سلام
کم و زیادش بر اساس تشخیص خودته.ولی به نظر من بالای 20 سانت زیاده.
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
سلام
کم و زیادش بر اساس تشخیص خودته.ولی به نظر من بالای 20 سانت زیاده.
تشکرشده 6,121 در 1,114 پست
گربه جون چقد اسمت با نمکه
شرایط دیگش خوبه و خیلی خیلی هم مهربونه و خون گرمه
بهش گفتم من احساس میکنم از نظر قدی به هم نمی ایم!گفت چرا این حرفو می زنی؟
گفتم من از شما خیلی کوتاه ترم
اونم گفت من دلم می خواد که همسرم تا شونم باشه ،این برای من ایده اله ....
حالا میی گم شایدم الکی بگه
ولی در کل منم خوشم اومده ازش و چند باری که دیدمش با کفش 5 سانتی بودم نه بیشتر
حالا امروزم قرار بریم بیرون تخت می پوشمببینم چی میشه
ولی می گه ریزه میزه دوست داره
فرهنگ
تو دختری یا پسر؟
خوب ما 29 سانت اختلاف داریم واااای
ولی خوب خیای ها رو تو خیابون می بینم مثل خودم
کنارش وایسادم دقیق دقت کردم،آخه عکسمون تو شیشه در افتاده بود ،با کفش 5 سانتی تا نزدیک گردنشم
از طرفی ببخشیدااااااااااااااااااا اا خیلی بی حیا شدم ولی حس می کنم چون خیلی ازش کوچولوترم دلم قنج میره کنارش وای میسم دلم می خواد برم تو بغلش ...یعنی خوشم می اد از اختلاف قدیمون
حالا چیکار کنم
اون حرف دوستم ممکنه راست باشه
اون پسر ممکنه به خاطر دل من دروغ بگه؟
مرا دوست بدار
اندکی،ولی طولانی
تشکرشده 1,334 در 350 پست
ایده الش همونیه که گفته فکر نمیکنم اقایون تعارف داشته باشن سر این مسائل
خیلی خوبه امروز حتما کفش تخت بپوش تا واقعا ببینه تو قدت در چه حدی هست.
بعدش هم میدونی چی مهمه؟به نظر من تناسب مهمه یعنی قدت با اندامت بیاد و متناسب باشه.(که هست)
مثلا یکی لاغر باشه و قد خیلی بلند اصلا جالب نیست همین طور اگه یکی چاق باشه و قدکوتاه.
ولی اون مسئله ای رو هم که گفتم حتما مد نظرداشته باش.اگه اختلاف قد زیاد باشه تو اون روابط ممکنه بازم میگم ممکنه اشکال به وجود بیاد
تشکرشده 6,060 در 1,481 پست
به نظر خودت دلیلی داره یه پسر با موقعیت خوب . رو دل خودش پا بگذاره و توی مساله مهمی مثل ازدواج فقط به خاطر دل شما از خواسته خودش بگذره؟ اگه جواب مثبته اون دلیل به نظر خودت چیه ؟اون پسر ممکنه به خاطر دل من دروغ بگه؟
دختر گلاگه می گفتی چه جوری با این آقا آشنا شدی و اینکه قصد این آقا از اول ازدواج بوده یا نه . خیلی بهتر میشد کمکت کرد.
صبا_2009 (دوشنبه 14 شهریور 90)
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
شما به نظر خاستگارت کاری نداشته باش.ببین این حد از اختلاف برای خودت قابل پذیرشه.
