سنجاب عزيزنوشته اصلی توسط sanjab
اين جمله جزو تزيينات اطاقمه
و جزو باورهاي هر روزه من
البته من اصلا تنها محسوب نميشم هم به خاطر يه عالم دوست و خانواده خوب و هم به خاطر خدايي بسيار بسيار نازنين
و در مورد ازدواج به نوشين عزيزم
عزيزكم
ما وقتي مي تونيم با كس ديگري يكي بشيم كه اول خودمونو نياز هامونو و بعد خود او رو بشناسيم
ازدواج براي بسياري به دلايل فراوان يك ضرورته.. براي بسياري راهي براي كاملتر.. با گذشت تر.. بزرگتر و مدير تر شدن..
اما همه آدمها به يك شكل كامل نميشن.. اون سخن ابوسعيد ابي ا لخير يادته:
به عدد آدمها.. راه براي رسيدن به خدا وجود دارد!
راه همه يه شكل نيست.در مورد ازدواج هم تنها يه توصيه دارم . جانب تعادل رو از دست نده.. ازدواج نه يك شكنجه گاهه نه يك قصر طلايي.. اما امكان تبديل به هر كدومشون هست.و البته واقعيتهاي زندگي رو اصلا نميشه ناديده گرفت.. مسائل مالي.. رنجش ها.. مسئوليتها.. پيش از هر امري اول ببين خودت كجاي تنهاييت ايستادي و دوست داري اونو با كسي قسمت كني يانه.. من خودم مجردم و هرگز ازدواج نكردم.اگر هر جاي عمرم به اون نيمه ديگرمتناسبي كه قادريم باهم شروع كنيم ميرسيدم شروع ميكردم.. الانم واقعا خوشبختم چون معتقدم كيفيت زندگيم خداييش بالاست. به اين معنا كه زندگي من سخت اما سالم و خوشاينده.. پر تحركه و علي رغم تمام موانع مثه يه رودخونه جاريه..
ميدوني مي خوام چي بگم ؟ مي خوام بگم زندگي خوب و پويا ميتونه شكلاي متفاوتي داشته باشه چه در تجرد باشه چه در تاهل..![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)