[align=justify]چقدر مشکل شما شبیه این تاپیکه
http://www.hamdardi.net/thread-18473.html
اینجاست که باید گفت :
با تشکر از ا ی R ا ن ثل که به ما یاد داد قبول کردن بعضی از پیشنهادها فقط از اعتبار آدم کم میکنه... !!!!!!
وقتی بعضی حرفای بعضیا رو میشنوم به این نتیجه میرسم پررویی توی افراد درصد داره !!!
از 0 درصد شروع میشه تا مقادیر بالای چندین میلیارد درصد!! ..... یعنی از اختلاس هم بیشتر !!!!!!!!
این دیگه از اون درصد بالاهاست !!!!!!
این روزا مدرنیته همه چیو راحت کرده ... عشق با سناریوی از پیش تعیین شده!!!
تو غرب یه چیز عادیه که زنو مثل یه کالا پشت ویترین مغازه ها میفروشن، یعنی عین لباس همه جاشو برانداز میکنن که زدگی، عیب و ایرادی نداشته باشه!!!!
حالم بد شد .......... :([/align]







نمیدونم شاید حق با اون!راستش ما بچه نیستیم هر دو مون هم سطح تحصیلاتی خوبی داریم من دوس ندارم اون از دس بدم دوس دارم یه جوری با هم به تفاهم برسیم...واقعا امکانش هست؟!
ایشون ببینه پسند کنه ، اینجا بود دست طرف رو شد و گفت نه من خودم باید ببینم !!!!!!!!!!!
این خانم هم گفت:" خودتی "!! 
علاقه مندی ها (Bookmarks)