به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 6 از 6 نخستنخست 123456
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 60 , از مجموع 60
  1. #51
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 آبان 91 [ 18:30]
    تاریخ عضویت
    1387-5-30
    نوشته ها
    535
    امتیاز
    9,023
    سطح
    63
    Points: 9,023, Level: 63
    Level completed: 91%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    450

    تشکرشده 476 در 164 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: درموندم!با این اختلاف خوشبخت میشیم؟!

    عزيزم با كي و با چي ميخواي بجنگي؟؟؟ جنگي در كار نيستش كه
    فقط بايد صبر كني گلم همين
    صبر كني و تحمل

  2. کاربر روبرو از پست مفید حنان تشکرکرده است .

    حنان (سه شنبه 24 آبان 90)

  3. #52
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 13:41]
    تاریخ عضویت
    1390-8-21
    نوشته ها
    56
    امتیاز
    1,372
    سطح
    20
    Points: 1,372, Level: 20
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    60

    تشکرشده 61 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: درموندم!با این اختلاف خوشبخت میشیم؟!

    دختر مهربون عزیز واقعا سخت خیلی سخت از صبح هر 5 دقه ایمیلم چک کردم شاید حداقل یه ایمیل بزنه!!!!دعوام نکنید دست خودم نیست!!من دارم تحمل میکنم خیلی زیاد خدا را شکر تا حالا صبر کردم
    حالا دوستای عزیزم من که بش گفتم الان موقعیت ازدواج ندارم تا بعد کنکور بش گفتم اگه خواستی دوباره رابطمون شروع شه خاستگاری باشه...پس نتیجه میگیرم از این آقا تا سه ماه دیگه خبری نمیشه عجب حرفی زدما!!(شیطون میگه:اگه گفت ادامه بدیم بگو باشه تا اینکه شرایط ازدواج جور شه حداقل شرایط روحیت خوب شه واسه کنکور بخونی باش خوب بودم عالی میخوندم )بعد به خودم میگم آخه بعد با خودش نمیگه این دختر اثبات نداره !به این رابطه هم راضیه؟!
    میبینید دیوونه شدم هی با خودم حرف میزنم!!

  4. #53
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 08 تیر 98 [ 05:40]
    تاریخ عضویت
    1389-9-30
    نوشته ها
    1,362
    امتیاز
    19,687
    سطح
    88
    Points: 19,687, Level: 88
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 25.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    7,910

    تشکرشده 7,657 در 1,487 پست

    Rep Power
    153
    Array

    RE: درموندم!با این اختلاف خوشبخت میشیم؟!

    فقط جلوی خودتو بگیر که ارتباط شروع نشه دوباره.

    گذشت زمان خیلی از مشکلات رو حل میکنه.

  5. 2 کاربر از پست مفید دختر مهربون تشکرکرده اند .

    دختر مهربون (سه شنبه 24 آبان 90)

  6. #54
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 13:41]
    تاریخ عضویت
    1390-8-21
    نوشته ها
    56
    امتیاز
    1,372
    سطح
    20
    Points: 1,372, Level: 20
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    60

    تشکرشده 61 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: درموندم!با این اختلاف خوشبخت میشیم؟!


  7. کاربر روبرو از پست مفید tasmim تشکرکرده است .

    tasmim (سه شنبه 24 آبان 90)

  8. #55
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 23 دی 91 [ 22:42]
    تاریخ عضویت
    1390-5-07
    نوشته ها
    148
    امتیاز
    1,840
    سطح
    25
    Points: 1,840, Level: 25
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 60
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    284

    تشکرشده 284 در 111 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: درموندم!با این اختلاف خوشبخت میشیم؟!

