به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 56
  1. #11
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: مردایی که می گن دختر باید ریزه میزه و کوچولو باشه ،دروغ می گن؟؟؟؟

    سلام

    کم و زیادش بر اساس تشخیص خودته.ولی به نظر من بالای 20 سانت زیاده.

  2. #12
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 شهریور 94 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1390-6-12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,076
    امتیاز
    13,834
    سطح
    76
    Points: 13,834, Level: 76
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,166

    تشکرشده 6,121 در 1,114 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: مردایی که می گن دختر باید ریزه میزه و کوچولو باشه ،دروغ می گن؟؟؟؟

    گربه جون چقد اسمت با نمکه
    شرایط دیگش خوبه و خیلی خیلی هم مهربونه و خون گرمه
    بهش گفتم من احساس میکنم از نظر قدی به هم نمی ایم!گفت چرا این حرفو می زنی؟
    گفتم من از شما خیلی کوتاه ترم
    اونم گفت من دلم می خواد که همسرم تا شونم باشه ،این برای من ایده اله ....
    حالا میی گم شایدم الکی بگه
    ولی در کل منم خوشم اومده ازش و چند باری که دیدمش با کفش 5 سانتی بودم نه بیشتر

    حالا امروزم قرار بریم بیرون تخت می پوشم ببینم چی میشه
    ولی می گه ریزه میزه دوست داره



    فرهنگ
    تو دختری یا پسر؟
    خوب ما 29 سانت اختلاف داریم واااای
    ولی خوب خیای ها رو تو خیابون می بینم مثل خودم
    کنارش وایسادم دقیق دقت کردم،آخه عکسمون تو شیشه در افتاده بود ،با کفش 5 سانتی تا نزدیک گردنشم
    از طرفی ببخشیدااااااااااااااااااا اا خیلی بی حیا شدم ولی حس می کنم چون خیلی ازش کوچولوترم دلم قنج میره کنارش وای میسم دلم می خواد برم تو بغلش ...یعنی خوشم می اد از اختلاف قدیمون
    حالا چیکار کنم
    اون حرف دوستم ممکنه راست باشه
    اون پسر ممکنه به خاطر دل من دروغ بگه؟
    مرا دوست بدار
    اندکی،ولی طولانی

  3. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 شهریور 92 [ 10:34]
    تاریخ عضویت
    1389-12-08
    نوشته ها
    390
    امتیاز
    3,339
    سطح
    35
    Points: 3,339, Level: 35
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,374

    تشکرشده 1,334 در 350 پست

    Rep Power
    55
    Array

    RE: مردایی که می گن دختر باید ریزه میزه و کوچولو باشه ،دروغ می گن؟؟؟؟

    ایده الش همونیه که گفته فکر نمیکنم اقایون تعارف داشته باشن سر این مسائل

    خیلی خوبه امروز حتما کفش تخت بپوش تا واقعا ببینه تو قدت در چه حدی هست.

    بعدش هم میدونی چی مهمه؟به نظر من تناسب مهمه یعنی قدت با اندامت بیاد و متناسب باشه.(که هست)

    مثلا یکی لاغر باشه و قد خیلی بلند اصلا جالب نیست همین طور اگه یکی چاق باشه و قدکوتاه.

    ولی اون مسئله ای رو هم که گفتم حتما مد نظرداشته باش.اگه اختلاف قد زیاد باشه تو اون روابط ممکنه بازم میگم ممکنه اشکال به وجود بیاد

  4. 2 کاربر از پست مفید شوکا تشکرکرده اند .


