ممنون دوستان عزیزم
نه آقای sci من خودم به حریم شخصی دیگران احترام خیلی زیادی قائلم.مسئله برمیگرده به تایپیک قبلیم.انگار همون موضوع هست که هنوز تموم نشده.
من با فلش وایمکس ایرانسل به نت متصل میشم ودیشب بعد خوابیدن اون تاساعت 1 نصف شب تو همدردی بودم.
معمولا وقتی تو خونه ایم به هیچ کاری نمی پردازیم جز باهم بودن.وپیش نمیاد یکیمون زودتر ازدیگری بخوابه.دیشب
وقتی رفتم که بخوابم متوجه شدم که بیدارهست ونخوابیده! ازم پرسیدکه چیکار می کردم؟صبح که بیدارشدم دیدم وایمکس رو نصف شبی برداشته وقایم کرده! کلی باهاش بحث کردم تا ازش بگیرم.بعد براش نوشتم که:"8 سال تموم
زحمت کشیدم واسه اینکه دوستت باشم نه فقط زنت،چیزی توی زندگیم نبوده که تو بی اطلاع بوده باشی ولی تو دست از دروغگویی وپنهان کاری برنداشتی،پس من هم من بعد عین خودت میشم وهرغلطی بکنم ازشوهرم پنهان خواهم کرد."
میدونم که خیلی بد نوشتم ولی این درحالی بوده که ضمن اینکه همیشه سعی کردم دوستش باشم هیچ محدودیتی براش قائل نشدم،توهمه موارد آزادش گذاشتم.کلا ادم غیرتی نیستم ولی این مورد فرق میکنه.
یک ساعت پیش باهاش تماس گرفتم(طبق روال)و خیلی عادی حرف زدم ولی اون همش دستورمیداد وباکینه حرف میزد.
اونجوری که ازش حرفاش متوجه شدم مطمئنم میخواد مخالف شاغل بودنم بشه.گفت عصرجایی نمیری باهات کار دارم.بازم مثل همیشه آخرش دعوا میشه![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)