    نقل قول نوشته اصلی توسط dokhtare khaste
    از صبح هر 5 دقه ایمیلم چک کردم شاید حداقل یه ایمیل بزنه!!!!دعوام نکنید دست خودم نیست!!من دارم تحمل میکنم خیلی زیاد خدا را شکر تا حالا صبر کردم
    حالا دوستای عزیزم من که بش گفتم الان موقعیت ازدواج ندارم تا بعد کنکور بش گفتم اگه خواستی دوباره رابطمون شروع شه خاستگاری باشه...پس نتیجه میگیرم از این آقا تا سه ماه دیگه خبری نمیشه عجب حرفی زدما!!(شیطون میگه:اگه گفت ادامه بدیم بگو باشه تا اینکه شرایط ازدواج جور شه حداقل شرایط روحیت خوب شه واسه کنکور بخونی باش خوب بودم عالی میخوندم )بعد به خودم میگم آخه بعد با خودش نمیگه این دختر اثبات نداره !به این رابطه هم راضیه؟!
    میبینید دیوونه شدم هی با خودم حرف میزنم!!
    سلام خسته عزیز
    عیدت مبارک .

    نگران نباش و مطمئن باش که تصمیم درستی گرفتی و عاقلانه رفتار کردی ، پس نیازی نیست اینقدر فکرتو درگیر کنی . منم دقیقا این شرایطو داشتم ودارم و سخت ترین روزها رو گذروندم ولی الان که 45 روز گذشته خیلی حالم بهتره ، نمیگم کاملا فراموش کردم نه اصلا . ولی به زندگی عادیم برگشتم تقریبا .( گاهی بهش فکر میکنم ولی سریع سعی میکنم فقط به خوبی های زندگیم فکر کنم و واقعا واسه اینکه تونستم این روزهای سخت رو به بهترین شکل بگذرونم خوشحالم و خدا رو شکر میکنم که این قدرتو بهم داد .)

    فقط سعی کن برنامه ریزی کنی و بیشتر به درست برسی و اجازه ندی که خیلی وقتت آزاد باشه .

    عزیزم تو 6 ماه یکیو همسر خودت میدونستی ولی من 6 -7 سال . من تونستم احساساتمو مدیریت کنم و اجازه ندم که اطرافیان بفهمن داغونم . به زندگیم ادامه دادم ، پس تو هم میتونی .

    اتفاقا همینکه اطرافیان نمیدونند چته خیلی بهتر میتونی شرایط رو برای خودت تغییر بدی و با خودت راحتتر میتونی کنار بیای .

  9. 4 کاربر از پست مفید matin_alone تشکرکرده اند .

    matin_alone (یکشنبه 29 آبان 90)

  10. #56
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: درموندم!با این اختلاف خوشبخت میشیم؟!

    گفتم که خونوادم راضی به ازدواج ما نشدن.اونا هم هرچی تلاش کردن باز خونوادم راضی نشدن.دلیلشونم برای مخالفت به اون پسر مربوط نمیشد.اخر سر هم خودم این رابطه رو تموم کردم و جواب منفی دادم.خیلی موضوع پیچیده است و منم علاقه ای به فکر کردن بهش ندارم.ناراحتیم رو هم هیچ کس خصوصا خونوادم نمیخواستم ونذاشتم بفهمن.
    اون مطلب رو برات نوشتم که بدونی وقتی میگیم میفهمیم چه حالی داری یا میدونیم که میشه دوباره سرپا شد بدونی تجربه کردیم.واسه دلخوشیت نمیگیم
    طبیعیه ناراحت باشی.انسان که از سنگ نیست که اتفاقات روش تاثیر نذارن و شاد یا ناراحتش نکنن.یه اتفاقی افتاده ناراحت شدی حالا هم داری ناراحتیت رو ابراز میکنی.اما اصلا خیال نکن دیگه بهتر از اون برات نیست یا کس دیگه ای وارد زندگیت نمیشه که باش خیلی تفاهم داشته باشی.این فکر از سر احساسته.بعدا خودت متوجه میشی.هرچند که با این اقا اختلاف هم داشتی که واست مهم هم بوده.به عنوان تاپیکت نگاه کن.اینو که قبل از تمام شدن رابطه ات خودت نوشتی
    تعهد تو یه رابطه خیلی مهمه.چیزی که تو رابطه شما نبوده.
    2حالت که بیشتر نداره.یا قصدش واقعا ازدواج نیست.که بهتر شد که رفت.جلوی ضرر رو از هرجا بگیری منفعته
    یا قصدش ازدواجه و واقعا گرفتاری زندگیش زیاده.که باز بهتر شد که رفت.چون میتونه گرفتاری های شخصیشو راحتتر حل کنه.تو هم یاد میگیری تو یه رابطه درست دلبستگی هست.وابستگی نیست
    اگه خودت برای شروع مجدد باش پا پیش بذاری.اگه قصدش ازدواج نباشه با کله قبول میکنه.با خودش میگه چی از این بهتر.خودش اومد
    اگه قصدش ازدواج باشه بهت بدبین میشه و شاید از تصمیمش منصرف.
    چرا نمیذاری واقعا یه کم تنها باشه.

