دوستان ممنونم که راهنمایی ام کردید .
ماهی عزیز من هم دقیقاً ترسم به خاطر همین بود که به ایشون جواب منفی بدهم بعد با کس دیگه ای ازدواج کنم و خدانکرده فرزند ناقص به دنیا بیارم.
مهشید عزیز درسته و حتی امکان تحقیق از فامیل هم خیلی کمتر هست بعدش هم جلسه خواستگاری هم خیلی از سوالات را نمیشه پرسید.
روایتی هم که از پیامبر نوشتید خیلی جالب بود تابه حال نشنیده بودم.
ملاحت عزیز من هم چون توی اقوام پدرشون فرزندانی که یکم مشکل ژنتیکی دارند دیده بودم ترسیدم که که با ازدواج فامیلی ما این مشکل ژنتیکی هم برای فرزندمون اتفاق بیفته . به هر حال جواب منفی دادم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)