سلام چقدر موضوع جالبی رو گفتین.
شاید موارد زیادی باشه اما کلا کم کاری هایی که من الان در ذهن دارم موقع خواستگاری،به این شرحه:
ظاهر زیبا منو تحت تاثیر قرار داد و خیلی جنبه های منفی رو ندیدم.
تحقیق نکردن از دوستان و فامیل.
جدی مشاوره نرفتن (همون دو جلسه که رفتم هم اصلا گوش به حرف مشاورم ندادم)
زیاد به احساس بها دادم. من ادم احساسی هستم و فکر میکنم اگه کلا با عقلم ازدواج میکرم ، بعد ازدواج حتما عاشق همسرم میشدم و به نظر من ادمها به هم انس میگیرن(اگر رابطشون خوب باشه) و به هم علاقه مند میشن پس علاقه قبل ازدواج فقط باعث میشه کاستی هارو نبین.
در کل کم شناختم همسرمو خیلی کم
و مهمترین چیزی که ازش قبل ازدواج نفهمیدم مسائل اعتقادی بود...که میتونم بگم بالاترین ملاکم بود اما...
و در کل برخی از فضایل اخلاقی مهم و تاثیر گذار مثل دروغ نگفتن... به نظر من دروغ مادر همه بدی هاست...








علاقه مندی ها (Bookmarks)