نازنین جان!
شرایط ظاهری من خیلی شبیه شماست.از نظر سن و قد و وزن دقیقا مثل همیم
شوهر من هم قدش 180 هست و از این نظر هیچ مشکلی باهم نداریم. حتی یه بار هم نشده راجع به مسئله قد صحبتی پیش بیاد.دلیلش هم اینه که خودم هیچ مشکلی با قدم ندارم. مطمئن باش اگه خودت تو این مسئله حساس باشی کم کم روی خواستگارت هم تاثیر می ذاری. به چیزای خوب دیگه فکر کن![]()






وقتی حساس بودنت ومیبینم احساس میکنم دیگه وقتشه منم برم تواین باشگاههاثبت نام کنم ویکم رژیم بگیرم.تابه تناسب اندام برسم.




علاقه مندی ها (Bookmarks)