دوست عزیز از آنجایی که من هم جنسهای خودم را خوب می شناسم شما چه بخواهی چه نخواهی دوستی این خانمها بهم می خورد و احتمالا شما دوست سابقتان را دیگه هیچوقت نمی بینید .ولی باید مطمئن شوید که این خانم جدید حس بدی در مورد این دوستی سابق شما نداشته باشند و در آینده نسبت به شما دچار شک و تردید نباشند (یعنی باید کاملا و واضح این قضیه را برایشان توضیح دهید و بگویید که این احساس مربوط به گذشته بوده و الان هیچ احساسی ندارید) در حالیکه عمق احساسات خودتان را نیز به درستی بررسی می نمائید.