  11. 5 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (سه شنبه 24 آبان 90)

  12. #57
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 13:41]
    تاریخ عضویت
    1390-8-21
    نوشته ها
    56
    امتیاز
    1,372
    سطح
    20
    Points: 1,372, Level: 20
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    60

    تشکرشده 61 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: درموندم!با این اختلاف خوشبخت میشیم؟!

    مممنونم از همه دوستای گلم که تاپیک من خوندن و تو شرایط سخت تنهام نمیزارن
    ممنونم از همه راهنماییاتون
    دوستای عزیزم مشکل الان من چند تا چیز...
    اول: از همه اینکه پس علت این همه ابراز علاقه و صحبت از آینده چی بود؟!
    دوم: کسی به خاطر اینده نامعلوم و اینکه ممکنه در آینده طرف مقابلشو از دست نده نمیاد حالا از دست بده مگه اینکه اونقدر علاقه مند نباشه!!؟؟
    سوم:به هر حال با همه اختلافات ما(هرجند که کم بود)این آقا بخش مهمی از زندگی من بود و جدی بهش فکر میکردم و الان همه ذهنم درگیر این مسالس که آدم چند بار عاشق میشه؟! اگه با ایشون نشه من یه زندگی بی عشق باید تحمل کنم در کنار کسی که دوسش ندارم:(

  13. #58
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 01 بهمن 90 [ 20:26]
    تاریخ عضویت
    1390-6-31
    نوشته ها
    261
    امتیاز
    1,614
    سطح
    23
    Points: 1,614, Level: 23
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    694

    تشکرشده 707 در 218 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: درموندم!با این اختلاف خوشبخت میشیم؟!

    عزيزم كمي از اين ماجرا بيا بيرون و از چند قدم دور تر نگاه كن.
    1. چه كارهاي ديگه اي هست كه شماعزيزم بايد الان بكني و نميكني و فقط به جاش اي ميل و اس چك ميكني؟
    2.يا الان دچار مشكل شده يا هنوز ثبات راي و انديشه نداره.اونم قابل فهميدنه اما الان جاش نيست كه بپرسي بذار خودش پا پيش بذاره!)
    3. مردها در مورد آينده نامعلوم با خانوما متفاوتند.اونا سعي ميكنن از نظر خودشون عقلاني به ازدواج و پذيرش مسئوليت فكر كنن. گاهي اين عقلانيت زير بار تعهد نرفتنه!
    4. آدمي در طول عمرش ميتونه بارها عاشق باشه. البته هي عاشق و فارغ شدن كار دلهاي بالهوسه. اما اگه در انتخاب عشقمون اشتباه كرديم خداوند به ما يه دل ديگه ميده تا اين بار كسي رو انتخاب كنيم كه واقعا شايسته كلمه عشق باشه.اگر اين آدم عشق حقيقي تو نباشه و تو به دل خودت دروغ نگي عزيزم.. راه هاي بعدي باز ميشه.. اما فعلا فقط به ترميم و آرام نگه داشتن قلبت فكر كن.. باشه؟

  14. 3 کاربر از پست مفید ملاحت1 تشکرکرده اند .

