به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 19 , از مجموع 19
  1. #11
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: سن:25.فوق لیسانس.ظاهر خوب.دیر نمیشه واسه ازدواج؟؟؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط mehrdad_m
    قابل توجه تمامي دختر خانم ها:

    ادامه تحصيلات تا مدارج بالا،شاغل شدن،داشتن پس انداز و درآمد خوب...همه اينها خوبه،ولي:

    متاسفانه اين موارد ،شانس دخترها رو واسه ازدواج كاهش ميده!!!!
    نتیجه می گیرم سطح تحصیلات با ازدواج برای دخترها نسبت عکس داره.

    مهرداد بر اساس جه شواهدی می گی بعضی از خانما جنبه استقلال مالی ندارن؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده است .

    فرهنگ 27 (جمعه 25 شهریور 90)

  3. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 خرداد 91 [ 12:58]
    تاریخ عضویت
    1390-4-14
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    1,202
    سطح
    19
    Points: 1,202, Level: 19
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: سن:25.فوق لیسانس.ظاهر خوب.دیر نمیشه واسه ازدواج؟؟؟

    عزیزم هر وقت موقعیت مناسب برای ازدواج برات پیش اومد حتما ازدواج کن. چون برای تحصیل و کار کردن همیشه وقت هست. و اگه همراه درستی انتخاب کرده باشی با وجود اون تو این مسائل پیشرفتت چند برابر خواهد بود.

  4. 3 کاربر از پست مفید *بیتا* تشکرکرده اند .

    *بیتا* (جمعه 25 شهریور 90)

  5. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 آبان 99 [ 01:26]
    تاریخ عضویت
    1390-12-28
    نوشته ها
    490
    امتیاز
    10,908
    سطح
    69
    Points: 10,908, Level: 69
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 342
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,477

    تشکرشده 1,571 در 419 پست

    Rep Power
    68
    Array

    RE: سن:25.فوق لیسانس.ظاهر خوب.دیر نمیشه واسه ازدواج؟؟؟

    فرهنگ جان در اينكه اين موارد شانس دخترها رو واسه ازدواج كم ميكنه شكي وجود نداره،دلايلش رو هم توي اون 4 بند توضيح دادم،اين نظر شخصي من نيست،حقيقت اجتماع هست،چه من و تو خوشمون بياد،چه نياد!!

    و اما در مورد اينكه بعضي خانم ها جنبه استقلال مالي ندارن،اين مطلب رو ميشه به وضوح در اطراف ديد! كافيه كمي دقت كني!!(در ضمن من نگفتم همه خانم ها گفتم برخي از اونها!!)به هر حال اكثر آقايون از استقلال مالي زن دل خوشي ندارن! اين هم يه حقيقته،بازم چه من و تو خوشمون بياد ، چه نياد!!

  6. 2 کاربر از پست مفید mehrdad_m تشکرکرده اند .

    mehrdad_m (جمعه 25 شهریور 90)

  7. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 فروردین 91 [ 15:10]
    تاریخ عضویت
    1390-5-17
    نوشته ها
    400
    امتیاز
    3,638
    سطح
    37
    Points: 3,638, Level: 37
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,831

    تشکرشده 1,873 در 399 پست

    Rep Power
    55
    Array

    RE: سن:25.فوق لیسانس.ظاهر خوب.دیر نمیشه واسه ازدواج؟؟؟

    سلام :
    توی این سایت اکثرا یاشاغلن ویادرحال تحصیل که بعداشاغل شن.این خیلی خوبه
    gorbe
    عزیزم پیشنهادمن اینه که قدرزمان وبدونی .چون بعدازیه مدت که بگذره درسته که استقلالت بیشترمیشه ولی موقعیت خوب وایده الی که برای ازدواج می گردی کمترمیشه .چون به مرورزمان طراوت وشادابی که تواین سن داری ممکنه تادوسه سال دیگه نداشته باشی وباگذشت زمان افسوس موقعغیت الانتوبخوری.

  8. 2 کاربر از پست مفید mahi91 تشکرکرده اند .

    mahi91 (جمعه 25 شهریور 90)

  9. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 14 شهریور 90 [ 13:55]
    تاریخ عضویت
    1389-7-17
    نوشته ها
    62
    امتیاز
    1,964
    سطح
    26
    Points: 1,964, Level: 26
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 36
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    78

    تشکرشده 78 در 34 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: سن:25.فوق لیسانس.ظاهر خوب.دیر نمیشه واسه ازدواج؟؟؟


    عزیزم پیشنهادمن اینه که قدرزمان وبدونی .چون بعدازیه مدت که بگذره درسته که استقلالت بیشترمیشه ولی موقعیت خوب وایده الی که برای ازدواج می گردی کمترمیشه .چون به مرورزمان طراوت وشادابی که تواین سن داری ممکنه تادوسه سال دیگه نداشته باشی وباگذشت زمان افسوس موقعغیت الانتوبخوری.
    [/quote]

