سلام دوست خوبم - به پدرت حق بده نگران باشد مرد خوب کم پیدا می شود و آنها هم نگرانند- شما هم باید خودت برای خودت کاریکنی چرا خجالت می کشی به دوستهات و اطرافیانت بگویی اگر مورد خوبی بود به شما معرفی کنند پسرها هم دوستدارن با دختر خوب ازدواج کنند و این اصلا بد نیست اگر بدانند شما قصد ازدواج دارید چون با شرایط شما احتمالا بترسند از این که پا جلو بگذارند- عزیزم من قبل ازدواجم دوستانم من را نصیختی می کردند که تازه متوجه شدم چقدر درست است همیشه به من می گفتندخودم مرد زندگیم انتخاب کنم و نگذارم انتخاب شوم و این درست است آنهایی که خودشان انتخاب کردند موفق بودند و آنها که انتخاب شدند خیر- البته در سن شما را می گویم که قدرت تجزیه و تحلیل را دارید - خجالت نکشید و به دوستانتان بگویید قصد ازدواج دارید کلاسهای مختلف بروید و دوستان جدید پیدا کنید تا شانسهای بیشتری داشته باشید. در ایران بیشتر دخترها همین طوری ازدواج می کنند- موفق باشید