با دختری بود که دچار انحرافی شده بود. اگر مسائل را حول این مشکل متمرکز کنیم، بهتر مطالب شفاف می شود.