    كاملا موافقم
    تحصيلاتتو كه به اتمام رسوندي منظورم فوق ليسانسه به نظرم الان زمان خوبيه براي آيندت تصميم بگيري
    خيليها بعد از ازدواج شاغل شدن از جمله خود من
    25 سالگي زمان خيلي خوبيه براي خانمها .براي فكر كردن راجع به ازدواج . اگه موقعيت خوبي برات پيش اومد دربارش فكر كن حيفه به خاطر كار وشاغل شدن از دست بديش به قول دوستان كارهميشه هست ولي مورد مناسب نه هميشه نيست

  10. 2 کاربر از پست مفید nahid89 تشکرکرده اند .

    nahid89 (جمعه 25 شهریور 90)

  11. #16
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 اسفند 93 [ 14:25]
    تاریخ عضویت
    1390-3-29
    نوشته ها
    1,107
    امتیاز
    8,928
    سطح
    63
    Points: 8,928, Level: 63
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 122
    Overall activity: 33.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    2,038

    تشکرشده 2,035 در 738 پست

    Rep Power
    128
    Array

    RE: سن:25.فوق لیسانس.ظاهر خوب.دیر نمیشه واسه ازدواج؟؟؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط mehrdad_m
    !-دليل ديگه هم متاسفانه اينه كه بعضي از خانمها(به كسي بر نخوره ولي حقيقته!)نشون دادن كه جنبه استقلال مالي در زندگي مشترك رو ندارند!}

    مهرداد جان مي شه بيشتر در مورد اينكه خانمها چطوري نشون دادند كه جنبه استقلال مالي را ندارند توضيح بدي تا ما اين كار را با شوهرامون نكنيم

  12. کاربر روبرو از پست مفید ليلا موفق تشکرکرده است .

    ليلا موفق (جمعه 25 شهریور 90)

  13. #17
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 شهریور 92 [ 10:34]
    تاریخ عضویت
    1389-12-08
    نوشته ها
    390
    امتیاز
    3,339
    سطح
    35
    Points: 3,339, Level: 35
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,374

    تشکرشده 1,334 در 350 پست

    Rep Power
    55
    Array

    RE: سن:25.فوق لیسانس.ظاهر خوب.دیر نمیشه واسه ازدواج؟؟؟

    ممنونم دوستان عزیز از راهنماییهاتون

    من نتیجه گرفتم که بیشتر باید رو خودم کار کنم تا تصمیمی نگیرم که بعدا پشیمون شم.

    وای باورم نمیشه یکی از دوستام که فکر میکردم خیلی ار ازدواجش راضیه طلاق گرفته

    این چیزها رو که میبینم ترسم بیشتر میشه از ازدواج

    اخه امار طلاق روز به روز داره بیشتر میشه


  14. 2 کاربر از پست مفید شوکا تشکرکرده اند .

    شوکا (دوشنبه 04 مهر 90)

  15. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 اردیبهشت 91 [ 12:00]
    تاریخ عضویت
    1390-6-16
    نوشته ها
    64
    امتیاز
    1,242
    سطح
    19
    Points: 1,242, Level: 19
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 58
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    112

    تشکرشده 113 در 39 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: سن:25.فوق لیسانس.ظاهر خوب.دیر نمیشه واسه ازدواج؟؟؟

    به نظر من شما هنوز معیار اصلی ازدواج را کسب نکرده اید و نمی دانید چیست و فقط چیزهایی که دیگران را می گویند در نظر دارید.
    لطفا درباره اخلاق و ایمان بیشتر بررسی نمایید تا برای انتخاب آمادگی کامل داشته باشید.

  16. کاربر روبرو از پست مفید هامون تشکرکرده است .

    هامون (سه شنبه 12 مهر 90)

  17. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 12 مهر 90 [ 09:56]
    تاریخ عضویت
    1390-6-23
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    1,290
    سطح
    19
    Points: 1,290, Level: 19
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: سن:25.فوق لیسانس.ظاهر خوب.دیر نمیشه واسه ازدواج؟؟؟

    منم شرایط شما رو داشتم و انتخابم رو کردم هیچ لطمه ای بهم وارد نشد با توکل به خدا انتخاب کن

  18. کاربر روبرو از پست مفید jili4000 تشکرکرده است .

    jili4000 (سه شنبه 12 مهر 90)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. مشکل با خانوادم و مقایسشون با خانواده همسرم
    توسط melisazand در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: پنجشنبه 27 آبان 95, 11:25
  2. میگه اخلاقمون نمیسازه
    توسط saminnaz2 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: جمعه 04 تیر 95, 17:12
  3. نیاز به کمک فوری...شوهرم بیکاره .فوق لیسانس قبول شده ولی نمیره
    توسط yasna1990 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: سه شنبه 29 اردیبهشت 94, 07:55
  4. نامزدم و لایکهای فیسبوکی اش و شک به وجود یک دختر دیگر؛
    توسط دکتر شیوا در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 21 بهمن 93, 13:44
  5. فوق لیسانس و بالا تر
    توسط girlkhatibi در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 13 آبان 87, 16:21

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.