به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 22

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 22 آذر 91 [ 23:49]
    تاریخ عضویت
    1389-9-16
    نوشته ها
    195
    امتیاز
    3,588
    سطح
    37
    Points: 3,588, Level: 37
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    175

    تشکرشده 175 در 96 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خواستگار پرخاشگر؟

    ممنون دوستای خوبم که جوابمو دادید ولی فک می کنم نحوه نگارش من باعث شده تا شما هم برداشت درستی از مطلب من نکنید راجع به عصبانیت ، من نکات مثبت و منفی این اقا را نوشتم و وقتی به نکات مثبت نگاه می کنم خیلی بیشتر از نکات منفیه و ایشون خیلی خوبی ها دارن ولی آقا حامد حرف شما درسته من محکم نیستم آخه ایشون اون فردی که من همیشه از همسرم در نظر داشتم نیستن ، من همیشه فردی مدنظرم بود که تحصیلکرده باشه نه دانشجو ، از لحاظ قد و هیکل کمی بهتر از ایشون ولی ایشون اینطور نیستن ، ما پیش مشاور رفتیم و حتی ایشون با صحبت هایی که ما کردیم و نگرانی هایی که من داشتم گفتن این ازدواج خیلی خوبه ، من با این آقا از لحاظ فکری خیلی نزدیک به هم هستیم و من این را خیلی می پسندم اینکه ایشون تا الان خیلی من را درک کردن ولی من می ترسم چون این تصمیمم خیلی مهمه اینده من به این انتخاب بستگی داره اینکه الان حساس شدم چون نمی خواهم فردا برام مشکلی پیش بیاد
    نمی خواهم بعدا حسرت این لحظه ها را بخورم که کاش به این موارد دقت می کردم ، راجع به آن برخورد ایشون با یه مشاور که صحبت کردم گفتن واکنششون طبیعی بوده ، و ایشون در مواردی دیگه که خیلی ناراحت شدن و اعصابشون بهم ریخت ولی با من خیلی خوب برخورد کردن و جلسات بعدی به من می گفتن که آن حرفم باعث ناراحتی ایشون شده
    دوستای خوبم من 80% تصمیم را گرفتم که ایشون همسرم بشن ولی می ترسم بعدا با مشاهده کیس بهتری از انتخابم پشیمون شم
    راستش وقتی مطالب دوستان را می خونم که متاهلن و عاشق یه نفر دیگه دلم خیلی می لرزه ، من الان با خود این اقا مشکل ندارم ولی می ترسم با خانوادشون مشکل پیدا کنم چون مادرشون تندمزاج و عصبی هستن و خودشون هم این موضوع را به من گفتن
    مامانم میگه می تونم با کنترل رفتارم زندگیه آرومی داشته باشم ولی من می ترسم

  2. 2 کاربر از پست مفید sara20 تشکرکرده اند .

    sara20 (جمعه 15 مهر 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.