فرهنگ 27 (دوشنبه 14 شهریور 90)
تشکرشده 2,035 در 738 پست
آره صبا راست مي گه يه كم از شرايط خودت و اون پسر و نحوه آشنايي تون بگو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ببين اگه خودت با اين موضوع مشكل داشته باشي حتي اگه همسرت الانم مشكل نداشته باشه بعد از مدتي در اثر تلقينات شما با اين موضوع مشكل پيدا خواهد كرد.![]()
ليلا موفق (شنبه 12 شهریور 90)
تشکرشده 1,334 در 350 پست
اره فرهنگ و لیلای عزیز راست میگن.من از این دیدگاه به مسئله نگاه نکرده بودم
ممکنه خواستگارت هیچ مشکلی نداشته باشه اما تو در درونت حس خوبی نداشته باشی.
حس درونی ادم و اون رضایت درونی هم خیلی مهمه
![]()
تشکرشده 6,121 در 1,114 پست
بچه ها لیلا گربه فرهنگ و صبا بیاید بخونیددددد
این آقا استاد نقاشی دختر عمم بود
اون رنگ روغن کار می کنه من آبرنگ
یه روز تصادفی رفتم سر کلاس رنگ روغن و ایشون منو تشویق کردن که دوره نقاشی رنگ روغن هم ببینم که تو اون کلاس نسبت به من خیلی توجه داشت ،بعد اتمام کلاس که حدودا 6 ماه بود به من ابراز علاقه کرد و مستقما خواستگاری کرد نه دوستی و بعدش هم یک بار بیرون از موسسه هم دیگ رو دیدیم و شرایط کلیشون رو پرسیدم و اونم از من پرسید و قرار شد مامانشون زنگ بزنه که زنگ زدن و اومدن خونمون
2 بار اومدن یه بار مامانش و خواهرش تنها
یه بار هم خودش و پدرش هم بودن
و خودم اولین بار که ابراز علاقه کرد از تعجب شاخ در آوردم چون اصلا نفهمیده بودم در این حد خوشش اومده و بار اولی که بیرون از موسسه باهاش حرف زدم احساس می کردم قدش خیلی بلندههه نه ببخشیدددد
احساس می کردم قد من خیلیییییییییییی کوتاههه و دارم فرو می رم تو زمین ولی
دفعه بعدی تو خونمون دیدم نه باباااا قدم خوبه بهم می ایم انگار
و کلا دلم می خواست یکم کوتاه تر بود و لی من با قدش مشکلی ندارم
دیگه اینکهههههههههههه
کلا خانواده شون هم قد بلند هستن ولی خوب می گم واسه دل من ممکنه بگه چون خیلی مهربونه
و امروزم که می خوایم بریم بیرون ،خوب من کفش تخت می پوشم دیگه ....تخت ترین کفشمو ،ببینم چه حسی دارم
مرا دوست بدار
اندکی،ولی طولانی
تشکرشده 141 در 76 پست
نازنین جان منم مشکل شما رو دارم!گفتی قد آقا چقد؟!
منم تو یه موقعیت شبیه تو بودم و با خودم این سوالا رو میپرسیدم:
من و اون اگه بخوایم عکس دونفره بگیریم چطور میشه؟!یعنی خیلی ضایس؟!
اگه تو خونه باشم بدون کفش چطوریه؟یا تو خونه هم صندل بپوشم؟!
تو خیابون که راه میرفتم خودم به قد بلندا حساس شده بودم گفتم نکنه از این تیپ و قد خوشش بیاد بعدنا!
و تو سایر مسایل با خودم فکر میکردم و از خودم سوال میکردم!
شما هم همین سوالا رو از خودت بپرس ببین میتونی بپذیری یا نه؟!
nazlin1990 (شنبه 12 شهریور 90)
تشکرشده 6,121 در 1,114 پست
سلام عزیزم
قدش 184 185 هست
خودش گفت 185 84
من خودم شخصا مشکل ندارم ولی خوب شایدم مقایسه کنه نمیدونم
اصلا از وقتی این خواستگار پیداش شده رو قدم حساس شدم
ولی خوب خودش میگه دوست داره همین قدی باشم
الان ازدواج کردین یا ردش کردی؟
مرا دوست بدار
اندکی،ولی طولانی
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)