دوست عزیز وقتی که زنی نسبت به خیانت همسرش مشکوک می شود اولین اشتباهی که مرتکب میشود این است که به دنبال اثبات این شک میرود.جاسوسی میکند-با دوستانش در این مورد صحبت میکند-به سراغ موبایل همسرش میرود یا او را سوال پیچ میکندو...همه این موارد راه هایی است که برای اثبات شک و گمانتان به سراغ آن میروید.ولی چیزی که باید بدانی این است که در رابطه شما چیزی وجود دارد که درست کار نمی کند.عصبانی شدن و سعی در اثبات این قضیه داشتن هیچ کدام آرامشی که به دنبالش هستی به همراه ندارد.
عزیزم بپذیر که خیانت همسر یک امر پیچیده و البته دو طرفه است.باید بدانی که شما هم در این اشتباه نقش داشتید.نقش خود را بررسی کنید ممکن است این امر ناشی از بی توجهی عاطفی یا عدم ارضای جنسی و مشکلات در روابط بین فردی ست عزیزم انتظار نداشته باش که حس آشفتگی و بی اعتمادی و عصبانیت شما نسبت به همسرتان به راحتی از بین برود شما نیازمند زمان و ظرفیت روانی بالا هستید.از افکار منفی و شک های بی مورد دوری کن تا بیش از این به روح و روان خودت آسیب نزنی .هر زمان که نسبت به همسرت دچار شک و تردید شدی برگه ای بردار و افکارت را بنویس و چندین بار آنها را بخوان و خوب بهشون فکر کن ببین آیا منطقی هستند یا نه چون زمانی که ما گرفتار این نوع افکار می شوییم ممکن است عملی را انجام دهیم که بیشتر به رابطمون لطمه وارد کنیم.
برایت آرزوی روزهایی توام با آرامش و خوشبختی آرزو میکنم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)