    ملاحت1 (یکشنبه 29 آبان 90)

  15. #59
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 آبان 91 [ 18:30]
    تاریخ عضویت
    1387-5-30
    نوشته ها
    535
    امتیاز
    9,023
    سطح
    63
    Points: 9,023, Level: 63
    Level completed: 91%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    450

    تشکرشده 476 در 164 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: درموندم!با این اختلاف خوشبخت میشیم؟!

    سلام دختر خسته عزيز
    به نظر من هم ملاحت جان درست ميگه
    علت اينكه حالا ايشون ابراز علاقه ميكرده شايد واقعا علاقه داشته ولي آقايون چون ازدواج مسئوليت سنگيني براشون داره خيلي هاشون سعي ميكنن كه در اين مورد عقلاني فكر كنن
    ببين خيلي از پسرها كه هنوز به بلوغ فكري نرسيدن خوب ترجيح ميدن هرچي دلشون ميگه گوش كنن!! مثلا هفته پيش برادر يكي از دوستام كه 20 سالشه با دوست دخترش كه 19 سالش بود و يك سال بود همديگه رو ميشناختن عقد كرد!!! در صورتي كه خواهر بزرگترش كه 23 سالشه هنوز توي خونه است و اصلا اونها رسم نداشتن كه پسرهاشون توي سن به اين كمي ازدواج كنن، وقتي از دوستم ماجراشو پرسيدم ميگفتش كه برادرم پاشو كرده بود تو يه كفش كه من الا و بلا ميخوام با اين دختر ازواج كنم ولي مادرم ميگفت كه پسر الان وقتش نيست و صبر كن ولي ديگه پسره تهديد كرده كه اگه اينكارو نكنين بايد به عزام بشينين و ديگه خانواده دوستم از ترس خودكشي پسرشون راضي شدن..... خوب طبيعتا اين پسر از تبعات كارش آگاه نيست... اين پسر هنوز سنش كمه!! به اصطلاح عاشقه !! حالا شايدم بتونن زندگي خوبي داشته باشن ولي كارش خيلي عقلاني نبود و با ريسك همراهه !! طبيعتا پسرهاي بزرگتر كه از نظر عقلاني پخته تر هستن ترجيح ميدن كمتر ريسك كنن و كمتر غير عقلاني زير بار مسئوليت زندگي اي برن كه فكر ميكنن هنوز براش آمادگي ندارن.

    شما به نظر ميخواي فكر كني كه اگه طرف عاشقه و يا يكي رو دوست داره بايد حتما بهش برسه و خوب ما دخترا همين فكر رو ميكنين ولي پسرها اينطور نيستن...

    در رابطه با عاشق شدن هم كه عزيزم چرا حتما ميتوني دوباره عاشق بشي.... ولي دفعه دوم يكم محتاطانه تر عمل ميكني ( با توجه به تجربه اي كه داشتي) ولي ميتوني كس ديگه اي رو دوست داشته باشي .... بنظر من دفعه دوم ديگه با يه نگاه و با حرفاي عاشقونه عاشق نخواهي شد بلكه عشقت زماني پيداش ميشه كه طرفت رو واقعا شناخته باشي و مناسبت باشه و بفهمي هموني هستش كه ميخواي .....ميگم منم اوايل جداييم فكر ميكردم كه به غير از اون ديگه هرگز نميتونم كس ديگه اي رو دوست داشته باشم و اگه ازدواج كنم حتما حتي به صورت ذهني به شوهرم خيانت خواهم كرد و تا 50 سالگيم هم كه شده ياد عشق قدمي ميكنم و .... ولي عزيزم اصلا اينطور نيست....
    همه چيز بعد يه مدت خيلي كمرنگ ميشه.... اونقدر كمرنگ ميشه كه ديگه بهش فكر نميكني و حتي اگه بهش هم فكر كني ديگه هيچ احساسي نخواهي داشت!!! هيچي....
    من الان ديگه هيچ حسي، هيچي به عشق قديميم ندارم .... حتي يك ذره.....

