ممنون مدیر همدردی که به این خوبی راهنماییم کردید حتما با نامزدم صحبت می کنم و این موضوع را با این لحن بیان می کنم و نتیجه را بهتون می گم بازم ممنون که من را از دل نگرانی خارج کردید
تشکرشده 175 در 96 پست
ممنون مدیر همدردی که به این خوبی راهنماییم کردید حتما با نامزدم صحبت می کنم و این موضوع را با این لحن بیان می کنم و نتیجه را بهتون می گم بازم ممنون که من را از دل نگرانی خارج کردید
sara20 (شنبه 14 آبان 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)