نقل قول نوشته اصلی توسط bahar.ghamgin
علی آقای خوشبخت

بسیار از تصمیم عاقلانه شما خوشحال شدم...بهترین کار ممکن رو انجام میدی...ان شاالله که به

نتیجه های خوبی برسید و در این تاپیک خبرهای خوشی بگذارید...فقط در طی این مراحل سعی

کنید خانم به شما وابسته نشود تا خودتان و خانواده تان به نتیجه مطلوب برسید که ایشان در

طی این مراحل آسیبی نبیند

موفق و خوشبخت باشید

مرسی
شما هم موفق باشید