    حالا ايشالا هرچي صلاحته پيش بياد!! من اين دوست شمارو پسر بدي نميدونم كه قصد سو استفاده جنسي از شما داشته باشه كه بخواي از اين لحاظ بهش شك كني ولي خوب ايشون يه تفاوتهايي با شما داشتن كه شايد الان به نظر شما كوچيك بياد ولي با توجه به حرفايي كه ميزدي خيلي كوچيك هم به نظر نميومد و شايد نيازمند فكر بيشتري باشه و البته ايشون هم هنوز به قبول مسئوليت شما ترديد دارن يا شايد فكر ميكنن آمادگيشو ندارن

    ميدوني من با خوندن تاپيك ها و پست هاي مختلف اين سايت به يه نتيجه اي رسيدم كه اگه بخوايم به رابطه يك دختر با يه پسر نگاه كنيم .... تقريبا بيشتر از 80% پسرها از روي غريزه و طبيعي عمل ميكنن يعني رفتارهاشون طبيعي هستش مثلا اگه بخوايم به يه رابطه بدون كنترل نگاه كنيم (مثل رابطه دوستي اي كه كنترل نشده باشه يا رابطه بعد از عقد كه كلا به كنترل نيازي نداره ) يه پروسه تقريبا مشابه داره مثلا اول آشنايي اگه اون پسر از دختر خوشش بياد خيلي بهش نگاه ميكنه و باهاش حرف ميزنه ،‌ بعد يه مدت دستشو ميگيره ،‌بعد يه مدت بوسه و ..... يعني اين پروسه خيلي طبيعي هستش ولي چيزي كه باعث خوب بودن يا بد بودن يه پسر در يك رابطه ميشه فقط يك كلمه است و اون مسئوليت پذيري هستش

    يعني يه پسري كه با يه دختر دوست ميشه با يه پسري كه به خواستگاري يه دختر ميره پروسه ي علاقه شون مشابه هستش و اگه پسري كه با دختره دوسته بخواد يه رابطه بدون كنترل با دختر داشته باشه،‌ميشه مشابه رابطه ي پسري كه با يه دختر نامزد هستش يا عقدش كرده و فقط واژه يا عمل مسئوليت پذيري هستش كه باعث تفاوت اين دو ميشه و باعث ميشه ما به رابطه ي اولي يه رابطه ي ناسالم و پسره رو يه پسر هوس ران بدونيم و بگيم كه پسره از روي هوسش با تو هستش و دوستت نداره و ... ولي رابطه دومي رو يه رابطه سالم بدونيم بگيم پسره واقعا دوستت داره و بهت علاقه داره
    يعني به نظر من تفاوتي كه ما در اين دو رابطه ميبينيم شايد ربطي به حس دوست داشتن طرف نداشته باشه و شايد اون مسئوليت پذيري هستش كه ما به دوست داشتن تعبيرش ميكنيم


    خلاصه اينكه اينو فهميدم كه مسئوليت پذيري چيز خيلي مهمي هست كه حتي ميتونه از علاقه هم مهمتر باشه و حتي ميتونه بر علاقه هم غلبه كنه

  16. 4 کاربر از پست مفید حنان تشکرکرده اند .

    حنان (دوشنبه 30 آبان 90)

  17. #60
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 01 بهمن 90 [ 20:26]
    تاریخ عضویت
    1390-6-31
    نوشته ها
    261
    امتیاز
    1,614
    سطح
    23
    Points: 1,614, Level: 23
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    694

    تشکرشده 707 در 218 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: درموندم!با این اختلاف خوشبخت میشیم؟!

    اي كلمات حنانو بايد زر بگيرن:" مسئوليت"
    دختركم خوبي هاي متفاوت يه مرد در قبال يه خانم زماني معنا پيداميكنه كه اون در قبال اون خانم مسئوليت داشته باشه..اگه خداي دانش و علم و مهرباني و جذابيت باشه اما در قبال تو مسئول نباشه..تنها گل زيبايي يه كه فقط خار دلتنگيش تو دلت ميشينه.. يه بار ديگه حرفاي حنانو بخون؟

  18. 2 کاربر از پست مفید ملاحت1 تشکرکرده اند .

    ملاحت1 (یکشنبه 29 آبان 90)


 
صفحه 6 از 6 نخستنخست 123456

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.