به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 19

Threaded View

  1. #9
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 01 بهمن 90 [ 20:26]
    تاریخ عضویت
    1390-6-31
    نوشته ها
    261
    امتیاز
    1,614
    سطح
    23
    Points: 1,614, Level: 23
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    694

    تشکرشده 707 در 218 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خوشبختی و آرامش در گرو ازدواج است؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط sanjab
    اینو بدونیم که :

    حتی اگر تنهاترین تنهایان هم شوم باز هم خدا هست او جانشین تمام نداشته های من است.


    سنجاب عزيز
    اين جمله جزو تزيينات اطاقمه
    و جزو باورهاي هر روزه من
    البته من اصلا تنها محسوب نميشم هم به خاطر يه عالم دوست و خانواده خوب و هم به خاطر خدايي بسيار بسيار نازنين
    و در مورد ازدواج به نوشين عزيزم
    عزيزكم
    ما وقتي مي تونيم با كس ديگري يكي بشيم كه اول خودمونو نياز هامونو و بعد خود او رو بشناسيم
    ازدواج براي بسياري به دلايل فراوان يك ضرورته.. براي بسياري راهي براي كاملتر.. با گذشت تر.. بزرگتر و مدير تر شدن..
    اما همه آدمها به يك شكل كامل نميشن.. اون سخن ابوسعيد ابي ا لخير يادته:
    به عدد آدمها.. راه براي رسيدن به خدا وجود دارد!
    راه همه يه شكل نيست.در مورد ازدواج هم تنها يه توصيه دارم . جانب تعادل رو از دست نده.. ازدواج نه يك شكنجه گاهه نه يك قصر طلايي.. اما امكان تبديل به هر كدومشون هست.و البته واقعيتهاي زندگي رو اصلا نميشه ناديده گرفت.. مسائل مالي.. رنجش ها.. مسئوليتها.. پيش از هر امري اول ببين خودت كجاي تنهاييت ايستادي و دوست داري اونو با كسي قسمت كني يانه.. من خودم مجردم و هرگز ازدواج نكردم.اگر هر جاي عمرم به اون نيمه ديگرمتناسبي كه قادريم باهم شروع كنيم ميرسيدم شروع ميكردم.. الانم واقعا خوشبختم چون معتقدم كيفيت زندگيم خداييش بالاست. به اين معنا كه زندگي من سخت اما سالم و خوشاينده.. پر تحركه و علي رغم تمام موانع مثه يه رودخونه جاريه..
    ميدوني مي خوام چي بگم ؟ مي خوام بگم زندگي خوب و پويا ميتونه شكلاي متفاوتي داشته باشه چه در تجرد باشه چه در تاهل..

  2. کاربر روبرو از پست مفید ملاحت1 تشکرکرده است .

    ملاحت1 (پنجشنبه 07 مهر 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 تیر 95, 11:53
  2. پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: شنبه 08 اسفند 94, 11:27
  3. خوشبختی من کجاست؟
    توسط mahasty در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: شنبه 28 آذر 94, 11:40
  4. وقتی همسرتان کار اشتباهی انجام می‌دهد، واکنش شما چگونه است؟
    توسط shad در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 23 خرداد 89, 17:20
  5. راه نجاتی هست؟
    توسط THEN در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 مهر 88, 08:36

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.