افرین به تو مریم که اینقدر تفکرات پخته و عمیقی داری . عزیزم یه سوال برای من پیش اومده چرا همسرت را انتخاب کردی ؟ چرا تو به این فهمیده گی چنین اشتباهی رو مرتکب شدی
بهتر بگم این همه تجربه ماحصل شرایط زندگی با همسرت بوده یا قبلا هم بوده ولی استفاده نکردی؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)