  5. #14
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 03 [ 04:02]
    تاریخ عضویت
    1388-1-20
    نوشته ها
    1,530
    امتیاز
    37,798
    سطح
    100
    Points: 37,798, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second ClassSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    5,746

    تشکرشده 6,060 در 1,481 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    276
    Array

    RE: مردایی که می گن دختر باید ریزه میزه و کوچولو باشه ،دروغ می گن؟؟؟؟

    اون پسر ممکنه به خاطر دل من دروغ بگه؟
    به نظر خودت دلیلی داره یه پسر با موقعیت خوب . رو دل خودش پا بگذاره و توی مساله مهمی مثل ازدواج فقط به خاطر دل شما از خواسته خودش بگذره؟ اگه جواب مثبته اون دلیل به نظر خودت چیه ؟

    دختر گل اگه می گفتی چه جوری با این آقا آشنا شدی و اینکه قصد این آقا از اول ازدواج بوده یا نه . خیلی بهتر میشد کمکت کرد.

  6. 2 کاربر از پست مفید صبا_2009 تشکرکرده اند .

    صبا_2009 (دوشنبه 14 شهریور 90)

  7. #15
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: مردایی که می گن دختر باید ریزه میزه و کوچولو باشه ،دروغ می گن؟؟؟؟

    شما به نظر خاستگارت کاری نداشته باش.ببین این حد از اختلاف برای خودت قابل پذیرشه.

  8. 3 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (دوشنبه 14 شهریور 90)

  9. #16
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 اسفند 93 [ 14:25]
    تاریخ عضویت
    1390-3-29
    نوشته ها
    1,107
    امتیاز
    8,928
    سطح
    63
    Points: 8,928, Level: 63
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 122
    Overall activity: 33.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    2,038

    تشکرشده 2,035 در 738 پست

    Rep Power
    128
    Array

    RE: مردایی که می گن دختر باید ریزه میزه و کوچولو باشه ،دروغ می گن؟؟؟؟

    آره صبا راست مي گه يه كم از شرايط خودت و اون پسر و نحوه آشنايي تون بگو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ببين اگه خودت با اين موضوع مشكل داشته باشي حتي اگه همسرت الانم مشكل نداشته باشه بعد از مدتي در اثر تلقينات شما با اين موضوع مشكل پيدا خواهد كرد.

  10. کاربر روبرو از پست مفید ليلا موفق تشکرکرده است .

    ليلا موفق (شنبه 12 شهریور 90)

  11. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 شهریور 92 [ 10:34]
    تاریخ عضویت
    1389-12-08
    نوشته ها
    390
    امتیاز
    3,339
    سطح
    35
    Points: 3,339, Level: 35
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,374

    تشکرشده 1,334 در 350 پست

    Rep Power
    55
    Array

    RE: مردایی که می گن دختر باید ریزه میزه و کوچولو باشه ،دروغ می گن؟؟؟؟

    اره فرهنگ و لیلای عزیز راست میگن.من از این دیدگاه به مسئله نگاه نکرده بودم

    ممکنه خواستگارت هیچ مشکلی نداشته باشه اما تو در درونت حس خوبی نداشته باشی.

    حس درونی ادم و اون رضایت درونی هم خیلی مهمه


  12. #18
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 شهریور 94 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1390-6-12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,076
    امتیاز
    13,834
    سطح
    76
    Points: 13,834, Level: 76
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,166

    تشکرشده 6,121 در 1,114 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: مردایی که می گن دختر باید ریزه میزه و کوچولو باشه ،دروغ می گن؟؟؟؟

    بچه ها لیلا گربه فرهنگ و صبا بیاید بخونیددددد
    این آقا استاد نقاشی دختر عمم بود
    اون رنگ روغن کار می کنه من آبرنگ
    یه روز تصادفی رفتم سر کلاس رنگ روغن و ایشون منو تشویق کردن که دوره نقاشی رنگ روغن هم ببینم که تو اون کلاس نسبت به من خیلی توجه داشت ،بعد اتمام کلاس که حدودا 6 ماه بود به من ابراز علاقه کرد و مستقما خواستگاری کرد نه دوستی و بعدش هم یک بار بیرون از موسسه هم دیگ رو دیدیم و شرایط کلیشون رو پرسیدم و اونم از من پرسید و قرار شد مامانشون زنگ بزنه که زنگ زدن و اومدن خونمون
    2 بار اومدن یه بار مامانش و خواهرش تنها
    یه بار هم خودش و پدرش هم بودن
    و خودم اولین بار که ابراز علاقه کرد از تعجب شاخ در آوردم چون اصلا نفهمیده بودم در این حد خوشش اومده و بار اولی که بیرون از موسسه باهاش حرف زدم احساس می کردم قدش خیلی بلندههه نه ببخشیدددد
    احساس می کردم قد من خیلیییییییییییی کوتاههه و دارم فرو می رم تو زمین ولی
    دفعه بعدی تو خونمون دیدم نه باباااا قدم خوبه بهم می ایم انگار
    و کلا دلم می خواست یکم کوتاه تر بود و لی من با قدش مشکلی ندارم
    دیگه اینکهههههههههههه
    کلا خانواده شون هم قد بلند هستن ولی خوب می گم واسه دل من ممکنه بگه چون خیلی مهربونه
    و امروزم که می خوایم بریم بیرون ،خوب من کفش تخت می پوشم دیگه ....تخت ترین کفشمو ،ببینم چه حسی دارم

    مرا دوست بدار
    اندکی،ولی طولانی

  13. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 23 آبان 90 [ 12:24]
    تاریخ عضویت
    1390-5-06
    نوشته ها
    168
    امتیاز
    2,377
    سطح
    29
    Points: 2,377, Level: 29
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    141

    تشکرشده 141 در 76 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مردایی که می گن دختر باید ریزه میزه و کوچولو باشه ،دروغ می گن؟؟؟؟

    نازنین جان منم مشکل شما رو دارم!گفتی قد آقا چقد؟!
    منم تو یه موقعیت شبیه تو بودم و با خودم این سوالا رو میپرسیدم:
    من و اون اگه بخوایم عکس دونفره بگیریم چطور میشه؟!یعنی خیلی ضایس؟!
    اگه تو خونه باشم بدون کفش چطوریه؟یا تو خونه هم صندل بپوشم؟!
    تو خیابون که راه میرفتم خودم به قد بلندا حساس شده بودم گفتم نکنه از این تیپ و قد خوشش بیاد بعدنا!
    و تو سایر مسایل با خودم فکر میکردم و از خودم سوال میکردم!
    شما هم همین سوالا رو از خودت بپرس ببین میتونی بپذیری یا نه؟!

  14. کاربر روبرو از پست مفید nazlin1990 تشکرکرده است .

    nazlin1990 (شنبه 12 شهریور 90)

  15. #20
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 شهریور 94 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1390-6-12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,076
    امتیاز
    13,834
    سطح
    76
    Points: 13,834, Level: 76
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,166

    تشکرشده 6,121 در 1,114 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: مردایی که می گن دختر باید ریزه میزه و کوچولو باشه ،دروغ می گن؟؟؟؟

    سلام عزیزم
    قدش 184 185 هست
    خودش گفت 185 84
    من خودم شخصا مشکل ندارم ولی خوب شایدم مقایسه کنه نمیدونم
    اصلا از وقتی این خواستگار پیداش شده رو قدم حساس شدم
    ولی خوب خودش میگه دوست داره همین قدی باشم
    الان ازدواج کردین یا ردش کردی؟
    مرا دوست بدار
    اندکی،ولی طولانی


 
صفحه 2 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چطور رو خودم کار کنم که با هر حرفی به هم نریزم ؟؟؟؟
    توسط دختر قصه ها در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 اسفند 95, 03:14
  2. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 12 آبان 95, 20:03
  3. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 فروردین 93, 08:09
  4. زندگیم داره بهم میریزه خواهش میکنم راهنمایی کنید
    توسط رها70 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: جمعه 05 مهر 92, 11:50
  5. خیلی تنهام ، از تنهایی دیگه با خودم حرف میزنم
    توسط کبـود در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: چهارشنبه 08 شهریور 91, 10:13

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.